تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813164581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه روابط عمومي برتر كشور شدخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه روابط عمومي برتر كشور شدخبرگزاري موج -
۲۴ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۱۱ق.ظ)

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه روابط عمومي برتر كشور شد
خبرگزاري موج - روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني كرمانشاه در هفتمين جشنواره برترين هاي روابط عمومي ايران عنوان برتر را كسب كرد.

به گزارش خبرگزاري موج، روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه در جشنواره اي كه با حضور مديران ارشد كشوري ، صاحبنظران ارتباطات، كارگزارن و مديران روابط عمومي وزارتخانه ها و سازمان ها در تهران برگزار شد در بخش خلاقيت و نوآوري به عنوان روابط عمومي برتر شناخته شد و لوح تقدير و تنديس جشنواره را دريافت كرد.
دكتر محمد جواد جعفري در يازدهمين جلسه شوراي روابط عمومي هاي منطقه 11، گفت: روابط عمومي ها بايد متخصص شوند و هر روز ايده ها و برنامه هاي جديدي داشته باشند و با علاقه و پشتكار طرح هاي نويني را ارائه كنند.
وي افزود: از آن جايي كه بحث تبليغات يكي از اولويت هاي مهم روابط عمومي ها است به منظور اطلاع رساني دقيق و صحيح بازآموزي اطلاعات و يادگيري فن آوري هاي نوين بسيار حائز اهميت است.
در اين جلسه كه مديران و مسئولان روابط عمومي واحدها و مراكز منطقه 11 حضور داشتند دكتر جعفري ضمن تبريك فرا رسيدن ايام ولادت با سعادت رسول گرامي اسلام و امام جعفر صادق همچنين ايام الله فجر و پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي بر جايگاه روابط عمومي در منطقه و اهميت اطلاع رساني صحيح از دست آوردهاي واحد ها و مراكز دانشگاه آزاد اسلامي تاكيد كرد.

دوشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن