تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815379768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهره‌برداري از 49 پروژه در رودان و 9 طرح عمراني در ميناب


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: بهره‌برداري از 49 پروژه در رودان و 9 طرح عمراني در ميناب


خبرگزاري آريا- عزيزي گفت: در دهه فجر امسال از 49 پروژه عمراني با صرف اعتبار 840 ميليارد ريال در رودان و 60 ميليارد ريال در شهرستان ميناب بهره‌برداري شده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، ابراهيم عزيزي استاندار هرمزگان اظهار داشت: رودان يكي از شهرستان‌هاي مهم هرمزگان به ويژه در حوزه كشاورزي به شمار مي‌رود و از همين رو توجه ويژه‌اي به توسعه هر چه بيشتر اين شهرستان معطوف است.
عزيزي به كلنگ زني قطعه سوم بزرگراه ميناب به رودان اشاره و متذكر شد: در نهمين روز از دهه فجر از 25 كيلومتر بزرگراه، طرح ساماندهي گلزار شهدا، پنج پروژه برق‌رساني و يك باب مدرسه در رودان بهره‌برداري و همچنين كلنگ احداث ساختمان ثبت اسناد و املاك اين شهرستان نيز به زمين زده شد كه بهره‌برداري از پروژه‌هاي در دست احداث نيز مي‌تواند افق روشني را در روبروي توسعه اين شهرستان شرق هرمزگان قرار دهد.
با حضور استاندار هرمزگان 25 كيلومتر از بزرگراه بندرعباس رودان منتهي به راه‌هاي شرقي اين استان بهره‌برداري شد.
مديركل راه و ترابري هرمزگان در حاشيه بهر‌ه‌برداري از قطعات بزرگراهي در اين شهرستان با بيان اينكه در سال‌هاي قبل 70 كيلومتر از اين بزرگراه تا دوراهي چاه شيرين به بهره‌برداري رسيده، گفت: امروز نيز در واقع از دو قطعه ديگر از اين بزرگراه به طول كلي 25 كيلومتر بهره‌برداري شده است.
خداداد مقبلي ضمن ابراز اميدواري در راستاي به اتمام رسيدن امور احداث اين بزرگراه طي سال‌هاي آتي گفت: بهره‌برداري از قطعات نخست و دوم باند دوم محور سه‌راهي ميناب به رودان به طول 7.5 و هفت كيلومتر با صرف اعتبار بيش از 12 ميليارد تومان و بهره‌برداري از باند دوم محور رودان به كهنوج به طول 10 كيلومتر با اعتبار 8.5 ميليارد تومان طي امروز در شهرستان رودان محقق شده است.
وي هم‌چنين ادامه داد: بهسازي و روكش آسفالت فاز سوم محور جغين به طول 10 كيلومتر و صرف اعتبار 5 ميليارد تومان از ديگر پروژه‌هاي بهره‌برداري شده در شهرستان رودان است.
اين مسئول هم‌چنين از كلنگ‌زني قطعه سوم بزرگراه ميناب به رودان به طول 10 كيلومتر اشاره كرد.
مديركل راه و ترابري هرمزگان در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها در توسعه ترانزيت، گفت: مطمئناً با تكميل شبكه بزرگراهي استان، سهم هرمزگان از مزاياي ترانزيتي بيشتر خواهد شد.
مقبلي هم‌چنين در مورد محور بندرعباس رودان به كهنوج نيز افزود: اين محور يكي از محورهاي مهم ارتباطي استان به شمار مي‌رود كه مناطق غرب كشور را به شرق متصل مي‌كند.
وي بيان داشت: عبور اين بزرگراه از شهرستان‌هاي بندرعباس، رودان در هرمزگان و جيرفت و كهنوج در استان كرمان خود نيز از لحاظ منطقه‌اي مسير را از اهميت بسزايي برخوردار مي‌كند چرا كه شهرهاي مذكور به عنوان مراكز توليد محصولات كشاورزي، دامي و بعضاً صنعتي شناخته مي‌شوند.
به گفته مقبلي هم‌چنين بزرگراه مذكور بخشي از ترافيك محور بندرعباس سيرجان را به خود جذب و سبب رواني عبور و مرور و ايجاد ايمني بيشتر در شبكه راه‌هاي استان مي‌شود.
مديركل راه و ترابري هرمزگان ادامه داد: نبايد فراموش كرد كه وجود مناطق صنعتي نفتي در غرب استان و وجود منطقه پارس جنوبي در استان بوشهر و جزاير چهارده‌گانه نيز مي‌طلبد كه راه‌هاي استان بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد.
با حضور استاندار هرمزگان، معاون امور عمراني و معاون سياسي امنيتي استانداري و فرماندار ميناب 9 طرح عمراني با اعتبار 60 ميليارد ريال در شهرستان ميناب افتتاح شد.
وي اضافه كرد: امروز 9 طرح عمراني با اعتبار 60 ميليارد ريال در شهرستان ميناب افتتاح شد كه زمينه توسعه اين منطقه را در زمينه هاي علم آموزي، كشاورزي، آبرساني و درماني فراهم مي كند.
استاندار هرمزگان پروژه هاي در حال اجرا در استان را 1318 طرح عنوان كرد و گفت: تا پايان سال جاري عمليات ساخت تعداد زيادي از طرح هاي مسكن مهر و بخش راه سازي آماده و به بهره برداري مي رسد كه اميدوارم رضايت مردم خوب و شريف هرمزگان را فراهم كند.
قابل ذكر است در شهرستان ميناب پروژه هاي شاخصي در بخش هاي آموزش عالي دانشكده كشاورزي، آبرساني و راه افتتاح و مركز MRI بيمارستان حضرت ابوالفضل كلنگ زني شد.
همچنين دبيرخانه و سايت جشنواره سرود رضوي روستاهاي كشور به ميزباني روستاي كردر ميناب توسط استاندار هرمزگان افتتاح گرديد.

دوشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن