تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815369367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام: اعتقاد عملي به نظام، معيار اصلي ما در محاسبه ريزش‌ها و رويش‌هاست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام: اعتقاد عملي به نظام، معيار اصلي ما در محاسبه ريزش‌ها و رويش‌هاست
خبرگزاري دانشجويان ايران - ايلام
سرويس: ايلام

رييس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام گفت: اگر مي‌خواهيد در دين و نظام اسلامي ريزش نداشته باشيم بايد رويش‌ها بر مبناي معرفت صحيح باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر شمس‌الله صفرلكي در كارگاه آموزشي انقلاب اسلامي ريزش‌ها و رويش‌ها اظهار كرد: بر اساس خلقت انسان وقتي خداوند مي‌خواهد انسان را خلق كند ملائك ناراضي‌اند چرا كه مي‌دانند كه اين انسان گناه و جنايت مي‌كند، اين موضوع بيانگر اين واقعيت است كه ملائك ريزش انسان را مي‌بينند اما خداوند رويش انسان‌ها را مي‌بيند.

وي با اشاره به شناخت معرفت در جلوگيري از ريزش‌هاي نظام اسلامي افزود: بايد هم با معرفت به عرصه پا نهاد هم با معرفت خارج شد نه اين‌كه با معرفت آمد و با بي‌معرفتي خارج شد.

رييس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري با اشاره به ملاك‌هاي رويش‌ها و ريزش‌ها در نظام اسلامي و بيان اين‌كه معيار ريزش‌ها و رويش‌ها بر اساس تفكر افراد و مبناي فكري آنها فرق مي‌كند، تصريح كرد: اگر ملاك را عقيده شخصي قرار دهيم آن عقيده كه هميشه درست نيست، لذا باعث ريزش‌ها مي‌شود، اما اگر اعتقادات ديني ملاك باشد رويش‌هاي زيادي پيدا خواهد شد.

صفرلكي اولين معيار و ملاك در رويش‌ها و ريزش‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي را قرآن و آموزه‌هاي اصيل ديني دانست كه انقلاب اسلامي برپايه آن شكل گرفت و خاطرنشان كرد: اعتقاد عملي به نظام جمهوري اسلامي ايران كه امام خميني (ره) كم كردن يا اضافه كردن به آن را نمي‌پذيرفت، معيار اصلي ما در محاسبه ريزش‌ها و رويش‌هاست.

وي با اشاره به درصد زياد بانك‌ها در نظام اسلامي تصريح كرد: وضعيت موجود بانك‌هاي ايران با وضعيت مطلوب اقتصاد اسلامي فاصله دارد و اميدواريم تمهيداتي در اين زمينه انديشيده شود تا به وضعيت مطلوب كه همان اقتصاد بدون ربا باشد برسيم‌.

نماينده مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان ايلام تصريح كرد: شعار استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي شعار انقلاب اسلامي براي هميشه خواهد بود و كساني كه از اين شعار قائل به يكي از موارد آن نباشند در نظام اسلامي جايگاهي ندارند.

وي با اشاره به قانون اساسي و موارد مترقي آن مانند اصل 44 قانون اساسي گفت: قانون اساسي نظام اسلامي از بهترين و مترقي‌ترين قانون‌هاي دنياست كه متاسفانه تاكنون بدرستي مطالعه نشده است و اميدواريم با مطالعه و اجراي به موقع آن برخي از مشكلات جامعه حل شوند.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن