تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815568993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/ليگ برتر بسكتبال/ سرمربي ‌حفاري پس از صعود به پلي‌آف: احتمال دارد در پست چهار يا پنج بازيكن جذب كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /ليگ برتر بسكتبال/ سرمربي ‌حفاري پس از صعود به پلي‌آف: احتمال دارد در پست چهار يا پنج بازيكن جذب كنيم
خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: قهرماني - همگاني

سرمربي تيم بسكتبال ملي‌حفاري اهواز پس از پيروزي تيمش برابر شهرداري زنجان در رقابت‌هاي ليگ برتر كشور گفت: با پيروزي در اين بازي حاشيه امنيت خوبي براي خود ايجاد كرديم و با خيالي آسوده به مرحله پلي‌آف مي‌رويم.

عبدالغفور كامروا در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان، اظهاركرد: حساسيت اين بازي بالا بود چون هر دو تيم براي يك پله صعود مي‌جنگيدند. تيم حريف شش پيروزي و ما هفت پيروزي در كارنامه خود داشتيم و اگر آن‌ها مي‌بردند مي‌توانستد به ما نزديك‌تر شوند.

وي افزود: با اين پيروزي خيال‌مان راحت شد كه تيم‌مان در رده هفتم ايستاد و تيم‌هاي ديگر براي كسب عنوان هشتم بايد با يكديگر بجنگند.

سرمربي تيم ملي‌حفاري ادامه‌داد: بازيكنان ما در كوارتر چهارم خيلي خوب كار كردند و بازي خوب آن‌ها امتيازات خوبي را برايمان به دنبال داشت.

وي خاطرنشان‌كرد: زنجان يكي از تيم‌هاي خوب ليگ برتر است كه يك بازيكن آمريكايي در پست پنج دارد كه براي آن‌ها خوب امتياز گرفت و ساير بازيكنان آنها نيز در حد تيم‌ملي اميد و بزرگسالان هستند.

كامروا درخصوص داوري اين بازي گفت: اگرچه از داوري اين بازي گله‌مند بودم ولي درمجموع قضاوت خوبي را از او ديديم.

وي درباره مشاجره بازيكنان تيمش در بعضي از دقايق بازي با يكديگر، اظهاركرد: چون آنها در شرايط حساس توپ را لو مي‌دادند دچار افت روحي مي‌شدند.

سرمربي تيم ملي‌حفاري عنوان‌كرد: در مرحله پلي‌آف باتوجه به نظر باشگاه، بازيكن جذب مي‌كنيم و اگر بتوانيم يك بازيكن پست چهار يا پنج خواهيم گرفت.

انتهاي پيام

شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن