تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815137593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشكلات ورزش خراسان‌ رضوي بسيار و توانايي‌هاي مادي محدود است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: مشكلات ورزش خراسان‌ رضوي بسيار و توانايي‌هاي مادي محدود است
مديركل ورزش و جوانان خراسان رضوي گفت: مشكلات ورزش استان زياد و توانايي‌هاي مادي محدود است و بايد مسائل اولويت‌بندي شوند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، سيدعلي‌اكبر جواهري ‌هاشمي در جلسه ديدار با فرماندار نيشابور، با بيان اينكه اعتبارات اداره كل متعلق به مردم است گفت: ما مسئول تقسيم اين اعتبارات با توجه به اولويت‌ها، ويژگي ها و برخورداري‌ها هستيم.

وي اظهار اميدواري كرد: در سفر آتي هيئت دولت به خراسان رضوي تامين بودجه طرح‌هاي ناتمام و جبران برخي كمبودهاي مالي در اولويت قرار گيرد.

وي با اشاره به توافق سازمان ورزش و جوانان با وزارت علوم براي راه‌اندازي دانشگاه تخصصي تربيت بدني در كشور، گفت: مقدمات استقرار اين دانشگاه در مشهد فراهم شده است.

وي با بيان اينكه حضور خانواده ورزشي رشيد لمير در نيشابور براي كشور مغتنم است با توجه به ظرفيت بالاي علمي و ورزشي در اين شهرستان، پيشنهاد داد قطب علمي كشتي كشور در نيشابور شكل بگيرد.

وي همچنين با قبول اينكه ورود تيم پيام به نيشابور از ابتدا غلط بوده تصريح كرد: نيشابور نبايد روي تيمي با مشكلات فراوان سرمايه گذاري مي كرد.

در ابتداي اين جلسه معاون استاندار و فرماندار نيشابور به مديركل ورزش و جوانان خراسان رضوي پيشنهاد داد در زمين اهدايي فرمانداري اين شهرستان، دانشگاه تربيت بدني يا دهكده المپيك شكل گيرد.

هاشمي افزود: 200 هكتار زمين منگوله‌دار در بهترين نقطه گردشكري شهرستان را حاضر است براي ايجاد يك طرح بزرگ عمراني يا يك دانشگاه تخصصي در اختيار اداره كل ورزش و جوانان قرار دهد.

وي خواستار اختصاص اعتبارات لازم براي ساماندهي سايت پاراگلايدر در شهر درود به ويژه براي جاده دسترسي و تملك زمين آن شد.

او با بيان اينكه سالن ورزشي شهريار تكميل نشده است، گفت: در بخش مركزي با وجود استقبال جوانان از مقوله ورزش با كمبود سالن مواجه هستيم.

رئيس شوراي ورزش نيشابور ادامه داد: ورزش را نبايد با مباحث عاطفي پيش برد بلكه بايد با برنامه و مديريت حركت كرد.

هاشمي به شدت از مديريت قبلي ورزش استان به دليل كم‌توجهي به ساختارهاي ورزشي در نيشابور انتقاد كرد.

وي تصريح كرد: خواهش مي‌كنم تشكيلات استان، مشكلات برخي باشگاه‌هاي ورزشي و تيم‌هاي فوتبال را به نيشابور نكشانند.

وي با انتقاد از مباحث پيش آمده در خصوص تيم پيام در نيشابور تاكيد كرد: مديران استان مباحث برخي تيم‌ها را به نيشابور نكشانند./س

چهارشنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن