تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813025278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسجد اموي و كليساي مريم مقدس در دمشق شاهد مراسمي براي تاكيد بر وحدت ملي بود


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: مسجد اموي و كليساي مريم مقدس در دمشق شاهد مراسمي براي تاكيد بر وحدت ملي بود
00:37:29.10 تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1390/11/23 جوانان سوري با برپايي مراسمي در مسجد اموي و كليساي مريم مقدس بر ضرورت حفظ وحدت ملي ميان گروه ها و پيروان اديان مختلف در سوريه تاكيد كردند.

به گزارش شبكه تلويزيوني العالم؛ شركت كنندگان در اين مراسم اقدامات تروريستي عليه شهروندان سوري را محكوم كردند. فراس محمود خبرنگار اين شبكه در دمشق درگزارشي در اين باره،گفت: روحانيون مسيحي كه در مراسم مسجد اموي شركت داشتند بر وحدت مردم سوريه تاكيد و اقدامات تروريستي و تلاش ها براي ايجاد فتنه طايفه اي را محكوم كردند.

نزار مباردي روحاني كليساي مريم مقدس با تاكيد بر وحدت مسلمانان و مسيحيان در سوريه،گفت: ما پيوسته در مراسم ديني اسلامي و مسيحي مشاركت مي كنيم و با يكديگر متحد هستيم.

در ادامه گزارش آمده است: در سوي ديگر روحانيون اسلامي نيز در مراسمي كه در كليساي مريم مقدس برگزار شد بر ضرورت پايبندي به وحدت ملي مردم سوريه تاكيد كردند و افزودند چنين وحدتي بدون شك باعث شكست توطئه ها عليه سوريه خواهد شد.

شيخ عبدالسلام حراش هماهنگ كننده همايش علماي مسلمان در عكار- شمال لبنان -گفت: برگزاري چنين مراسمي كه نمونه آن را امروز در مسجد اموي و كليساي مريم مقدس مي بينيم نشان دهنده وحدت ملي بين مردم سوريه است.

وحدت ملي ما پايدار خواهد بود و تروريسم شكست خواهد خورد.

عهد شريفه مسئول سازماندهي اين مراسم،گفت: همه گروه هاي جامعه سوريه بر وحدت و انسجام خود تاكيد مي كنند و در برابر باندها و گروه هاي خرابكار تسليم نمي شوند.

00:39:46.03

يکشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن