تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815350488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داماش شنبه واگذار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:الف: داماش شنبه واگذار مي‌شود
مديرعامل داماش با بيان اينكه اين باشگاه تا شنبه به هدايتي واگذار مي‌شود در مورد انتخابات فدراسيون فوتبال گفت: استنباط ما اين است كه قريب گزينه ديكته شده است و تجربه هم نشان داده كه جامعه فوتبال با اين گزينه ها مثل زگيل برخورد مي‌كند‌.

امير عابديني در گفتگو با مهر با بيان مطلب فوق تصريح كرد: تمام مراحل فروش باشگاه را پشت سر گذاشته ايم. روز گذشته هم گزارش هاي كارشناسان فروش كامل شد و آنها اين گزارش را براي مقامات قضايي ارسال كردند. به همين خاطر اميدواريم كه تا شنبه هفته آينده باشگاه داماش به حسين هدايتي واگذار شود.

وي افزود: بر اساس توافقي كه با حسين هدايتي داشتيم قرار شد او بدهي هاي ما را كه ۶ ميليارد و ۷۰۰ ميليون تومان است پرداخت كند. البته ممكن است بدهي هاي ما بيشتر از اين باشد، چرا كه فكر مي كنم ۱۳۰ ميليون تيم بسكتبال ما در اين صورتحساب قيد نشده است. با اين حال هدايتي قبول كرد كه يك ميليارد ديگر هم به مالك بدهد كه در مجموع قيمت باشگاه مي شود ۷ ميليارد و ۷۰۰ ميليون.

نگران سقوط داماش نيستم
مديرعامل باشگاه داماش در خصوص " احتمال تكرار سرنوشت استيل آذين براي داماش با حضور هدايتي و سقوط به دسته يك"، تصريح كرد: قرار است هدايتي كار باشگاه را به خودم بسپارد. اگر در سابقه من سقوط به دسته هاي پايين تر وجود داشته باشد پس همه بايد نگران باشند! با قطعيت به شما مي گويم اگر هدايتي تيم را از نظر مالي حمايت كند ما دو سال ديگر مدعي كسب سهميه آسيايي خواهيم بود.

عابديني درباره تغيير نام داماش هم گفت: هنوز نام تيم بعد از واگذاري به هدايتي مشخص نيست. هدايتي معتقد است اين تيم براي مردم رشت است و آنها بايد در انتخاب نام به او كمك كنند.

اعتراض راه آهني ها جنجال بي مورد بود
وي با اشاره به بازي هفته گذشته تيمش مقابل راه آهن و اعتراض دايي به گل داماش خاطرنشان كرد: در برنامه نود نشان داده شد كه گل ما كاملا درست بوده است و راه آهني ها جنجال بي مورد راه انداخته بودند. حتي تمام كارشناسان داوري معتقد بودند خطايي كه روي بازيكن راه آهن انجام گرفت پنالتي نبود، اما نظري كارشناس داوري نود چون مي خواست دايي را راضي كند گفت كه يك پنالتي براي راه آهن گرفته نشد!

از حرف هاي دايي و غلامپور متاسف شدم
مديرعامل باشگاه داماش در ادامه در خصوص صحبت هاي دايي در برنامه نود كه صحبت هاي خصوصي تارتار را علني كرده بود و همچنين در خصوص حرف هاي بهزاد غلامپور گفت: از حرف هاي آنها متاسف شدم. من از دايي تعجب مي كنم. چرا آنها براي خودشان ظرفيت سازي نمي كنند. اينها يك زماني در تيم ملي زير نظر ما بودند كه نقاط ضعف زيادي هم داشتند! اما ما هيچ وقت از نقاط ضعف آنها حرف نزديم. ما بايد ياد بگيريم كه حتي در صورتي كه تحت فشار هستيم درباره دوستانمان اينگونه حرف نزنيم.

كريمي چيزي به تارتار ياد نداده است!
عابديني با اشاره به قسمت ديگري از صحبت هاي دايي در برنامه نود كه خطاب به مهدي تارتار گفته بود " اين كارها را از بزرگترتان ياد گرفته ايد"، تاكيد كرد: فيروز كريمي هيچ چيزي به تارتار ياد نداده است. تارتار مربي جوان و سالمي است كه منطق فوتبال او با فيروز كريمي فرق مي كند. همه مي دانند كه سرمربي تيم من در كارش سالم است.

جامعه فوتبال با گزينه ديكته شده مثل زگيل برخورد مي كند!
عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال در قسمت ديگري از صحبت هايش درباره ثبت نام محمد حسين قريب در انتخابات فدراسيون گفت: استنباط ما اين است كه قريب گزينه ديكته شده است و تجربه هم نشان داده كه جامعه فوتبال با اين گزينه ها مثل زگيل برخورد مي كند! يعني اينكه اين گزينه ها را مي پذيرند، اما هميشه به دنبال جراحي آن هستند. در صورتي كه مجمع هميشه از گزينه هاي فوتبالي و ورزشي حمايت مي كند و اين شخص را در آغوش مي كشد.

انتصابات را منسوخ كنيد
عابديني افزود: از وزارت ورزش و دولت مي خواهم كه انتصابات در ورزش و فوتبال را منسوخ كند. تنها در اين صورت است كه در ورزش ما مي تواند اتفاقات خوبي رخ بدهد و پيشرفت كند. در غير اينصورت هميشه درجا مي زنيم.

كفاشيان از انتخابات كنار برود ظلم كرده است
" گزينه اول من در انتخابات كفاشيان است و اگر او كنار برود به تاج و عزيزالله محمدي راي مي دهم". عابديني در پايان با بيان اين مطلب گفت: كفاشيان بايد تا آخر در انتخابات بماند. هر چند او چهار سال پيش بدون برنامه به انتخابات آمد، اما حالا تجربه خوبي دارد و مي توان به بخشي از عملكرد او نمرات خوبي داد. اگر كفاشيان از انتخابات كنار بكشد هم به خودش و هم به جامعه فوتبال ظلم كرده است. خيلي ها به خاطر اينكه او در انتخابات ثبت نام كرد ديگر جلو نيامدند.

چهارشنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن