تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 24 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806544149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميز خبر


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ميز خبر
واشنگتن: چين، هند و پاكستان نفت ايران را تحريم كنند

وزارت خارجه آمريكا اعلام كرد كه واشنگتن در حال مذاكره با كشورهاي روسيه، چين، هند و پاكستان براي مشاركت در تحريم ايران به ويژه تحريم نفت اين كشور است.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه "هندوستان تايمز"، واشنگتن اعلام كرد كه با هند، پاكستان، روسيه و چين درباره آنچه كه آنها در زمينه تحريم نفت ايران مي‌توانند انجام دهند مذاكره خواهد كرد."ويكتوريا نولند" در پاسخ به سوالي درباره اينكه بسياري از كشورها كماكان به تجارت خود با ايران ادامه مي‌دهند گفت: به دليل اهميت تحريم‌هاي بين‌المللي و تحريم‌هاي ملي ما متعهد هستيم كه با همه آنها در اين زمينه صحبت كنيم. وي تاكيد كرد: اين مذاكرات درباره هر آنچه كه اين كشورها به ويژه در زمينه تحريم نفت ايران مي‌توانند انجام دهند خواهد بود.

منافقين همچنان در اتوبوس‌ها مانده‌اند

برخي از اعضاي گروهك تروريستي منافقين كه اخيراً به دستور دولت عراق از پادگان اشرف اخراج شده و به مقصد ليبرتي منتقل شده‌اند، همچنان در اتوبوس‌ها باقي مانده اند.به گزارش پايگاه اطلاع رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور كشور) از بغداد، برخي از 397 نفر اعضاي منافقين كه از پادگان اشرف اخراج شده و طبق هماهنگي‌هاي صورت گرفته ميان دولت عراق و نمايندگان سازمان ملل به كمپ ليبرتي منتقل شده‌اند، به دستور سركردگان منافقين هنوز از اتوبوس‌ها پياده نشده‌اند.اين خبر حاكي است اين اقدام برخي از اعضاي منافقين كه به بهانه اعتراض به شرايط نامطلوب اقامت در ليبرتي صورت گرفته در واقع نارضايتي اين گروه از اخراج را نشان مي‌دهد.اين در وضعيتي است كه سركردگان گروهك منافقين بارها بر همكاري خود با سازمان ملل تاكيد كرده‌اند.

المالكي: به تصميم‌ اتحاديه عرب درمورد سوريه پايبنديم

نخست وزير عراق با تاكيد بر پايبندي كشورش به تصميمات اتحاديه عرب ابراز اميدواري كرد. رئيس جمهوري سوريه و يا نماينده وي در نشست آتي سران اتحاديه عرب در بغداد شركت كنند.به گزارش ايسنا، نوري المالكي، نخست وزير عراق در گفت‌وگو با شبكه تلويزيوني الرشيد، گفت: ما به تعهدات خود در خصوص تصميم‌هاي اتحاديه عرب مبني بر عدم مشاركت سوريه در نشست سران اتحاديه عرب در بغداد كاملا پايبند هستيم، اما اميدواريم كه بشار اسد، رئيس‌جمهوري سوريه يا نماينده وي در اين نشست حضور يابند.

وي در ادامه افزود: ما از اتحاديه عرب مي‌خواهيم در خصوص تعليق عضويت سوريه در نشست‌هاي اتحاديه عرب براي نشست آتي سران كه در بغداد برگزار مي‌شود، استثنا قائل شود و سران سوريه نيز بتوانند در اين نشست حضور يابند.نوري المالكي با اشاره به تصميمات اخير اتحاديه عرب و تعليق عضويت سوريه در اين اتحاديه گفت: اگر تعليق عضويت سوريه در اتحاديه عرب تنها در سطح نمايندگان كشورهاي عربي باشد ما اميدواريم كه در نشست سران بشار اسد يا نماينده وي در اين نشست حضور يابند اما اگر تعليق عضويت سوريه در تمامي فعاليت‌هاي اتحاديه عرب باشد ما نيز تابع تصميمات اتحاديه عرب هستيم.نخست وزير عراق ادامه داد: ما ترجيح مي‌دهيم كه سوريه در اين نشست حضور يابد چرا كه اين امر باعث آغاز صفحه جديدي از گفت‌وگوها در سوريه مي‌شود و اين گفت‌وگوها به دور از دخالت‌هاي خارجي و اختلاف‌هاي قبيله‌اي در اين كشور انجام خواهد گرفت.

دادستان كل و يك قاضي سوريه ترور شدند

گروهك‌هاي مسلح تروريست در سوريه در ادامه اقدامات تروريستي خود دادستان كل اين كشور را به همراه يك قاضي ترور كردند.به گزارش فارس به نقل ازخبرگزاري رسمي سوريه (سانا) اعلام كرد كه گروهك‌هاي مسلح دادستان كل اين كشور را ترور كردند.

سانا اعلام كرد: گروهكي مسلح در ادلب، نضال غزال دادستان كل و محمد زياده يك قاضي را به همراه راننده‌هاي اين دو ترور كردند.اين ترور در حالي صورت گرفت كه اين افراد در حال حركت از منزل به سوي محل كار در كاخ قضايي شهر ادلب بودند.سانا همچنين اعلام كرد كه خودروي اين افراد هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت اين دو و راننده آنان منجر شد.پيش از اين يك گروهك تروريستي جمال البش عضو شوراي شهر در منطقه السفيره حلب را ترور كرده بودند.

شهرهاي مختلف سوريه در دوره اخير شاهد اقدامات ترور، ربايش و حمله به مردم از طرف گروهك‌هاي مسلحي بوده است كه به گفته منابع مطلع در خارج از سوريه و در خاك تركيه و با حمايت مالي قطر و عربستان آموزش مي‌بينند.

تشكيل دولت وفاق ملي ارتباطي با برنامه‌هاي ساف ندارد

سخنگوي جنبش مقاومت اسلامي "حماس" تاكيد كرد كه دولت آتي فلسطين هيچ ارتباطي با برنامه سياسي محمود عباس، رئيس انتصابي تشكيلات خودگردان فلسطين ندارد. به گزارش دكتر "سامي ابوزهري"، سخنگوي جنبش مقاومت اسلامي "حماس" در گفت‌و‌گوي ويژه با مركز اطلاع رساني فلسطين تصريح كرد: تاكيد مي‌كنيم كه تشكيل دولت آتي هيچ ارتباطي با برنامه‌هاي سياسي عباس ندارد. وي افزود: ما به طور كلي با برنامه‌هاي سياسي عباس از جمله مذاكره با دشمن صهيونيستي و چشم پوشي از حقوق حقه فلسطينيان و در راس آنها بازگشت آوارگان به سرزمين خود و قدس و مرزها مخالفيم.وي خاطرنشان ساخت: دولت آتي فلسطين بر اساس توافقنامه آشتي ملي شكل مي‌گيرد و ماموريت‌هاي مشخصي دارد و يك دولت موقت به شمار مي‌رود و هيچ ارتباطي با برنامه‌هاي سياسي ندارد. عباس در جريان ملاقات با كنسول ايتاليا در رام‌الله اظهار داشت: دولت آتي به تعهدات سازمان آزادي بخش فلسطين "ساف" و توافقنامه‌هاي امضا شده ميان آن و طرف اسراييلي پايبند خواهد بود.

دوشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن