تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815136856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارشناسي ارشد «علمي-كاربردي ها» از ماشين سازي تبريز كليد خورد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: كارشناسي ارشد «علمي-كاربردي ها» از ماشين سازي تبريز كليد خورد
براي اولين بار در كشور، امكان جذب دانشجوي كارشناسي ارشد در دانشگاه جامع عملي – كاربردي در رشته "بهينه سازي توليد ماشين افزار" از دانشگاه علمي – كاربردي ماشين سازي تبريز كليد خورد.


به گزارش

خبرنگارباشگاه خبرنگاران

، رييس مركز آموزش علمي – كاربردي ماشين سازي تبريز با اعلام اين خبر گفت: امسال با همت و تلاش مسئولين دانشگاه جامع علمي – كاربردي، امكان جذب دانشجو در مقطع كارشناسي ارشد با ماهيت "پروژه محور" عملياتي شده است كه اين امر براي اولين بار در تبريز در مركز آموزشي علمي كاربردي ماشين سازي در رشته "بهينه سازي توليد ماشين افزار" موفق به اخذ مجوز شده است كه انشاءالله پذيرش دانشجو در برنامه جذب اين دانشگاه قرار خواهد گرفت.

فيروزي با بيان اينكه علاوه بر اين رشته، مجموعاً 16 رشته ديگر در مقطع مهندسي فناوري ارشد از طريق دانشگاه علمي – كاربردي كشور از شوراي گسترش و آموزش عالي اخذ مجوز نموده است گفت: طبق اعلام معاون محترم آموزشي دانشگاه جامع علمي – كاربردي كشور، جذب دانشجو در اين رشته ها با اعلام آگهي عمومي از طريق سازمان سنجش و آزمون عمومي كتبي به صورت نيمه متمركز پذيرش خواهند شد.

وي در ادامه با بيان اينكه ماموريت بازنگري دوره هاي كارداني و كارشناسي ماشين افزار نيز در كل كشور به مركز آموزش جامع علمي – كاربردي ماشين سازي تبريز محول شده است، افزود: دوره هاي كارداني و كارشناسي اين رشته از طريق تيم كارشناسي علمي در حال بازنگري است كه بعد از تاييد نهايي در كل كشور عملياتي مي شود.

عضو كميته هماهنگي استاني گسترش آموزشي هاي علمي – كاربردي استان آذربايجان شرقي از تقويت ارتباط صنعت و دانشگاه در اين مركز خبر داد و گفت: در اين راستا مذاكراتي با دانشگاه تبريز و بخش هاي صنعتي انجام شده است كه در قالب انعقاد تفاهم نامه نسبت به تقويت ارتباط صنعت و دانشگاه به عنوان تكميل كننده زنجيره علم و صنعت تلاش خواهد شد.

رييس دانشگاه علمي – كاربردي ماشين سازي تبريز در ادامه با بيان اينكه هم اينك حدود يك هزار و 400 دانشجو در سه مقطع كارشناسي و 8 مقطع كارداني در اين مركز آموزشي مشغول به تحصيل هستند افزود: علاوه بر مقطع كارشناسي ارشد براي ساير مقاطع نيز رشته هاي خوب و كاربردي تري جهت اخذ مجوز پيشنهاد شده است كه مراحل اداري خود را طي مي كند كه بعد از تاييد نهايي، اخبار تكميلي آن متعاقباً براي علاقه مندان اعلام مي گردد.

فيروزي در خاتمه، رشته ماشين افزار را براي رشد صنعتي دنيا بسيار موثر دانست و ابراز اميدواري كرد كه با ايجاد مقاطع عالي اين رشته مركز آموزشي علمي – كاربردي ماشين سازي تبريز، فارغ التحصيلان نخبه اي به جامعه علم و صنعت تحويل گردد./س

شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن