تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805458324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انقلاب اسلامي ايران نقطه عطف غيرقابل انكاري در تاريخ اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: انقلاب اسلامي ايران نقطه عطف غيرقابل انكاري در تاريخ اسلام است
انقلاب اسلامي ايران نقطه عطف غيرقابل انكاري در تاريخ اسلام است
زنجان - خبرگزاري مهر: سازمان تبليغات اسلامي استان زنجان در بيانيه اي ضمن تبريك فرارسيدن يوم الله 22 بهمن در بيانيه اي اعلام كرده است: انقلاب اسلامي ايران ثمره خون‌هاي پاك بهترين فرزندان اين مرز و بوم اسلامي و به اذعان دوست و دشمن و شهادت تاريخ، نقطه عطفي غيرقابل انكار در تاريخ اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، در بيانيه سازمان تبليغات اسلامي استان زنجان به مناسبت دهه فجر آمده است: برگزاري جشنهاي سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و ايام نوراني دهه فجر مصادف است با ميلاد با سعادت رسول گرامي اسلام (ص) و ميلاد امام جعفر صادق (ع) و اين مناسبت بر نورانيت و درخشندگي اين روزها مي افزايد.

اين بيانيه مي افزايد: ملت ايران در حالي وارد جشنهاي دهه فجر مي شود كه صداي اسلام خواهي ملت هاي مسلمان در منطقه طنين افكن است و طاغوتهاي مسلط بر كشورهاي اسلامي يكي پس از ديگري به خاك مذلت فرو مي افتند.

بيانيه سازمان تبليغات اسلامي استان زنجان تاكيد دارد: امسال ملت ايران در حالي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را گرامي مي دارد كه دشمنان نظام و انقلاب اسلامي گرفتار جنبش هاي مردمي در داخل مرزهاي خود هستند و از نظر اقتصادي با بحران روبرو هستند و انقلاب اسلامي ايران ثمره خون‌هاي پاك بهترين فرزندان اين مرز و بوم اسلامي و به اذعان دوست و دشمن و شهادت تاريخ، نقطه عطفي غيرقابل انكار در تاريخ اسلام است.

بر اساس اين بيانيه، انقلابي كه مي‌توان گفت در تحقق آن همه آزاديخواهان و مجاهدان راه اسلام ناب محمدي (ص) سهيم بوده و در استقرار حكومت اسلامي به رهبري امام خميني (ره) كه سلسله جنبان اين حركت الهي مبتني بر آموزه‌هاي قرآن و ائمه معصومين (ع) بود، نقش ايفا كرده‌اند.

در ادامه بيانيه آمده است: انقلاب اسلامي مردم ايران كه روحيه ظلم ستيزي و مبارزه با استكبار و تلاش براي استقرار احكام اسلام را از 33 سال پيش در بين مسلمانان جهان احيا نمود و الهام‌بخش مبارزات ملت مظلوم فلسطين و لبنان در سال‌هاي گذشته بوده است، امروز نيز در قيام مردم مسلمان مصر، تونس، يمن و ... عليه حاكمان ظالم و مستكبر خويش نقش اساسي دارد.

اين بيانيه يادآور مي شود: اين انقلاب اسلامي ايران بود كه روح معنويت، تلاش مجاهدانه، رهايي از وابستگي و پيشرفت در تمام عرصه‌ها را در كالبد ملت مسلمان ايران دميد و امروز با گذشت سه دهه، همگان موفقيت‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در حوزه‌هاي مختلف را در عرصه‌هاي داخلي و جهاني به نظاره نشسته‌اند.

بيانيه سازمان تبلغات اسلامي تاكيد دارد: ملت عزيز و سربلند ايران اسلامي نيز در طول اين ساليان همواره شكرگزار اين نعمت بي‌بديل پروردگار بوده و هست و با حضور در صحنه‌هاي مختلف سياسي و اجتماعي، وفاداري و پايبندي خويش به آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي را نشان داده و در دفاع از اين ارزش‌ها تا پاي جان ايستاده است.

بيانيه سازمان تبلغات اسلامي افزايد: در آستانه سي‌وسومين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران، كاركنان اداره كل تبليغات اسلامي زنجان، جامعه قرآني، روحانيون و علماء، هيئات مذهبي، كانون ها و مراكز فرهنگي و ديني و ائمه جماعات مساجد بار ديگر بر حفظ و حراست از مباني، آرمان‌ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي تاكيد ورزيده و ضمن تجديد ميثاق با امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي و اداي احترام به مقام شامخ همه شهداي راه اسلام و انقلاب، اعلام مي‌دارند در راه اعتلاي ميهن اسلامي از هيچ تلاشي فروگذار نخواهند كرد و با افتخار در كنار ساير اقشار مردم در راهپيمايي روز 22 بهمن حضور خواهند يافت.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن