تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815484605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تصويري/ يوناني ها از شكست مذاكرات براي نجات اين كشور به ستوه آمده اند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تصويري/ يوناني ها از شكست مذاكرات براي نجات اين كشور به ستوه آمده اند
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1390/11/20 00:00:00.00 يوناني ها از ادامه شكست هاي مكرر اتحاديه اروپا و همچنين دولت اين كشور در مذاكرات پي در پي براي نجات اقتصادي اين كشور، به ستوه آمده اند.

به گزارش مونيتورينگ اخبار خارجي واحد مركزي خبر، گفتگوهاي طولاني ميان مقامات يوناني و طرف هاي طلبكار از اين كشور و همچنين مقامات اتحاديه اروپا، حوزه يورو و صندوق بين المللي پول كه گهگاه تا پاسي از شب نيز ادامه مي يابد، تاكنون نتيجه بخش نبوده و لذا مردم يونان اميد چنداني به نجات مالي اين كشور از طريق اين گونه مذاكرات ندارند.

يكي از سكنه آتن گفت، به نظر مي آيد، سياستمداران (يوناني و اروپايي) صرفاً تلاش دارند وجهه خود را در ميان مردم بهبود بخشند و آراء بيشتري براي خود جمع كنند.

يكي ديگر از يوناني ها گفت، سخت ترين بخش اين موضوع اين است كه مردم كماكان منتظر اند و اين انتظار‍ِ طولاني، باعث ايجاد نگراني ها و فشارهاي روحي و رواني مي شود.

سؤال اصلي اين است كه مردم (يونان) تا كي قادر خواهند بود اين شرايط را تحمل كنند؟ يكي ديگر از شهروندان يوناني گفت، آنقدر نشست هاي مختلف اتحاديه اروپا و منطقه يورو با قول هاي فراوان و خوش بيني هاي زياد بدون هيچ نتيجه مثبتي برگزار شده و هفته ها و ماه ها همچنان سپري شده كه به نظر مي آيد، ما بايد براي تمامي مدت باقي مانده از عمرمان همچنان منتظر بهبود اوضاع مملكت و نجات اقتصادي يونان باشيم؛ خدا به داد ما برسد و به ما كمك كند.

عناوين اصلي روزنامه هاي يونان نيز به شكست اتحاديه اروپا و صندوق بين المللي پول در رابطه با قول هاي داده شده در خصوص اعطاي وام ها و كمك هاي ماليِ لازم براي نجات اقتصادي يونان، تخصيص يافته است.

00:02:14.09

پنجشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن