تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814698261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
افزايش زمان كار شعب عرضه كننده اوراق مشاركت بانك سپه تا ساعت 18

مدير امور سازمان و برنامه ريزي بانك سپه گفت: با توجه به استقبال كم نظير مردم و به منظور رفاه حال مشتريان، شعب منتخب بانك سپه عرضه كننده اوراق مشاركت تا ساعت 18 هر روز آماده فروش اين اوراق مي باشند. به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك سپه، مصطفي پرتوافكنان مدير امور سازمان و برنامه ريزي بانك سپه با اشاره به توزيع اوراق مشاركت با نرخ سود 20 درصد در شعب منتخب بانك سپه اظهار داشت: مجموعا 16 هزار و 702 ميليارد ريال اوراق مشاركت با نرخ سود 20 درصد بصورت معاف از ماليات، بي نام و قابل باز خريد در شعب بانك سپه متعلق به سازمانهاي توسعه برق و توسعه منابع آب و نيروي ايران توسط اين بانك عرضه مي شود. پرتوافكنان گفت: 4 هزار و 702 ميليارد ريال از اوراق منتشر شده فوق متعلق به سازمان توسعه منابع آب و نيروي ايران به منظور تامين مالي طرح سد و نيروگاه هاي برق آبي گتوند عليا، سيمره و سياه بيشه و مابقي مربوط به سازمان توسعه برق ايران براي تامين مالي طرح هاي توسعه و ساخت نيروگاه هاي بخاري، احداث نيروگاه هاي سيكل تركيبي و فاز دوم طرح 6 هزار مگاواتي توربين گازي مي باشد كه از ابتداي اسفند ماه سال جاري به مدت 6روز كاري توسط شعب منتخب بانك سپه توزيع خواهد شد.

بانك پاسارگاد جزو
10 شركت پيشرو كشور

گروه اقتصاد: بانك پاسارگاد براي سومين سال متوالي، جزو 10 شركت پيشرو، طبق رتبه بندي سال 1390 شد. به گزارش روابط عمومي بانك پاسارگاد اين بانك براي سومين سال پياپي، با عملكرد بسيار خوب و كارنامه درخشاني كه از خود به جاي گذاشته است، موفق شد به عنوان يكي از 10 شركت پيشرو كشور برگزيده شود. در اين رتبه بندي معتبر كه توسط سازمان مديريت صنعتي كشور انجام شده است بانك پاسارگاد توانست با ارايه عملكردي شفاف و منطبق با معيارهاي مطرح شده در اين رتبه بندي، در بين 10 شركت پيشرو كشور، بدرخشد. همچنين بانك پاسارگاد با بهره گيري از دانش و تجربه متخصصان بانكداري كشور موفق شد با 5 رتبه صعود نسبت به رتبه بندي سال گذشته، به رتبه 14 در بين 400 شركت برتر ايران دست يابد.

ساخت 5 نيروگاه جديد
برق بادي در شرق ايران

معاون وزير نيرو از ساخت پنج نيروگاه جديد بادي در شرق ايران با ظرفيت توليد 500 مگاوات برق خبر داد و اعلام كرد: اجراي طرح هاي جديد استحصال CO2 در نيروگاه هاي كشور آغاز شد. محمد بهزاد در گفتگو با مهر با اشاره به اجراي نخستين طرح استحصالCO2 در نيروگاه بعثت، گفت: با اجراي اين پروژه زيست محيطي، طرحهاي جديد استحصالCO2 در برخي از نيروگاه هاي آذربايجان شرقي، خراسان و خوزستان در دستور كار وزارت نيرو قرار گرفته است. وي همچنين از ساخت پنج نيروگاه جديد بادي در شرق كشور خبر داد و افزود: هر يك از نيروگاهها از ظرفيت توليد 100 مگوات برق بادي برخوردار هستند كه قرار است در تونل باد خراسان ساخته شوند. معاون وزير نيرو همچنين از توسعه نيروگاه هاي بادي بينالود در خراسان و منجيل در شمال كشور خبر داد و يادآور شد: همزمان با توسعه اين دو نيروگاه، راه اندازي نخستين طرح زمين گرمايي در سبلان مراحل پاياني خود را پشت سر مي گذارد.

آغاز به كار نمايشگاه
عرضه مستقيم مواد غذايي

رئيس شوراي اصناف كشور از آغاز برگزاري نمايشگاه عرضه مستقيم مواد غذايي از روز گذشته در مصلي تهران خبرداد و گفت: كالاها در اين نمايشگاه با 5 تا 15 درصد تخفيف عرضه مي شود. قاسم نوده فراهاني در گفت وگو با مهر از آغاز به كار نمايشگاه عرضه مستقيم مواد غذايي در مصلي تهران خبرداد و گفت: اين نمايشگاه تا پنجم اسفندماه به كار خود ادامه خواهد داد و در آن، مايحتاج مورد نياز مردم با 5 تا 15 درصد تخفيف عرضه مي شود. رئيس شوراي اصناف كشور افزود: اين نمايشگاه از ساعت 10 صبح تا 10 شب برگزار مي شود و البته روز جمعه، به دليل برگزاري نماز جمعه، از ساعت 14 تا 22 مشغول به كار خواهد بود.

آغاز توزيع فرم انصراف از دريافت يارانه نقدي

سخنگوي طرح تحول اقتصادي از توزيع فرم خودانصرافي خانوارهاي پردرآمد براي دريافت نكردن يارانه نقدي ، به استان ها طي ديروز و امروز خبر داد. به گزارش ايرنا، محمدرضا فرزين با اشاره به اينكه ده ميليون خانوار پردرآمد مجبور به انصراف از دريافت يارانه نيستند، گفت: با وجودي كه توضيحاتي در خصوص خود انصرافي ارايه شده، اما نگراني هايي را در برخي از آحاد جامعه ايجاد كرده است. وي ادامه داد: بخش عمده كار بر دوش فرمانداري ها و استانداري ها است و قرار است استانداران و فرمانداران در هفته جاري اين كار را آغاز كنند. وي با بيان اينكه مقرر شده است استانداران و فرمانداران با دعوت از اين افراد مذاكراتي را با آنها انجام دهند، افزود: همچنين در اين مرحله اسامي چهار ميليون نفر پردرآمد آماده شده است و اسامي مابقي بتدريج به استانداران و فرمانداران ارسال مي شود. فرزين در پايان خانوارهاي با درآمد بالاي 30 ميليون ريال (3 ميليون تومان) در ماه را جزو خانوارهاي پردرآمد عنوان كرد و افزود: اما روش شناسايي مبني بر خوداظهاري است و فرد مي تواند خود دراين زمينه اقدام كند.

چهارشنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن