تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815467673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشاور فتح اله‌زاده خبر داد: آغاز ارزش‌گذاري برند در باشگاه استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: مشاور فتح اله‌زاده خبر داد: آغاز ارزش‌گذاري برند در باشگاه استقلال
هويت‌سازي علمي و اصولي برند، حمايت قانوني از محصولات باشگاه در صورت كپي‌برداري يا سوء‌استفاده، كسب هوادار، درآمدزايي و... از مهم‌ترين دستاوردهاي برندينگ در باشگاه استقلال خواهد بود.


ايلنا: مشاور علي فتح اله زاده گفت: باشگاه استقلال در مسير استاندارد ارزش‌گذاري برند كار خود را آغاز كرده است.

به گزارش ايلنا، امير رفيعي درخصوص خواسته‌هاي مديرعامل در امور مديريتي باشگاه استقلال گفت: فتح‌اله‌زاده از‌‌ همان روزهاي آغازين كار خود در كنار برنامه‌ريزي براي كسب قهرماني استقلال در رقابت‌هاي مختلف و از طرفي طراحي، ساخت و نگاهداري كمپ باشگاه كه از مهم‌ترين مسائل و دغدغه‌هاي وي به حساب مي‌آمد، توانست بخش مهمي از خواسته‌هاي خود را به سرانجام برساند و در آينده نيز اين امور در باشگاه استقلال نهايي خواهد شد و به طور يقين لازمه رسيدن به اين اهداف، ثبات مديريت است.

مشاور مديرعامل و نماينده مديريت در كيفيت باشگاه استقلال، در ارتباط با كارهاي انجام شده، گفت: براي رسيدن باشگاه به استانداردهاي لازم، زماني طولاني براي اين مهم وقت گذاشته شده كه پيامد كارهاي انجام شده، ايجاد چارت جديد باشگاه كه به زودي به تأييد نهايي هيات‌مديره خواهد رسيد، تعيين خط مشي و اهداف كيفي باشگاه، مشخص نمودن و ارائه شرح وظايف كليه افراد حاضر در مجموعه استقلال، جلب تعهد مديريت‌هاي ارشد باشگاه، آموزش و جلب مشاركت تمامي افراد حاضر در مجموعه، روش‌هاي اجرايي فعاليت‌ها، تدوين فرآيندهاي عملياتي و ستادي باشگاه و... خواهد بود و از اين رو باشگاه استقلال به زودي گواهينامه ايزو ۲۰۰۸؛ ۹۰۰۱ را دريافت خواهد كرد و در فاصله زماني كوتاه بعد از گواهينامه سيستم بين‌المللي ايمني و بهداشت حرفه‌اي OHSAS ۱۸۰۰۱;۲۰۰۷ را نيز به دست خواهيم آورد تا در كنار ايمني و بهداشت شغلي كاركنان باشگاه، در ارتباط با سلامت بازيكنان نيز نسبت به شناسايي ريسك‌ها و خطرات بالقوه اقدام لازم صورت گيرد و برنامه‌ريزي راهكارهاي كنترلي انجام شود.

رفيعي دليل طولاني شدن روند پياده‌سازي طرح فوق و دريافت گواهينامه ايزو را اين‌گونه عنوان كرد: دكتر فتح‌اله‌زاده از‌‌ همان روز اول با هدف عملياتي شدن موارد فوق، خواستار اجراي طرح شد و با شوي تبليغاتي در اين زمينه مخالف بود. دريافت گواهينامه ايزو و رسيدن به كيفيت مطلوب در باشگاه‌ها به خصوص باشگاه‌هايي چون استقلال و پرسپوليس كه خصوصي نيستند، نيازمند سپري شدن زماني مشخص است و اگر ديديد كه دريافت گواهينامه ايزو يا موارد مشابه در زمان كوتاه اتفاق افتاد يا مطرح شد، بدانيد كه فقط شوي تبليغاتي است و چنين سيستمي در باشگاه مذكور اجرا نمي‌گردد.

به گفته رفيعي، آرم باشگاه استقلال مدتي طولاني است كه به ثبت رسيده، اما آنچه براي مديريت باشگاه اهميت ويژه‌اي داشت، مبحث برندينگ بود كه مدت زماني است تيمي متشكل از افراد جوان و در عين حال با تجربه در اين زمينه براي باشگاه مشغول فعاليت هستند كه پيامد كارهاي انجام شده را در آينده‌اي نه چندان دور خواهيد شنيد. هويت‌سازي علمي و اصولي برند، حمايت قانوني از محصولات باشگاه در صورت كپي‌برداري يا سوء‌استفاده، كسب هواداراني جديد و وفادار، درآمدزايي و... از مهم‌ترين دستاوردهاي مبحث برندينگ در باشگاه استقلال خواهد بود. ضمن آنكه باشگاه در مسير استاندارد ارزش‌گذاري برند نيز كار خود را آغاز كرده است.

پايان پيام

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن