تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814706493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برهاني: كاري مي كنم كه كي روش ديگر من را خط نزند/ استقلال ضعيف نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: برهاني: كاري مي كنم كه كي روش ديگر من را خط نزند/ استقلال ضعيف نشده است
مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران بعد از ماهها دوري از تيم ملي توسط كارلوس كي روش دوباره به تيم ملي فوتبال ايران دعوت شد. او كه قبلا از تيم ملي خط خورد اين بار مي خواهد جايگاه ثابتي را در تيم ملي به دست بياورد.


گفتگوي برهاني را با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، مي خوانيد.

* بالاخره به تيم ملي دعوت شدي. فكرش را مي كردي؟

- من بازي هاي خوبي را براي استقلال انجام داده بودم و اميدوار بودم كه در ليست جديد كي روش باشم. فكر مي كنم مزد بازي هاي خوبم را در استقلال گرفتم و خوشحالم كه بعداز چند ماه ملي پوش شدم.

* كي روش قبلا هم تو را به تيم ملي دعوت كرده بود اما خط خوردي. فكر مي كني اين بار بتواني در تيم ملي ماندگار شوي؟

- آن موقع كه خط خوردم شرايط خيلي فرق داشت. زياد آماده نبودم اما الان خيلي آماده هستم و اين موضوع از بازي هايي كه براي استقلال انجام داده ام معلوم است. حقم بود كه به تيم ملي دعوت شوم و خيلي خوشحالم كه كي روش آنقدر بازيكنان را زير نظر دارد كه شايسته ها را به تيم ملي دعوت مي كند. اين بار براي ماندن در تيم ملي خيلي با انگيزه هستم و كاري مي كنم كه كي روش ديگر نتواند من را خط بزند.

* در بازي با ذوب آهن هم گل حساسي براي استقلال زدي.

- ما خيلي خوب بازي كرديم و حقمان بود به مرحله بعد صعود كنيم. بعد از گل اولي كه زديم خيلي نگران بودم بازي مساوي شود و كار گره بخورد. قبل از بازي مطمئن بودم به ذوب آهن گل مي زنم و خوشبختانه اين اتفاق افتاد و توانستم در اين بازي حساس گل بزنم. در اين بازي هر دو تيم خوب بودند و متاسفانه يكي از نمايندگان ايران حذف شد كه خوشبختانه اين تيم استقلال نبود.

* بازي مقابل الاتفاق را چطور مي بيني؟

- رويارويي برانكو با يك تيم ايراني مي تواند خيلي جذاب باشد. او فوتبال ايران را به خوبي مي شناسد اما استقلال هم در ورزشگاه آزادي و در حضور تماشاگرانش تيم خطرناكي است. در اين بازي بايد خيلي مواظب باشيم كه اسير حاشيه سازي عربها نشويم و نگذاريم آنها جنگ رواني به راه بيندازند. اين بازي براي ما خيلي مهم است و هم قسم شده ايم الاتفاق را شكست دهيم.

* به نظر تو مصدوميت هاي پي در پي باعث ضعف استقلال نشده است؟

- بازيكناني مثل آندو و جباري كه مصدوم شده اند از بازيكنان تاثيرگذار استقلال هستند. نبودن آنها در كار تيم ما تاثير گذاشته اما ضعيف نشده ايم. اگر ضعيف بوديم نمي توانستيم ذوب آهن را شكست دهيم و يا تا دقيقه 70 دربي با 2 گل از پرسپوليس جلو باشيم. بعد از شكست استقلال مقابل پرسپوليس اين حرفها مطرح شد. ما دربي را به ضعفمان نباختيم بلكه چون حريف را دست كم گرفتيم و مغرور شديم باختيم.

دوشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن