تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815437392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در پرتاب وزنه و پرش با نيزه/اسكندري و رباني در دو و ميداني آسيا چهارم و ششم شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در پرتاب وزنه و پرش با نيزه/اسكندري و رباني در دو و ميداني آسيا چهارم و ششم شدند
اسكندري و رباني در دو و ميداني آسيا چهارم و ششم شدند
قم - خبرگزاري مهر: محمدحسين اسكندري و محمدمحسن رباني 2 ورزشكار قمي عضو تيم ملي دو و ميداني كشورمان در مسابقات دو و ميداني قهرماني رده سني بزرگسالان آسيا با كسب مقام هاي چهارم و ششم اين دوره از پيكارها به كار خود پايان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمين دوره مسابقات دو و ميداني قهرماني داخل سالن آسيا در حالي با حضور مدعيان مواد مختلف از تيم ملي دووميداني داخل سالن كشورمان و ساير كشورهاي آسيايي در چين برگزار شد كه در تركيب اين تيم ، دو و ميداني كاران سرشناس دو و ميداني قم مقام هاي چهارم و ششم پرش با نيزه و پرتاب وزنه را به دست آوردند.

ايران نايب قهرمان دو و ميداني آسيا شد

تيم ملي دووميداني اعزامي داخل سالن كشورمان به مسابقات دو و ميداني داخل سالن قهرماني آسيا در چين با وجود مقام هاي ششم و چهارم محمدحسين اسكندري و محمدمحسن رباني دو و ميداني كاران قمي در پيكارهاي قهرماني آسيا عنوان نايب قهرماني را به خود اختصاص داد.

تيم ملي دووميداني كشورمان در حالي كه با 14 ورزشكار در پنجمين دوره مسابقات داخل سالن آسيا حضور پيدا كرده بود، در نهايت با كسب هفت مدال طلا، نقره و برنز پس از ميزبان اين دوره از رقابت ها، عنوان نايب قهرماني قاره كهن را به خود اختصاص داد.

كسب سه طلا، يك نقره و سه برنز توسط ملي پوشان كشور

با پايان يافتن مسابقات دووميداني داخل سالن آسيا تيم ميزبان يعني چين با كسب 15 مدال طلا، دور از دسترس ساير تيم هاي قاره كهن در جايگاه نخست ايستاد، در حالي كه تيم ملي دو و ميداني كشورمان با كسب سه نشان طلا، يك نقره و سه برنز و مجموع هفت مدال دوم شد، تيم ملي دو و ميداني كشور برونئي با كسب تنها سه نشان طلا در جايگاه سوم ايستاد و قزاقستان نيز با كسب دو مدال طلا مقام چهارم اين دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد.

پنجمين دوره مسابقات داخل سالن آسيا كه از روز بيست و نهم بهمن در شهر هانگ ژو چين آغاز شده بود در حالي شامگاه يكشنبه با افتخار آفريني ملي پوشان كشورمان به كار خود پايان داد كه تركيب تيم ملي اعزامي دو و ميداني كشورمان به اين دوره از رقابت هاي آسيايي را ورزشكاران آماده و مدعي دو و ميداني ايران در مواد 60 متر، 60 متر با مانع، 400 متر، 800 متر، پرتاب وزنه، پنجگانه، هفتگانه، پرش با نيزه، پرش طول و پرش ارتفاع تشكيل مي دادند.

بر اين اساس در ماده ۶۰ متر، رضا قاسمي و حسن حيدرپور دو و ميداني كاران اعزامي كشورمان به شمار مي رفتند، همچنين در ماده 400 متر، رضا بوعذار، امين قليچي و مريم طوسي در تركيب تيم ملي دو و ميداني ايران حضور داشتند.

مقام ششم اسكندري در ماده پرتاب وزنه

از سوي ديگر در ماده 60 متر مانع،‌ الناز كمپاني و روح الله عسگري در مسابقات قهرماني داخل سالن آسيا براي كسب مدال تلاش كردند و در ماده پرتاب وزنه، ليلا رجبي و محمد حسين اسكندري دو و ميداني كار ارزنده قمي به ميدان رفتند كه اسكندري در رشته خود به مقام ششم دست يافت

در ماده پنجگانه سپيده توكلي نماينده تيم اعزامي دو و ميداني كشورمان به اين دوره از رقابت هاي آسيايي محسوب مي شد و در ماده هفتگانه عبدالجليل توماج تيم ملي را در اين رقابت ها همراهي كرد، ضمن اينكه در ماده 800 متر ليلا ابراهيمي در مسابقات حضور يافت.

رباني بعد از پرندگان چين و ژاپن چهارم شد

در ماده پرش با نيزه محمدمحسن رباني قهرمان ارزنده دو و ميداني قم در سال هاي اخير كه سابقه كسب اولين و آخرين مدال طلاي پرش با نيزه قهرماني آسيا در تاريخ دو و ميداني كشورمان به نام خود ثبت كرده است، به اين رقابت ها اعزام شد كه در نهايت با پرش از مانع پنج متر بعد از دو ورزشكار چيني و نماينده ژاپن به مقام چهارم قناعت كرد و محمدحسين اسكندري در ماده پرتاب وزنه ششم شد.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن