تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814716160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعمال تحريم عليه صنعت هوايي ايران ناجوانمردانه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: اعمال تحريم عليه صنعت هوايي ايران ناجوانمردانه است
وزير راه و شهرسازي با اشاره به اظهار تعجب برخي كشورهاي خارجي از نحوه فعاليت صنعت هوايي جمهوري اسلامي ايران با وجود انواع تحريم ها اعمال تحريم هاي سنگين از طرف نهادهايي مانند ياتا را ناجوانمردانه و ظالمانه خواند.


به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،نيكزاد كه در مراسم سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در حضور بانوان وزارت راه و شهرسازي سخنراني مي كرد با بيان اينكه نهادهايي مانند ياتا صنفي هستند اما بدون توجه به اين موضوع و به دستور استكبار جهاني تحريم هاي ناجوانمردانه و ظالمانه اي را عليه صنعت حمل و نقل هوايي كشورمان اعمال مي كنند اظهار داشت: با اينكه چنين نهادي بايد به عنوان يك نهاد صنفي به 356 عضو خود خدمات ارائه كند برخلاف قانون و زير فشار كشورهاي استكباري اقدام به اعمال تحريم عليه صنعت هوايي كشورمان مي كند و اين درحالي است كه اين عمل در مقايسه با اقدام كشوري كه به صورت علني اعلام دشمني مي كند بسيار ناجوانمردانه تر است .
وي با اشاره به عملكرد مطلوب صنعت حمل و نقل هوايي كشور عليرغم اعمال انواع تحريم هاي سنگين افزود: عملكرد اين صنعت در كشورمان به گونه اي بوده است كه حتي تعجب خود تحريم كنندگان را نيز برانگيخته است .
وزير راه و شهرسازي با تاكيد بر اينكه در رفاه و آسايش بودن مردم از اهداف اصلي نظام جمهوري اسلامي ايران است ادامه داد : كشورهاي استكباري كه طي سالهاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي همواره تلاش كردند تا به شيوه هاي مختلف با اين انقلاب و اهداف آن مبارزه كنند وقتي نتوانستند به هدفشان دست پيدا كنند سراغ عرصه اقتصادي رفتند تا با اعمال انواع تحريم هاي اقتصادي عرصه را بر ما تنگ كنند حال انكه ما بايد دست به دست هم بدهيم و از اين عرصه نيز عبور كنيم چرا كه همواره ثابت شده است كه تحريم ها نه تنها تاثيري در كندي حركت ملت ايران نداشته بلكه در روند دستيابي آنها به برخي فناوري هاي را نيز تسريع كرده است.
وي با بيان اينكه امروز قاطبه ملت ايران پايبند به انقلاب اسلامي و آرمانهاي آن هستند و بيداري اسلامي در ديگر كشورهاي دنيا نيز با نگاه به اين انقلاب صورت مي گيرد تصريح كرد: نظام اسلامي در حالي هر روز پرنورتر و درخشانتر مي شود كه پليدي هاي استكبار هر روز نمايانتر و براي ديگران آشكارتر مي شود. تا جايي كه كمونيسم از بين رفته و امپراليسم نيز توانايي اداره خود را ندارد.
نيكزاد با اشاره به اينكه پيش از انقلاب اسلامي كشورمان را تنها با بشكه هاي نفتي مي شناختند كه درامدشان نيز صرف حكام ظالم ان زمان مي شد گفت: امروز به بركت انقلاب اسلامي ايران و ايراني را به اقتدار، عزت ، شرف ، اعتقاد ، ايمان و پايبندي به اصول اسلامي و ارزشي مي شناسند.
وي با تاكيد بر اينكه امكان حذف فيزيكي انقلاب اسلامي ايران و انحراف آن وجود ندارد اظهار داشت: برخلاف ادعاي كشورهاي غربي كه تلاش مي كنند بگويند كه انقلاب اسلامي ايران ثمره اي نداشته بايد به آنها پاسخ داد كه بزرگترين ثمره اين انقلاب كه تعداد زيادي از افراد متدين و خداجو جان خود را براي ان داده اند نظامي ولايي است كه به بركت رهبري امام خميني (ره) و در ادامه آن هدايت مقام معظم رهبري امكان انحراف اين انقلاب از صراط حق وجود ندارد تا جايي كه برخي مقامات بلندپايه كشورهاي اسلامي نيز بر اين امر معترفند كه جمهوري اسلامي ايران بر اصول خود پايبند است.
وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينكه رفاه و آسايش مردم همواره مورد تاكيد بزرگان نظام بوده است ادامه داد: خانواده محور همه امور است و زن نقش اساسي در تربيت نسلي پاك و متدين بر عهده دارد كه بايد در كنار توجه به خانواده و همسرداري بنيان هاي خانواده را نيز مستحكم نگه دارد. /ك

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن