تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815326917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انقلابيون واكنش نشان دادند؛يك نامزد رياست جمهوري مصر از ترور جان سالم به در برد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: انقلابيون واكنش نشان دادند؛يك نامزد رياست جمهوري مصر از ترور جان سالم به در برد
يك نامزد رياست جمهوري مصر از ترور جان سالم به در برد
يكي از نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري و عضو سابق گروه اخوان المسلمين مصر هنگام بازگشت از يك نشست سياسي مورد سوء قصد قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از پايگاه اليوم السابع، منابع آگاه از حمله افراد نقابدار مسلح به عبد المنعم ابوالفتوح از نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري مصر هنگام بازگشت از يك كنگره در استان "المنوفيه" خبر دادند.

به گزارش اين منابع هنگام بازگشت ابوالفتوح از يك كنگره در استان المنوفيه يك خودروي "ميتسوبيشي" با سد كردن مسير خودروي حامل وي اقدام به ضرب و شتم راننده ابو الفتوح كردند و هنگامي كه نامزد رياست جمهوري مصر قصد حمايت از راننده خود را داشت يكي از مهاجمان با سلاح خود محكم بر سر وي ضربه وارد كرد.

اين در حالي است كه "سعيد ابو الفتوح" برادر نامبرده وضعيت وي را رضايت بخش توصيف كرد. پزشك معالج نامزد رياست جمهوري مصر نيز درباره وضعيت وي گفت: اگر وضع وي مساعد باشد امروز مرخص مي شود اما در غير اين صورت در بيمارستان مي ماند.

از سوي ديگر كميته ابتكار ملي براي نجات انقلاب مصر با اشاره به تلاش براي ترور ناكام عبدالمنعم ابو الفتوح ضمن محكوم كردن اين اقدام بيان كرد: مصر از اين پس شاهد حكومت فردي نخواهد بود.

در بيانيه اين كميته آمده است: مردم از طريق نهادهاي منتخب حاكمان اصلي مصر خواهند بود و مردم به كسي چك سفيد نمي دهند زيرا خود رئيس جمهور و پارلمان را انتخاب و برعملكرد آنها نيز نظارت خواهند كرد.

كميته مذكور بيان كرد: آيا حمله به نامزد انتخاباتي به اين دليل است كه وي خواهان حاكميت مردم بر مصر است؟ آيا اين هشداري است كه نامزدها خطوط قرمز را زير پا نگذراند؟

در بيانيه انقلابيون مصري آمده است: تلاش براي ترور ابو الفتوح در ادامه مشكلات امنيتي است كه عاملان سعي در كارشكني در روند انتقال قدرت دارند.

در اين بيانيه ذكر شده است: اين اقدامات مشابه سياستهاي رژيم سابق است و اوضاع به گونه اي است كه گويا انقلابي رخ نداده است اما اين اقدامات بيهوده اراده مردمي را هرگز سست نخواهد كرد

© 2003 Mehr News Agency .

جمعه|ا|5|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن