تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814704801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميزگرد انتخاباتي در دانشگاه شهيد بهشتي-2 رحماندوست: قبل از حضور مشايي چالشي در دولت نداشتيم/مجلس از حداكثر ظرفيت خود استفاده نكرد


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: ميزگرد انتخاباتي در دانشگاه شهيد بهشتي-2 رحماندوست: قبل از حضور مشايي چالشي در دولت نداشتيم/مجلس از حداكثر ظرفيت خود استفاده نكرد
عضو جبهه متحد اصولگرايان با اشاره به اينكه نه تنها مجلس هشتم بلكه دوره‌هاي گذشته مجلس نيز از حداكثر ظرفيت خود استفاده نكرده است، گفت: قبل از حضور مشايي در دولت با مشكلي روبرو نبوديم.


به گزارش خبرنگار سياسي «خبرگزاري دانشجو»، مجتبي رحماندوست در ميزگرد انتخاباتي كه به همت بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي و با حضور احمد توكلي، نماينده مردم تهران در اين دانشگاه برگزار شد، گفت: 13 سال مشاور رئيس جمهور بودم و بيش از يك دهه در كميسيون فرهنگي و اجتماعي فعاليت مي‌كردم؛ هر چند در اين كميسيون ها به اسم مسائل مربوط به ايثارگران فعاليت داشتم، اما در كل با مسائل سران كشور در ارتباط بودم.

وي ادامه داد: قصد دارم در كسوت نمايندگي از توانايي هاي خود استفاده كنم.

عضو جبهه متحد اصولگرايان در خصوص اينكه از شرايط فعلي دولت انتقاد بسياري دارم، گفت: چالش هاي شديدي با دولت داشتم كه به خاطر اين موضوع به بنده گفتند كه ديگر مشاور نباشم.

رحماندوست ادامه داد: اگر ما نيز بله قربان مي‌گفتيم، در مسير كار مجلس قرار نمي‌گرفتيم؛ چراكه در كسوت مشاوره‌اي قصد شركت در مجلس را نداشتم، اما وقتي كه كنار گذاشته شدم براي نمايندگي اعلام آمادگي كردم.

وي در عين حال خاطرنشان كرد: مواضع ما در خصوص دولت هميشگي و ثابت نيست، بلكه متناسب با شرايط و موقعيت است.

عضو جبهه متحد اصولگرايان در پاسخ به اين پرسش كه به نظر شما در مجلس آينده از ميان حداد عادل و لاريجاني چه كسي نماينده خواهد شد، گفت: نمي‌دانم و علم غيب ندارم.

رحماندوست خاطرنشان كرد: بنده طيف اصولگرايي را وسيع تر از اين طيف هايي مي دانم كه الان در صحنه انتخابات حضور دارند.

وي در رابطه با سهم‌خواهي هاي جبهه متحد اصولگرايان نيز گفت: عدم حضور پنج نفر از نمايندگان پيشنهادي قاليباف و سه نفر از سوي لاريجاني نشان مي‌دهد كه سهم‌خواهي در ميان نبوده است.

عضو جبهه متحد اصولگرايان با اشاره به اينكه با سوال از رئيس جمهور موافقم، اظهار داشت: مجلس در راس امور است و حق نظارت بر همه دستگاه ها را دارد و البته بايد بر خودش هم نظارت كند.

رحماندوست با اشاره با اينكه انتقادات من به مجلس هشتم و دوره گذشته مجلس آن است كه از حداكثر ظرفيت مجلس استفاده نشد، افزود: اگر مجلس از جايگاه قانوني خود در حد ممكن استفاده مي‌كرد، وضعيت كشور ما در برخي امور اين گونه نبود.

وي بيان داشت: تا زماني كه مشايي حضور موثري در كارهاي دولت نداشت، ما با چالشي تحت عنوان جريان انحرافي مواجه نبوديم؛ هرچند مشايي دوستي با مردم اسرائيل را مطرح كرد.

عضو جبهه متحد اصولگرايان ادامه داد: از اولين روزي كه حكم معاون اولي براي مشايي صادر شد، چالش ها نيز آغاز شد.

رحماندوست با اشاره به ابلاغيه‌ رهبري به احمدي نژاد در خصوص كان لم يكن تلقي شدن حكم مشايي خاطرنشان كرد: پس از حكم رهبري، با حدود 10 نفر از اعضاي هيئت دولت جلسه‌اي تشكيل شد كه طي حكم رهبري شركت كردن در جلسه اي كه مشايي به عنوان معاون اول باشد، مشروع نيست؛ لذا ما 10 نفر در جلسه شركت نكرديم؛ از آن پس ما در دولت نبوديم و الان هم نيستيم.

شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن