تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804600455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت‌الله حسيني بوشهري:راهپيمايي 22 بهمن اعلام وفاداري به نظام/ كانديداها از تخريب بپرهيزند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آيت‌الله حسيني بوشهري:راهپيمايي 22 بهمن اعلام وفاداري به نظام/ كانديداها از تخريب بپرهيزند
راهپيمايي 22 بهمن اعلام وفاداري به نظام/ كانديداها از تخريب بپرهيزند
قم - خبرگزاري مهر: امام جمعه قم مهمترين پيام حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن را اعلام وفاداري مردم به نظام و پايبندي به آرمانهاي امام و رهبري عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت‌الله سيد هاشم حسيني بوشهري در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه قم با تاكيد بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز 22 بهمن اظهار داشت: انقلاب اسلامي مولود مردم است و مردم نيازي به نسخه پيچيدن ندارند.

وي ادامه داد: پيام نخست حضور گسترده در راهپيمايي اين است كه دنيا بدانند ملت ايران بر آرمان ‌هاي انقلاب اسلامي پايبند است و با امام و نظام و رهبري تجديد پيمان مي‌كند.

امام جمعه قم تصريح كرد: پيام ديگر حضور مردم در راهپيمايي اين است كه ملت ما در مقابل تهديدها و تحريم‌هاي دشمنان خم به ابرو نمي‌آورد. ما قدرت تدبير تهديدها به فرصتها را داريم و با اين حضور ثابت مي‌كنيم كه ملت ما به اين انقلاب پايبند هستند و اين انقلاب را به دست باكفايت حضرت مهدي(عج) خواهند سپرد.

جمهوري اسلامي هميشه مدافع وحدت است

آيت‌الله حسيني بوشهري با اشاره به هفته وحدت گفت: تا زماني كه رسول الله در قيد حيات بودند جامعه اسلامي از وحدت برخوردار بود اما بعد از رحلت آن بزرگوار تفرقه و نفاق به دليل عدم درك ضرورت‌ها توسط عده‌اي و ضعف بصيرت، تفرقه و نفاق در بين مسلمانان ظاهر شد.

وي تاكيد كرد: امروز جهان اسلام با حدود يك و نيم ميليارد جمعيت مي تواند در دنيا حرف اول را بزند. امروز جهان اسلام از ذخيره نفت برخوردار است و اين لياقت را دارد كه يك روز به عنوان قدرت جهاني مطرح شود.

وي با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران هميشه مدافع وحدت در امت اسلامي بوده و هست، اظهار داشت: هر جا مشكلاتي براي امت اسلامي به وجود آمده جمهوري اسلامي با همه مشكلاتي كه داشت به اين ملتها كمك كرد و به مدد مسلمانان در سراسر دنيا شتافته است و اين ادامه حركتي است كه رسول الله ايجاد كرده بودند.

آيت‌الله حسيني بوشهري به سالروز پيروزي انقلاب اسلامي اشاره كرد و خطاب به مردم گفت: آفرين بر شما ملت رشيد كه در صحنه مانديد و استقامت و پايداري كرديد، ما بايد شرايط قبل از انقلاب را براي نسل جوان تبيين كنيم تا به عظمت پيروزي انقلاب پي ببرند.

امام جمعه قم گفت: امام خميني(ره) با اتكاء به اسلام و ايمان مردم، ملت را به صحنه آوردند و انقلاب با دست خالي و با شعار خون بر شمشير پيروز است موفق شد.

اين عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: دنياي آن روز يا بايد طرفدار شرق و يا طرفدار غرب بود و انقلاب در حاكميت كفر جهاني شكاف ايجاد كرد و در داخل كشور نيز رژيم ظالم را به زباله دان تاريخ انداخت و حكومتي بر پايه دين و اسلام و قرآن تشكيل شد.

آيت‌الله حسيني بوشهري بزرگترين رهاورد انقلاب اسلامي را انتقال خودباوري به ملتهاي مسلمان عنوان كرد و گفت: امروز موج بيداري اسلامي كه در كشورهاي مختلف به وجود آمده از حركت توفنده انقلاب اسلامي ماست.

فرمايشات رهبري بهترين خطابه جهان اسلام

وي در بخش ديگري از سخنان خود به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري در خطبه هاي نماز جمعه اشاره كرد و يادآور شد: فرمايشات رهبري بايد به عنوان زيباترين خطابه اسلامي در دنيا به ثبت برسد.

آيت‌الله حسيني بوشهري اين فرمايشات رهبري را همه جنبه‌نگر، حماسي و تاريخي عنوان كرد و يادآور شد: مقام معظم رهبري در كنار اشاره به نقاط قوت و پيشرفتهاي مختلف، به ضعفها نيز اشاره كردند تا ما دچار غرور نشويم.

وي دنياطلبي، اسراف و مصرف زدگي را از نكات مورد اشاره رهبري عنوان كرد و افزود: در مجالس و محافل از پيشرفتهاي هسته‌اي سخن به ميان مي‌آيد ولي عدم هماهنگي بين پيشرفت علمي و پيشرفت اخلاقي مشهود است و انتظار اين است كه همان گونه از فناوري هسته‌اي دم مي‌زنيم از پيشرفت اخلاقي نيز دم بزنيم.

اشغالگران بحرين در مقابل خشم ملت اسلامي قرار مي‌گيرند

امام جمعه قم به سقوط چهار ديكتار در عرصه كشورهاي عربي و اسلامي طي يك سال اشاره كرد و گفت: ملت بحرين همچنان مظلوم هستند و دچار سانسور خبري هستند ولي به فضل پروردگار ملت بحرين پيروز خواهند شد.

وي تاكيد كرد: من از پشت اين تريبون به كساني كه بحرين را اشغال كردند اعلام مي‌كنم كه دست از اين حركت اشغالگرانه بردارند وگرنه در مقابل خشم ملت اسلامي قرار خواهند گرفت.

حضور حداكثري در انتخابات خاري در چشم دشمنان

آيت‌الله حسيني بوشهري مشاركت حداكثري در انتخابات مجلس شوراي اسلامي را به عنوان يك اصل اساسي دانست و خطاب به مردم گفت: امروز دشمنان به حضور شما در پاي صندوق‌هاي راي چشم دوخته‌اند و هر چه حضور شما در اين انتخابات بيشتر باشد خاري بر چشم دشمن خواهد بود.

وي با بيان اينكه اين انتخابات بايد رقابتي و از سلامت لازم برخوردار باشد اظهار داشت: انتخابات نبايد امنيتي شود زيرا مورد سوء استفاده دشمنان قرار مي‌گيرد.

از تخريب و تهمت زدن بپرهيزيد

امام جمعه قم در توصيه‌اي به كانديداها و طرفداران آنها گفت: از تخريب يكديگر بپرهيزيد. اين فضاي جامعه رسول الله است و در اين فضا تهمت زدن و تخريب كردن روح پيامبر را آزار مي‌دهد.

آيت‌‌الله حسيني بوشهري تاكيد كرد: از تبليغات پرهزينه به شيوه غربي، بيان وعده‌هايي كه عملي نيست و اتصال به كانون قدرت و ثروت پرهيز كنيد.

وي با بيان اينكه نبايد از قانون عدول شود، اظهار داشت: رسانه‌هاي جمعي بدانند كه فضاي شايعه‌ها خيلي گسترده است كه آنها به اين شايعه‌ها و بداخلاقي‌ها دامن نزنند تا انتخاباتي سالم و در طراز جامعه اسلامي داشته باشيم.

حقگويي نهادينه شود

آيت‌الله حسيني بوشهري در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه باتقواترين مردم كسي است كه همواره حق را بگويد، اظهار داشت: اگر حقگويي در يك جامعه اسلامي نهادينه و به عنوان يك وظيفه شناخته شود جامعه ما به مدينه فاضله تبديل خواهد شد.

وي ادامه داد: در يك جامعه اسلامي نبايد هميشه منافع شخصي را در نظر بگيريم بلكه حقوق ديگران را حقوق خود و حقوق خود را حقوق ديگران بدانيم.

عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به ميلاد پيامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع) تاكيد كرد: ولادت رسول گرامي اسلام در زماني اتفاق افتاد كه تاريكي ابرهاي تيره و تار فضاي آن روز عربستان را فرا گرفته بود.

آيت‌الله حسيني بوشهري دختركشي، رواج فساد و ظلم و... را از معضلات آن روز جامعه عرب عنوان كرد و گفت: در آن زمان كار به جايي رسيده بود كه از اخلاق و ارزشهاي انساني خبري نبود و با آمدن آن آفتاب عالم تاب محيط تاريك عربستان به نور و روشنايي تبديل شد.

وي اضافه كرد: با تولد پيامبر حوادث خارق العاده‌اي اتفاق افتاده بود و اين شخصيت بزرگ قبل از بعثت در بين مردم آن روز به عنوان محمد امين شناخته مي‌شد.

وي سيره تبليغي رسول گرامي اسلام را از ويژگيهاي آن حضرت برشمرد و تاكيد كرد: پيامبر مبلغ دين بود و اين ويژگي پيامبر براي مسئولان و همه مردم اسوه و الگوست.

امام جمعه قم تاكيد كرد: مهمترين سرمايه گذاري پيامبر (ص)در موضوع تبليغ بر روي مبدا و معاد بوده است. رسالت پيامبر اين بود كه بندگان را از بت پرستي و اطاعت شيطان به راه راست و اطاعت از خدا دعوت كند.

اخلاق پيامبر اخلاق قرآني بود

وي به تشريح رمز موفقيت پيامبر پرداخت و گفت: اخلاق پيغمبر اخلاق قرآني بود. در وصف پيامبر گفته شده كه تمام اخلاق پيامبر بر اساس دستورات خدا و قرآن بود.

امام جمعه قم تصريح كرد: شيوه‌هاي تربيتي پيامبر بر اساس بشارت و انذار بود.

آيت الله حسيني بوشهري يادآوري نعمت‌ها را يكي ديگر از ويژگيهاي پيامبر برشمرد و تاكيد كرد: راهپيمايي 22 بهمن الگو گرفته از كار پيامبر و سفارش قرآن - يادآوري نعمت‌ها - است.

اين عضو جامعه مدرسين با اشاره به روايتي از امام صادق(ع) گفت: اي مومنان و نمازگزاران و كساني كه در مجالس ديني شركت مي‌كنيد امام صادق(ع) مي‌فرمايد اگر در مجلسي مشاهده كردد گناه مي شود در آن مجلس ننشينيد. شما نمي‌توانيد صحنه گناه را تغيير دهيد ولي سزاوار نيست كه در آن مجلس حضور داشته باشيد.

© 2003 Mehr News Agency .

جمعه|ا|21|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن