تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815470892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

باشگاه پرسپوليس به كميته داوران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: باشگاه پرسپوليس به كميته داوران
خبرگزاري فارس: نامه اعتراض باشگاه پرسپوليس به كميته داوران ارسال شد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، اين باشگاه پرسپوليس طي نامه اي خطاب به مهدي تاج رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال، خواستار رسيدگي به وضعيت كنوني داوري در مسابقات ليگ برتر فوتبال شد.

متن نامه باشگاه فرهنگي ورزشي پيروزي (پرسپوليس) خطاب به رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال بشرح زير مي باشد:

"بسمه تعالي

جناب آقاي مهندس مهدي تاج

رياست محترم كميته داوران فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران

همانطور كه استحضار داريد، ديدار دو تيم پرسپوليس و فجر سپاسي كه روز سه شنبه هجدهم بهمن ماه در ورزشگاه آزادي برگزار شد، در حالي با پيروزي تيم فجر سپاسي به اتمام رسيد كه به استناد تصاوير تلويزيوني، يك خطاي دست بازيكن حريف منجر به خطاي پنالتي در نيمه اول و يك خطا روي بازيكن تيم پرسپوليس كه عدم اعلام آن در ادامه منجر به گل سوم تيم شيرازي شد، نتيجه بازي را به روال بازي هاي اخير به ضرر تيم پيروزي (پرسپوليس) تغيير داد.

برابر تصاوير تلويزيوني ثبت شده، خطاي پنالتي در دقيقه 38 بازي روي داد. وقتي كه بازيكن فجر سپاسي شوت سنگين مهدي مهدوي كيا را با دست چپ منحرف كرده و آن را در اختيار دروازه بان تيم فجر گذاشت، خطاي دست در داخل هجده قدم روي داد و داور مسابقه بايد نقطه پنالتي را نشان مي داد.

در دقيقه 61 اين بازي هم داور با يك اشتباه فني به اشتباه عليه پرسپوليس خطاي پاس به دروازه بان را اعلام كرد كه البته به خير گذشت، اما مي توانست اينگونه نباشد اما بيانگر اشتباهات يك جانبه داوري عليه پرسپوليس بود. در ادامه همين روند بود كه در دقيقه 86 اين بازي سعيد بخشي زاده، داور مسابقه مرتكب يك اشتباه ديگر شد كه در جريان آن خطاي بازيكنان فجر سپاسي روي محمد نوري در پشت محوطه جريمه حريف را اعلام نكرد تا ضمن گرفته شدن يك فرصت مناسب از تيم پيروزي (پرسپوليس) همان توپ در برگشت به گل سوم و برتري فجر سپاسي بدل شود. به اين ترتيب مجموعه اين اشتباهات كه همگي فقط به ضرر يكي از دو تيم حاضر در ميدان بود، نتيجه اي كه مي توانست با پيروزي ميزبان رقم بخورد را به پيروزي ميهمان تبديل كرد.

با توجه به اينكه اعضاي تيم پيروزي (پرسپوليس) تاكنون در جريان بازي ها با احترام به داور از هرگونه اعتراض امتناع كرده اند، اميد مي رود كه مراجع ذيصلاح از جمله كميته داوران اقدامات موثري را انجام دهند اما اينگونه به نظر مي رسد كه به هيچ وجه دغدغه برقراري عدالت در زمين و رقم خوردن نتايج براساس توانايي هاي تيم هاي حاضر در ميدان از سوي كميته داوران بوجود نيامده، چرا كه با وجود مكاتبات بسيار، همچنان شاهد اشتباهات داوري پي در پي به زيان پرسپوليس هستيم كه سرمايه هاي معنوي و مادي اين باشگاه را بر باد داده و در عمل بعد از دور كردن تيم پيروزي (پرسپوليس) از قرار گرفتن در كورس قهرماني، امكان كسب سهميه آسيايي را هم دشوار كرده است.

بار ديگر يادآور مي شويم، اين فقط آينده و موقعيت پرسپوليس نيست كه با اين روند در خطر جدي قرار گرفته است، بلكه با تكرار چنين مواردي به سود بعضي از تيم ها و عليه تيم هايي ديگر از جمله تيم پيروزي (پرسپوليس)، اعتبار رقابت هاي ليگ برتر و نتايج پاياني آن زير سوال خواهد رفت.

فدراسيون فوتبال، سازمان ليگ و باشگاه فرهنگي ورزشي پيروزي (پرسپوليس) و ميليون ها هوادار آن، از كميته محترم داوران انتظار دارد، اقدامات جدي را براي جلوگيري از تكرار موارد مشابه و تغيير نتايج بازي ها به عمل آورد تا منجر به تغيير در رده بندي نهايي در پايان فصل نگردد. بدون ترديد اين باشگاه انجام پيگيري هاي بيشتر را حق محفوظ خود مي داند. همچنين انتظار دارد همانطور كه كتبا اشتباهات فاحش داوري در بازي مقابل شهرداري تبريز و ذوب آهن اصفهان را كه منجر به تغيير نتيجه بازي شد را، پذيرفته ايد براي ما مشخص نمائيد چگونه اين خسارات غيرقابل پذيرش را جبران خواهيد نمود. چنانچه كميته داوران بدون ترتيب اثر دادن به مراتب فوق اقدام عاجلي در خصوص تاديه خسارت و برخورد جدي با داور خاطي را در دستور كار خود قرار ندهد، يقين بدانيد كه فيلم هاي تهيه شده اين بازي ها را كه منجر به از دست دادن 8 امتياز مسلم ما از ابتداي نيم فصل دوم تاكنون شده است را جهت استيفاي حقوق حقه خود به مراجع ذيصلاح نظير FIFA و AFC ارسال خواهيم كرد.

محمد رويانيان مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي پيروزي (پرسپوليس)"

انتهاي پيام/

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن