تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815440037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در رشته تفنگ بادي/تيم قم در مسابقات تيراندازي بانوان سپاه نايب قهرمان شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در رشته تفنگ بادي/تيم قم در مسابقات تيراندازي بانوان سپاه نايب قهرمان شد
تيم قم در مسابقات تيراندازي بانوان سپاه نايب قهرمان شد
قم - خبرگزاري مهر: تيم بانوان سپاه قم موفق به كسب مقام نايب قهرماني رقابت‌هاي تيراندازي كاركنان و خانواده سپاه كشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تيراندازي كاركنان و خانواده سپاه در ستاد كل سپاه در تهران برگزار شد كه در آن تيمي كامل از بانوان تيرانداز سپاه قم حضور داشتند و در پايان جدال با حريفان خود موفق به كسب عنوان نايب قهرماني اين مسابقات شدند.

رقابت بانوان تيرانداز در رشته‌هاي تفنگ و تپانچه بادي

بانوان عضو در تركيب تيم اعزامي بانوان كارمند و خانواده سپاه علي بن ابي طالب (ع) قم به رقابت‌هاي تيراندازي سپاه در اين دوره از پيكارها در دو رشته تفنگ بادي و تپانچه بادي با حريفان خود به رقابت پرداختند كه در نهايت مقام نايب قهرماني رشته تفنگ بادي براي تيم قم به دست آمد.

در مسابقات تيراندازي كاركنان سپاه و خانواده كاركنان سپاه در تهران، فاطمه حيدري، فاطمه حسين زاده و زهرا حجتي نفرات اعزامي در رشته تفنگ بودند، ضمن اينكه سيده طاهره ابراهيمي، رقيه كلايي و زهرا سعادتمند نيز در رشته تپانچه بادي با حريفان به رقابت پرداختند.

مقام نخست انفرادي تفنگ بادي براي تيم قم

تيم بانوان سپاه علي بن ابي طالب(ع) قم در حالي به اين مسابقات اعزام شد كه فاطمه حيدري به عنوان سرمربي و معصومه حاجي علي به عنوان سرپرست اين تيم را در جدال با حريفان هدايت مي‌كردند كه در پايان فاطمه حيدري در تيراندازي با تفنگ بادي بالاتر از ساير رقباي خود قرار گرفت و موفق به كسب عنوان نخست و مقام قهرماني اين پيكارها شد.

نايب قهرماني بانوي قمي در رقابت‌هاي قهرماني سپاه

اين در حالي است كه در همين رشته فاطمه حسين زاده ديگر بانوي اعزامي تيم سپاه علي بن ابيطالب (ع) قم در مكان دوم ايستاد و با كسب عنوان نايب قهرماني به كار خود در رقابت‌هاي تيراندازي كاركنان و خانواده كاركنان سپاه پايان داد.

اين عناوين در رشته تفنگ بادي در حالي به دست آمد كه در تيراندازي با تپانچه بادي اين دوره از رقابت‌ها نيز سيده طاهره ابراهيمي ديگر عضو تيم اعزامي سپاه علي بن ابيطالب(ع) قم در جايگاه سوم ايستاد و با دست پر تلاش خود در اين مسابقات را به سرانجام رساند.

موفقيت در بخش انفرادي در شرايطي براي تيم تيراندازي بانوان كارمند و يا خانواده سپاه علي بن ابيطالب(ع) قم در اين دوره از پيكارها رقم خورد كه در بخش تيمي نيز تيم تفنگ بادي بانوان سپاه قم توانست با قرار گرفتن در جايگاه دوم، عنوان نايب قهرماني را از آن خود كند.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن