تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815518912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قلعه نويي: فتح الله زاده خواهش كرد جواب مظلومي را ندهم/ من بايد به زايد مي گفتم به استقلال گل نزند؟


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: قلعه نويي: فتح الله زاده خواهش كرد جواب مظلومي را ندهم/ من بايد به زايد مي گفتم به استقلال گل نزند؟
سرمربي تراكتورسازي در واكنش به صحبت‌هاي مظلومي گفت: چطور روزي كه آقايان مي‌برند و به فينال جام حذفي مي‌رسند كار تاكتيكي صورت گرفته اما وقتي مي‌بازند تقصير من است.


به گزارش خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، امير قلعه‌نويي پس از پيروزي 4 بر يك مقابل نفت آبادان گفت: خدا را شكر مي‌كنم كه توانستيم ۳ امتياز خيلي خوب را همراه با يك بازي خوب كسب كنيم. بعد از بلايي كه در بازي با استقلال سرمان آوردند زمان مي‌برد تا به شرايط آرماني برگرديم ولي خوشبختانه بازيكنان را جمع كرديم و به شرايط ايده‌آل برگشتيم. از دو بازي آخر ۴ امتياز گرفته‌ايم و جا دارد از هواداران تشكر كنم كه در اين هواي سرد با اين شرايط تراكتورسازي را تشويق كردند.

وي افزود:‌ كم كم مصدومان‌مان اضافه مي‌شوند و امروز طوري روي نيمكت شرايط فراهم بود كه مي‌توانستم به راحتي تغيير سيستم بدهم. شايد به دو دليل نفت نتوانست مقابل ما نتيجه بگيريد كه اول قدرت تاكتيكي تراكتورسازي و دوم سردي هوا بود.

قلعه‌نويي اظهار داشت: بايد اين بازي را فراموش و به مس كرمان فكر كنيم. اگر مي‌خواهيم در كورس قهرماني بمانيم بايد به بازي‌هاي قبل توجه نداشته باشيم. بازيكنان من بزرگ فكر مي‌كنند و مي‌توانند قهرمان شوند و در آسيا حضور پيدا كنند. وظيفه بزرگترهاي تيم است كه اين مهم را حفظ كنند. جا دارد از زحمات مطبوعات تشكر كنم كه به تيم ما كمك مي‌كنند. اكنون همه استان همدل شده‌اند و اميدوارم شرمنده مردم آذربايجان نباشم. هميشه از خدا خواسته‌ام كه من را شرمنده مردم آذربايجان نكند.

وي در خصوص درخشش حاج‌صفي در اين بازي گفت: نه تنها او بلكه كل تيم ما تأثيرگذار هستند. حاج‌صفي در حال حاضر بهترين چپ‌پاي آسيا است. در بازي با استقلال تا دقايقي كه وي در زمين بود بارها روي دروازه حريف توپ ريختيم و هنوز هم از آن بابت ناراحت هستيم اما در مجموع امروز بعد از هواداران تراكتورسازي فقط يك بازيكن خوب داشتيم كه آن تيم تراكتورسازي بود و بهترين بازيكن زمين بود.

قلعه‌نويي در پاسخ به سؤال خبرنگاري كه پرسيد اين روزها هجمه‌هايي عليه شما به راه افتاده و در اين خصوص چه نظري داريد، گفت: اين براي من عادي شده است. از روزي كه وارد دنياي مربيگري شدم به من حمله مي‌كنند اما به دو دليل جواب اين هجمه‌ها را نخواهم داد اول به احترام هواداران استقلال و بازي حساسي كه روز جمعه دارند و دوم به خاطر تماس فتح‌الله‌زاده كه امروز صبح با من صحبت و خواهش كرد كه جوابي به اين صحبت‌ها ندهم.

وي اضافه كرد: مي‌گويند "گر مريد راه عشقي، فكر بدنامي نكن"، ما اينجا آمده‌ايم و در كنار مردم آذربايجان راحت هستيم اما آقايان اين حرف‌ها را مطرح مي‌كنند. من از هواداران استقلال مي‌پرسم چطور روزي كه آقايان مي‌برند و به فينال جام حذفي مي‌رسند كار تاكتيكي صورت گرفته اما وقتي مي‌بازند تقصير من است. آيا بايد به ‌زائد مي‌گفتم كه تو را به خدا به استقلال گل نزن. نمي‌دانم چرا همين كه مي‌بازند ياد اين حرف‌ها مي‌افتند.

سرمربي سابق استقلال تأكيد كرد: يكي از بهترين دوران زندگي‌ام را در تبريز مي‌گذرانم و خوشبختانه نتايج خوبي گرفته‌ايم. اشكالي ندارد، بگذاريد بقيه هركاري كه دوست دارند انجام دهند فقط مي‌خواهم با تراكتورسازي كاري نداشته باشند. پوست من كلفت‌تر از اين صحبت‌ها شده چون زماني كه از همراه تيم ملي مالزي برگشتم 10 برابر اين چيزها را ديديم. متأسفانه آقايان مي‌خواهند به طرفداران استقلال انحراف فكري بدهند و از بازي روز جمعه با ذوب‌‌آهن ترسيده‌اند و با اين كارها زمينه‌سازي مي‌كنند.

قلعه‌نويي تصريح كرد: خداوند همه چيز انسان را مي‌گيرد حتي دندان، مو و تمام جسم انسان را مي‌گيرد اما اعمال او باقي مي‌ماند و با همان اعمال انسان را سؤال و جواب مي‌كند. اميدوارم با اعمال‌شان كنار بيايند.

وي در خصوص حركات نمايشي محمد ابراهيمي گفت: بلافاصله بعد از اتمام بازي به سمت او رفتم و تذكر دادم و گفتم من از اين كارها خوشم نمي‌آيد. در يكي از بازي‌ها مقابل ذوب‌آهن يك بر صفر جلو بوديم ولي گلرمان زمين خورد كه بلافاصله به او گفتم از جايش بلند شود. وظيفه ما اين است كه به حريف احترام بگذاريم. البته ابراهيمي به من گفت قصد داشت بازي را نگه دارد ولي به او گفتم نبايد اين كار را مي‌كرد و بايد به فكر گل‌هاي بعد مي‌بود.

قلعه‌نويي در خصوص حضور مرتضي اسدي در پست هافبك دفاعي خاطرنشان كرد: او كاپيتان فدايي تراكتورسازي است. اسدي سال گذشته در خط دفاع بهترين عملكرد را داشت اما با توجه به نيازمان در سه پست از او استفاده مي‌كنيم. اسدي و اكبرپور بازيكناني هستند كه در اكثر بازي‌ها در پست تخصصي خود بازي نمي‌كنند.

قلعه‌نويي در خصوص حضور حدادي‌فر در اين تيم گفت: از اول فصل به دنبال چنين بازيكني مي‌گشتم و اعتقاد دارم تازه اين ۳۰ درصد آمادگي حدادي‌فر است. كم كم او آماده‌تر مي‌شود و قبول دارم با آمدن او تا حدودي مشكلات‌مان حل شد.

اين مربي در خصوص حمايت هواداران تراكتورسازي گفت: از روزي كه به فرودگاه آمدم اين استقبال و گرمي را ديدم. شايد روزهاي اول براي انتخابم دو به شك بودم اما بعد از مدتي از انتخابم خيلي راضي بودم و اميدوارم كه لياقت اين حمايت‌ها را داشته باشم

قلعه‌نويي افزود: سعي مي‌كنيم به لطف خدا و اهل بيت، محبت مردم را جبران كنيم. مي‌دانم كه هواداران با وجود سرماي هوا، بحث رفت و آمد و مشلات خريد بليت به ورزشگاه مي‌آيند. حتي گاهي كه تيم عقب است سكوت مي‌كنند اما همان شعار معروف " عيبي يخ" به ما خيلي كمك مي‌كند. اميدوارم آخر فصل هواداران را خوشحال كنيم.

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن