تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815533387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجراي پروژه توليد اسانس بوته گل ‏محمدي در شهرستان دماوند


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اجراي پروژه توليد اسانس بوته گل ‏محمدي در شهرستان دماوند


خبرگزاري آريا- استاندار تهران از تبديل شدن شهرستان دماوند به قمصر كاشاني ديگر در سايه اجراي پروژه توليد اسانس بوته گل ‏محمدي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، مرتضي تمدن استاندار تهران در حاشيه نشستي كه پيرامون توسعه امور كشاورزي در شهرستان دماوند با حضور مديركل راه و شهرسازي، مديرعامل آب منطقه‏اي، رئيس سازمان جهادكشاورزي استان تهران و ساير مسئولان محلي در كارخانه "امين ‏شير" رودهن برگزار شد، اظهار كرد: يكي از طرح‏هاي اجرايي مشاركتي با بخش خصوصي استان تهران، توسعه كشت گل‏ محمدي در دماوند است.
وي ادامه داد: البته اين مهم صرفا به كشت گياه منتهي نمي‏شود؛ بلكه بر اساس برنامه‏هاي موجود قرار است تا گل‏ محمدي به عمل آمده در اين خطه پس از برداشت تحت اجراي فرايندهاي اسانس‏گيري نيز قرار گيرد.
تمدن، از حمايت استانداري تهران از اين پروژه خبر داد و افزود: اجراي اين طرح توسط بخش خصوص صورت مي‏گيرد و استانداري تهران نيز حمايت خود را اين حوزه ادامه مي‏دهد.
استاندار تهران تصريح كرد: با اجراي اين طرح شهرهاي بومهن، رودهن و دماوند به قمصر كاشاني ديگر در كشور تبديل مي‏شوند.
وي اضافه كرد: اجراي اين طرح بخش كشاورزي شمال شرق استان تهران را با تحولي عظيم مواجه مي‏سازد و رونق دو چندان بدان خواهد بخشيد.

دوشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن