تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815534547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ذوب آهن و مهرام خاطرات فصل قبل را زنده كردند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ذوب آهن و مهرام خاطرات فصل قبل را زنده كردند
هفته پاياني سوپرليگ بسكتبال با اتفاقات زيادي همراه بود كه در نهايت به پيروزي دوباره تيمهاي صدرنشين و قطعي شدن صعود گرگان به جمع هشت تيم پاياني ختم شد.


به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

پس از گذشت يك سال از بازي پر برخورد و جنجالي مهرام و ذوب آهن در اصفهان، اين دو تيم بار ديگر به هم رسيدند و با يك بازي فيزيكي و خطاهاي زياد خاطرات سال گذشته را زنده كردند. بازيكنان ذوب آهن كه هنوز وضعيت بهتري از نظر مالي و شرايط باشگاه پيدا نكرده اند با جمع كردن نيروهايشان براي بردن رقيب هميشگي به زمين آمدند اما در كوارترهاي اول و دوم بازي را با نتايج 24 بر 12 و 24 بر 22 واگذار كردند و البته يك بار هم در اين نيمه با توجه به شرايط داوري و اعتراض تيمها بازي متوقف شد.

بازيكنان دو تيم در اين ديدار به حدي درگيرانه ظاهر شدند كه به تدريج كنترل بازي از دست داور و ناظر هم خارج شد و با اعتراضات تماشاگران بازي باز هم متوقف شد.

كرم احمديان بازيكن با تجربه ذوب آهن كه در يك صحنه به دليل برخورد با صمد نيكخواه بهرامي دچار خونريزي از ناحيه سر شد مي گويد: برخورد ما در جريان بازي بود و البته داور هم رد اين صحنه خطاي من را اعلام كرد. داور براي دو طرف بد سوت زد و اين هم به خاطر فشار زياد بازي بود. پس از فشارهايي كه در نيمه دوم به مهرام آورديم اين تيم واقعا كم آورد اما توقف دوباره بازي بهترين استراحت براي آنها بود.

احمديان كه برخورد با صمد را عمدي نمي داند، تاكيد كرد: به جاي درگيري هاي بازي بايد از شرايط ذوب آهن و غيرتي كه بازيكنان براي بازي بدون دريافت پول و حتي قرارداد به خرج مي دهند صحبت كرد. اين بازيكنان بي نظير هستند.

ذوب آهن هر دو كوارتر پاياني بازي را با نتايج 16 بر 11 و 18 بر 14 برد اما با وجود نزديك شدن نتيجه در كوارتر چهارم، خراب كردن چند پنالتي و از دست دادن توپها با عث شد اصفهاني ها اين ديدار را با نتيجه 73 بر 68 واگذار كنند.

در اين ديدار مهدي كامراني، صمد نيكخواه بهرامي، په په سو از مهرام و كرم احمديان از ذوب آهن با پنج خطايي شدن از بازي خارج شدند و صمد نيكخواه بهرامي با 30 امتياز بهترين بازيكن تيم تهراني و لورن وودز با 24 امتياز بهترين بازيكن ذوب آهن بود.

گفتني است تماشاگران اصفهاني در پايان اين ديدار با وجود شكست تيم محبوبشان، به خاطر بازي خوب اين تيم در دقايق پاياني ايستاده به تشويق ذوب آهن پرداختند و البته با توجه به حمايت مصطفي هاشمي از ذوب آهن در زمان مطرح شدن بحث انحلال اين تيم، اين مربي هم مورد تشويق ذوبي ها قرار گرفت.

*توقف بازي در آنسوي اصفهان

در حالي كه بازي ذوب اهن مهرام با وقفه هايي همراه بود، ديدار تيمهاي فولاد ماهان و پتروشيمي بندرامام نيز بي حاشيه نبوده و با شدت گرفتن اعتراضات به داوري در جريان بازي اين ديدار هم با يك بار وقفه مواجه شد. تيم پتروشيمي بندرامام كه اواسط هفته شكست بدي را مقابل نماينده لبنان در غرب آسيا تجربه كرده بود، بازي سنگيني را با هدف بالا رفتن در جدول رده بندي مقابل فولاد ماهان داشت و تلاش زيادي براي جبران باخت دور رفت انجام داد اما حاصل تلاشهاي اين تيم تنها پيروزي در كوارتر دوم بود و در نهايت شاگردان صادق زاده با نتيجه 93 بر 84 به پيروزي رسيدند.

ماهاني ها در اين ديدار اعتراضات زيادي به نحوه قضاوت داوران داشتند اما صادق زاده سرمربي فولاد ماهان هيچ اشاره اي به داوران بازي نكرده و در مورد اين ديدار گفت: اين بازي با توجه به اهميت زياد براي بالا امدن پتروشيمي و از طرفي حفظ جايگاه ما بسيار سنگين بود. بازيكنان پتروشيمي هم واقعا خوب بازي كردند و به هيچ وجه انگيزه هايشان با توجه به بازي قبلي پايين نيامده بود. جشن گرگاني ها در حضور چند هزار تماشاگر تيم شهرداري گرگان با پيروزي قاطعانه مقابل آ. اس بحران زده در حضور چهار هزار تماشاگر صعود خود به سوپرليگ را جشن گرفت. گرگاني ها در اين ديدار با بازي خوب و فيزيكي در مقابل تيم كوتاه قد شيراز 70 بر 46 پيروز شدند.

تيم آ.اس كه با قولهاي اداره كل تربيت بدني براي بازي به گرگان رفته بود در صورت دريافت نكردن كمك در ادامه ليگ براي روشن شدن تكليف تيمهاي نهم تا دوازدهم به ميدان نخواهد رفت.

*باخت دانشگاه با 9 بازيكن

دانشگاه آزاد اين هفته در شرايطي براي بازي به ماهشهر رفت كه پويا تاجيك را به خاطر مصدوميت و سياوش محسني رابه دليل مشكلات شخصي به همراه نبرده بود اما بدشانسي دانشگاه با مصدوميت جورجوويچ بازيكن خارجي اين تيم در شب قبل از مسابقه و نرسيدنش به بازي تكميل شد تا اين تيم با 9 بازيكن به مصاف صنايع ماهشهر برود البته شهاب الدين ريحاني و محمد قماشي دو بازيكن بسيار جوان دانشگاه نيز پيش از اين در بازيهاي زيادي حضور نداشتند.

دانشگاه در اواخر مسابقه رضا لطفي، موسي نبي پور و روزبه ارغوان را نيز به خاطر پنج خطايي شدن از دست داد و در شرايطي كه تا يك دقيقه و 30 ثانيه پاياني با شش امتياز از حريف ماهشهري پيش بود با بازي خوب ايمان زندي 75 بر 73 نتيجه را واگذار كرد. در اين ديدار ايمان زندي با 28 امتياز، امتياز آورترين بازيكن زمين بود و محمدرضا خبازان و ابراهيمي نيا نيز بازي خوبي را براي دانشگاه انجام دادند.

*سعيد ارمغاني در زنجان

اما در آخرين ديدار هفته تيم شهرداري زنجان ميزبان جهش ترابر قم بود. شهرداري زنجان كه هفته قبل با باخت به حفاري و پيروزي تيم گرگان مقابل صنايع ماهشهر شانس رسيدن به پلي آف را از دست داده بود با پيروزي در هر چهار كوارتر در نهايت 84 بر 63 تيم قمي را شكست داد.

در اين ديدار سيعد ارمغاني مربي سالهاي قبل ذوب آهن نيز حضور داشت و با توجه به بازي بسيار مهم ذوب آهن و مهرام در اصفهان، ديدار وي از زنجان براي كم اهميت ترين بازي هفته جالب توجه بود.

ابراهيمي مربي زنجان هفته قبل با غير طبيعي خواندن نتيجه بازي گرگان و صنايع ماهشهر از دست دادن جايگاه هفتم را به اشتباهات داوران در بازيهاي اخر مربوط دانسته و گفته بود: امسال توان رسيدن به جمع هشت تيم را داشتيم و اميدوارم با درايت نوربخش تصميمات خوبي در مورد بازي هفته بيست و يكم مقابل حفاري بگيرند كه حداقل حق تيم ديگري اين گونه ضايع نشود.

ابراهيمي اعتقاد دارد: حق تيم زنجان پس از اين همه هزينه در ميان فشارهاي اقتصادي ضايع شده و بايد جوابگوي تماشاگران پرتعداد زنجان هم باشيم.

گفتني است در اولين ديدار هفته بيست و دوم ليگ روز دوشنبه 24 بهمن تيم پويا در تهران 67 بر 56 حفاري اهواز را شكست داده بود. هفته پاياني سوپرليگ در حالي برگزار شد كه بازيهاي معوقه سوپرليگ از هفته آينده تا 15 اسفند ادامه خواهد داشت./مح

جمعه|ا|28|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن