تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804521241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جنجال جديد صهيونيستها درباره ايران و سوريه


واضح آرشیو وب فارسی:الف: جنجال جديد صهيونيستها درباره ايران و سوريه
هفته گذشته خبري در رسانه هاي صهيونيستي مبني بر هك شدن ايميل هاي دفتر رياست جمهوري سوريه منتشر شد و همانطور كه پيش بيني مي شد از صبح امروز شنبه پرونده سازي جديد صهيونيست ها و كشورهاي غربي عليه محور مقاومت آغاز شد.

به گزارش مهر، هفته گذشته روزنامه هاآرتض از نفوذ يك گره خرابكار اينترنتي به نام "گروه ناشناس" به رايانه هاي دفتر رياست جمهوري سوريه و هك شدن ايميل هاي شخص "بشار اسد" خبر داد. در همين رابطه امروز شنبه همين روزنامه مدعي شده كه در يكي از ايميل ها به صراحت آمده سوريه با كمك ايران تحريم هاي بين المللي را پشت سر مي گذارد.

اين روزنامه در ادامه ادعاهاي خود مي نويسد : در يكي از اين نامه هاي الكترونيكي (ايميل) آمده كه ايران يك ميليارد دلار به سوريه كمك كرده تا اين كشور بتواند تحريم هاي بين المللي را پشت سر گذاشته و به وضعيت داخلي خود سر وسامان بدهد.

هدف از پرونده سازي جديد

سوريه چند ماهي است كه با اعتراضات داخلي حمايت شده از سوي غرب و برخي كشورهاي عربي مواجه است و دشمنان محور مقاومت تلاش مي كنند تا با تشبيه تحولات اين كشور به بيداري اسلامي آغاز شده در كشورهاي عربي و شمال آفريقا، راه دخالت در سوريه را هموار كرده و حكومت يكي از كشورهاي تاثير گذار در مقاومت عليه استكبار را سرنگون كنند .

در همين راه كشورهاي غربي به همراه عربستان در تلاش هستند تا به هر نحو ممكن قطعنامه اي را عليه سوريه در شوراي امنيت سازمان ملل به تصويب برسانند.

در همين رابطه "فيصل مقداد" معاون وزير خارجه سوريه با اشاره به توطئه هاي بي شمار غربي و عربي عليه كشورش، بازيگر اساسي را رژيم صهيونيستي دانست.

"مقداد" گفت: سوريه با توطئه همه جانبه اي كه اسرائيل در آن نقش اساسي ايفا مي كند روبرو است. آمريكا و كشورهاي غربي خواهان صلح در منطقه نيستند و فقط قصد دارند كه اسرائيل را بر كل منطقه مسلط سازند. گروههاي مسلح با حمايت خارجي ها مردم را مي كشند و زيرساختهاي اساسي از جمله تاسيسات نفتي "حمص" را تخريب مي كنند. سوري هايي كه مخالفان را حمايت مي كنند مشتي نادان، جنايتكار و قاچاقچيان مواد مخدر هستند و هدف از ايجاد جمعيت دوستان سوريه آماده سازي براي جنگ و كمك مالي به دشمنان سوريه است.

هدف اصلي چيست ؟

از همان آغاز تحولات داخلي سوريه و فشار كشورهاي غربي عربي بر دمشق اغلب كارشناسان و فعالان سياسي بر اين نكته تاكيد داشتند كه هدف از وارد كردن فشار بر بشار اسد، تحت تاثير قرار دادن ايران و دور كردن متحدان تهران از محور مقاومت است.

دسيسه طراحي شده از سوي دشمنان مقاومت به حدي خطرناك بود كه حتي احزاب مخالف دولت اسلام گراي تركيه نسبت به آن هشدار داند. در همين رابطه "كمال قليچداراوغلو" رئيس حزب جمهوريخواه خلق تركيه (مهمترين حزب مخالف اردوغان) نسبت به تلاش كشورهاي غربي و رژيم صهيونيستي براي توطئه عليه ايران هشار داده و گفته بود : آزادي و دموكراسي بهانه اي شده اند تا قدرت هاي غربي منابع انرژي خاورميانه را به يغما ببرند. توطئه اي عليه ايران در خاورميانه در جريان است و تلاش مي كنند تا سوريه را از يك كشور حامي ايران به مكاني براي اسرائيل و حامي آن تبديل كنند و البته اين يك بخش كوچك از توطئه اي بزرگ است. هدف انزواي ايران در خاورميانه است. غرب اگر دولت فعلي سوريه را سرنگون و يك حكومت حامي اسرائيل در آن روي كار بياورد به هدف خود رسيده است.

بدين ترتيب با كنار هم قرار دادن تحولات رخ داده پيرامون ايران از فشار غرب و اعمال تحريم هاي جديد عليه تهران گرفته تا تهديدهاي هميشگي آمريكا و رژيم صهيونيستي مبني بر حمله به تاسيسات جمهوري اسلامي مي توان به راحتي به اين نتيجه رسيد كه فشار بر سوريه و انتشار خبرهايي درباره ايميل هاي هك شده بشار اسد، فقط و فقط براي افزايش فشار بر دمشق و به راه انداختن يك جو بين المللي عليه حكومت سوريه به صورت ظاهري و عليه ايران در حالت اصلي است تا بدين ترتيب بتوانند تهران را وادار به عقب نشيني از خواسته هاي به حق خود كنند.

يکشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن