تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815545742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل بهزيستي استان اردبيل خبر دادتدوين نقشه راه پيشگيري از اعتياد در استان اردبيلخبرگزاري فارس: مديركل بهزيستي استان اردبيل از تدوين نقشه راه پيشگيري از اعتياد در استان اردبيل خبر داد.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل بهزيستي استان اردبيل خبر دادتدوين نقشه راه پيشگيري از اعتياد در استان اردبيلخبرگزاري فارس: مديركل بهزيستي استان اردبيل از تدوين نقشه راه پيشگيري از اعتياد در استان اردبيل خبر داد.
خبرگزاري فارس: مديركل بهزيستي استان اردبيل از تدوين نقشه راه پيشگيري از اعتياد در استان اردبيل خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، به نقل از دبيرخانه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان اردبيل، رويا احمديان در كارگاه آموزشي پيشگيري از اعتياد، اظهار داشت: بر اساس اين نقشه راه در محيط‌‌هاي آموزشي و كاري از ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي سازمان‌هاي مردم نهاد در مسيرهاي پيشگيري از اعتياد استفاده بيشتري مي‌شود.

اين مسئول سمن‌ها را در شناسايي آسيب‌هاي نوپديد اجتماعي پيشرو دانست و گفت: سمن‌هاي مردم نهاد مي‌توانند بهتر از ساير ارگان‌ها در شناسايي آسيب‌هاي اجتماعي پيشرو باشند.

احمديان ابراز داشت: سمن‌هاي حوزه مبارز با مواد مخدر بايد بيش از پيش فعاليت داشته و براي معرفي خطرات و آسيب‌هاي جديد كه بيشتر آنها از اعتياد ناشي مي‌شود تلاش كنند.

مديركل بهزيستي استان اردبيل تاكيد كرد: بايد مبارزه با آسيب‌ها به ويژه آسيب‌هاي ناشي از اعتياد به مواد مخدر در سطح مردمي تقويت شود.

اين مسئول تصريح كرد: دولت به تنهايي قادر به مبارزه با همه اين آسيب‌‌ها نبوده و لازم است تشكل‌ها با انسجام، همدلي و تعامل با دولت براي جلب همكاري در پيشگيري از آسيب‌ها نقش سازنده‌اي داشته باشند.

احمديان در ادامه به توانمندسازي بيش از پيش سمن‌هاي حوزه مبارز با مواد مخدر استان و اراده محكم اين سازمان‌ها براي مبارزه با آسيب‌هاي اجتماعي اشاره كرد و توانمندي بيشتر اين سازمان‌ها را در نيل به اهداف نوع‌دوستانه موثر دانست.

همچنين در اين جلسه كارشناس پيشگيري از اعتياد بهزيستي استان اردبيل نيز در اين كارگاه با اشاره به آسيب‌هاي نوپديدي كه در جامعه رخ مي‌دهد شناسايي اين آسيب‌ها را از سوي مردم و سازمان‌هاي مردم نهاد سهل و سريع ذكر كرد.

ابوالفضل كبيري بيان داشت: استان اردبيل در تشكيل سازمان‌هاي مردم نهاد مبارزه با مواد مخدر به وِيژه سمن‌هاي پيشگيري اوليه، ثانويه و ثالثيه در سطح كشور ممتاز است.

وي ادامه داد: انجمن پيشگيري از نوع اوليه كه بيشتر اقدامات فرهنگي‌، آموزشي و حذف عوامل خطر زاي اعتياد را بر عهده دارد براي اولين بار در استان اردبيل شكل گرفته است.

اين كارشناس پيشگيري از اعتياد بهزيستي همچنين بر لزوم تخصصي شدن كارها در سازمان‌هاي مردم نهاد حوزه مبارزه با مواد مخدر، تفكيك انواع مختلف پيشگيري به اوليه، ثانويه و ثالثيه را در استان اردبيل براي تخصصي‌تر كردن اقدامات پيشگيرانه تاكيد كرد.

انتهاي پيام/ح30

شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن