تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815677163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

14 طرح بزرگ صنعتي در خراسان جنوبي اجرا مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 14 طرح بزرگ صنعتي در خراسان جنوبي اجرا مي شود
14 طرح بزرگ صنعتي در خراسان جنوبي اجرا مي شود
بيرجند - خبر گزاري مهر: موافقت هيئت وزيران براي اجراي 14 طرح بزرگ صنعتي در استان، برخورداري 71 خانوار روستايي از نعمت آب شرب سالم و ... از مهم ترين عناوين خراسان جنوبي است.

به گزارش خبرگزاري مهر، سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبي اعلام كرد: هيأت وزيران با هدف توسعه مناطق كمتر توسعه يافته كشور و ايجاد فرصت هاي شغلي در استان ها با اجراي 14 طرح بزرگ صنعتي از سوي سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران و در صورت امكان با مشاركت بخش خصوصي در خراسان جنوبي موافقت كرد.

هيأت وزيران بنا به پيشنهاد وزارتخانه هاي صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادي و دارايي و معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور و به استناد تبصره (3) اصلاحي بند(الف) ماده(3) قانون اجراي سياست هاي كلي اصل(44) قانون اساسي- مصوب 1389- سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران را موظف كرد براي سرمايه گذاري در 14 طرح بزرگ صنعتي داراي توجيه فني و اقتصادي و متناسب با مزيت هاي استان تا سقف 49 درصد با مشاركت بخش غير دولتي و در صورت عدم مشاركت بخش غير دولتي به ميزان 100 درصد با رعايت مقررات مربوط اقدام كند.

اين مصوبه از سوي محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور براي اجرا به خراسان جنوبي ابلاغ شده است.

71 خانوار از نعمت آب آشاميدني سالم برخوردار شدند

مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي خراسان‌جنوبي گفت: با بهره ‌برداري از مجتمع آبرساني پخت سربيشه 71 خانوار از نعمت آب آشاميدني سالم برخوردار شدند.

علي‌اكبر بسكابادي در مراسم بهره برداري از اين پروژه، گفت: براي اجراي اين مسير چهار هزار متر لوله ‌گذاري خط انتقال انجام شده است.

وي اجراي چهار هزار و 500 متر لوله ‌گذاري شبكه توزيع و 160 متر مكعب مخزن ذخيره آب شرب را از ديگر اقدامات صورت گرفته براي اين مجتمع دانست.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي خراسان‌جنوبي از احداث و ايجاد يك باب فشارشكن بتني 10 متر مكعبي براي اين مجتمع آبرساني خبر داد و اذعان كرد: همچنين 250 متر مربع محوطه‌سازي براي اين مجتمع آبرساني انجام گرفته است.

بسكابادي احداث 13 باب حوضچه شيرآلات، 10 مورد علائم مسير و 400 متر جاده دسترسي را از ديگر مشخصات اين پروژه برشمرد.

وي با اشاره به تعداد انشعاب نصب شده، تصريح كرد: حدود 138 رشته انشعاب آب شرب براي روستاييان برخوردار از آب شرب نصب شده است.

مدير عامل شركت آب و فاضلاب روستايي خراسان‌جنوبي اعتبار هزينه شده براي اجراي اين طرح را سه هزار ميليون ريال عنوان كرد.

45 درصد روستائيان استان مهارت هاي فني و حرفه اي را فراگرفتند

مديركل فني و حرفه‌اي خراسان‌ جنوبي از ارائه آموزش هاي فني و حرفه اي به 45 درصد روستائيان استان خبر داد و گفت: فني و حرفه‌ اي استان آمادگي دارد بر اساس نياز منطقه و روستا، امكانات آموزشي را فراهم كند.

حسين خوشايند در ديدار با مردم روستاي زيدر اظهار داشت: وجود مراكز آموزشي نشان از اهتمام فني و حرفه ‌اي به رفع مشكل اشتغال است.

وي افزود: يكي از تأكيدات مكرر مقام معظم رهبري و دولت خدمتگزار رفع محروميت از مناطق محروم و كمتر توسعه يافته به ويژه روستاها بوده كه در سفر اخير رئيس جمهور و بازديد از روستاي زيدر بر آن تاكيد ويژه شده است.

وي ايجاد بسترهاي آموزش ‌هاي مهارتي را از اهداف آموزش فني و حرفه ‌اي استان عنوان كرد و گفت: وجود مراكز آموزشي در اكثر مناطق و شهرستان‌هاي استان نشان از اهتمام مجموعه آموزش فني و حرفه‌اي استان به امر آموزش و كمك به رفع مشكل اشتغال در استان دارد.

مديركل فني و حرفه‌اي خراسان‌جنوبي وجود امكانات رفاهي در مراكز شهرستان‌ها را يادآور شد و افزود: اكثر مراكز آموزشي شهرستان‌ها با دارا بودن امكانات شبانه‌روزي و سلف سرويس رايگان در حال ارائه خدمات آموزشي به علاقمندان و متقاضيان آموزش‌هاي فني و مهارتي هستند.

258 دفتر پيشخوان دولت به مردم خراسان جنوبي خدمات ارائه مي كنند

استاندار خراسان جنوبي ظهر امروز در بازديد از قسمت هاي مختلف سازمان تامين اجتماعي استان اظهاركرد: گرچه اقدامات بسيار خوبي طي چند سال اخير به منظور رفاه حال شهروندان در زمينه هاي مختلف از جمله صدور دفترچه و رسيدگي به درخواست هاي حمايتي صورت گرفته است اما هنوز بايد اقدامات بهتري صورت گيرد تا مشكلات مردم به حداقل كاهش يابد.

وي سازمان تامين اجتماعي را سازماني فراگير دانست و ادامه داد: سازمان تامين اجتماعي با وظايف متنوع و فراگيري كه دارد نقش مهمي در كاهش مشكلات مردم در قشرها ومشاغل مختلف ايفا مي كند.

رشيد يكي از مهمترين وظايف مسئولان را انجام اقداماتي كه روند رسيدگي به درخواست ها را تسهيل مي كند دانست و بيان داشت: مسئولان بايد تلاش كنند مشكلات و درخواست هاي مردم در كمترين زمان ممكن با بهترين كيفيت مورد توجه و رسيدگي قرار گيرد.

وي راه اندازي دفاتر پيشخوان دولت در سطح استان رايكي از اقدامات خوب دولت به منظور انجام خدمت رساني بهتر به مردم دانست وافزود:22دفتر پيشخوان در مركز استان، 44مركز در ساير مراكز شهرستان ها و 192 دفتر پيشخوان در روستاهاي استان راه اندازي شده كه يكي از مهمترين اهدف آن صرفه جويي در وقت و سرعت در رسيدگي به درخواست هاي مردمي است.

استاندار خراسان جنوبي گفت: بر اساس رويكرد درست دولت نهم ودهم مي بايست در يك بازه زماني مشخص تمامي جمعيت استان تحت پوشش حمايت هاي تامين اجتماعي قرار گيرند كه تلاش مي كنيم زودتر از زمان مقرر اين مهم به انجام برسد تا همه مردم استان بتوانند از اين خدمات استفاده كنند.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن