تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815477197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار سازمان تبليغات خوزستان/افتتاح دو باب خانه عالم روستايي در شوشتر/برگزاري 20گفتمان ديني با موضوع انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار سازمان تبليغات خوزستان/افتتاح دو باب خانه عالم روستايي در شوشتر/برگزاري 20گفتمان ديني با موضوع انقلاب
افتتاح دو باب خانه عالم روستايي در شوشتر/برگزاري 20گفتمان ديني با موضوع انقلاب
اهواز - خبرگزاري مهر: برگزاري 20گفتمان ديني با موضوع انقلاب اسلامي در شوشتر، برگزاري همايش فرهنگي و عشايري نماز در انديكا، افتتاح دو باب خانه عالم روستايي در شوشتر، توزيع بيش از هزار حلقه نرم افزار طلوع پيروزي در بهبهان و اعزام 300 نفر روز مبلغ در شوشتر از مهمترين اخبار سازمان تبليغات خوزستان است.

به گزارش خبرگزاري مهر، رئيس اداره تبليغات اسلامي شوشتر گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامي بيش از 20جلسه گفتمان ديني با موضوع امام و انقلاب اسلامي در مدارس شوشتر برگزار شد.

حجت الاسلام شهرياري با اعلام اين خبر افزود: در اين ايام و با توجه به ضرورت شناساندن ابعاد قيام مردم به رهبري امام خميني(ره) بيش از 20جلسه گفتمان ديني با موضوع امام و انقلاب اسلامي در مدارس مقطع راهنمايي و متوسطه شوشتر و حومه برگزار شد.

همايش بزرگ فرهنگي وعشايري نماز در انديكا

از سويي ديگر رئيس اداره تبليغات اسلامي انديكا از برگزاري همايش استاني نماز با هدف ترويج فرهنگ نماز در مناطق عشايري خبر داد.

حجت الاسلام قندعلي با اعلام اين خبر افزود: اين همايش در راستاي فرامين مقام عظماي ولايت در خصوص محروميت زدايي از مناطق محروم و انجام فعاليتهاي فرهنگي و تبليغي و در قالب سياستهاي اداره تبليغات اسلامي توسط اداره تبليغات اسلامي انديكا و انجمن علمي و فرهنگي دانشجويان اين شهرستان برگزار شد.

وي در ادامه هدف از برگزاري اين همايش را توسعه فعاليتهاي تبليغي در مناطق عشايري و به منظور توزيع دو هزار بسته فرهنگي به خانواده هاي عشايري عنوان كرد.

قندعلي محتويات اين بسته را شامل سجاده، مهر، قرآن، رساله عمليه به زبان ساده، قبله نما و دستگاه ديجيتال آموزش نماز عنوان كرد.

افتتاح دوباب خانه عالم روستايي در شوشتر

همچنين رئيس اداره تبليغات اسلامي شوشتر گفت: همزمان با روزهاي دهه فجر انقلاب اسلامي دو باب خانه عالم روستايي در شهرستان شوشتر به بهره برداري رسيد.

حجت الاسلام شهرياري افزود: اين دو باب خانه عالم در روستاهاي پيرگاري و سردار آباد و با مشاركت اداره تبليغات اسلامي شوشتر و اهالي روستا احداث شده است.

وي افزود: در مجموع بيش از سه ميليارد ريال براي احداث اين دو باب خانه عالم از طرف اداره تبليغات اسلامي هزينه شده و مابقي مخارج توسط اهالي تامين شده است.

شهرياري ابراز اميدواري كرد: با استقرار روحاني در اين دو روستاي محروم شاهد گسترش فعاليتهاي فرهنگي و تبليغي باشيم

اعزام 300 نفرروز مبلغ در شوشتر

رئيس اداره تبليغات اسلامي شوشتر گفت: بيش از 300 نفر روز مبلغ و مبلغه در ايام دهه فجر انقلاب اسلامي به نقاط مختلف شهري و روستائي شوشتر اعزام شدند.

حجت الاسلام شهرياري افزود: در اين ايام و با توجه به نياز شديد جامعه به خصوص نسل جوان به آموزه هاي انقلاب اسلامي و شناخت راه و آرمانهاي امام خميني(ره) بيش از 300 نفر روز مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف شهري و روستائي اعزام شدند.

توزيع نرم افزار طلوع پيروزي در بهبهان

در عين حال مسئول امور فرهنگي و تبليغ اداره تبليغات اسلامي بهبهان از توزيع بيش از هزار حلقه نرم افزار طلوع پيروزي و مرواريد در صدف در اين شهرستان خبر داد.

بيژن ستايش گفت: اين نرم افزارها به مناسبت دهه مباركه فجر تهيه ودر شهرستان توزيع شد.

وي تصريح كرد: اين مجموعه ها شامل موضوعات مختلف از جمله عكسهاي اوائل انقلاب، سرودهاي مربوط به دهه مبارك فجر، بيانات حضرت امام ومقام معظم رهبري، انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن، بيانات بزرگان درباره عفاف وحجاب، ثمرات عفاف و حجاب در جامعه است.

مسئول امور فرهنگي اداره تبليغات اسلامي بهبهان عنوان كرد: اين مجموعه ها درجلسات مسئولان، ستاد دهه فجر، روابط عمومي ادارات و نهادها و مراكز فرهنگي و آموزشي توزيع شد و با استقبال عمومي روبرو شده است.

© 2003 Mehr News Agency .

جمعه|ا|21|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن