تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806925531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي فقيه در خراسان در ديدار خانواده معظم شاهد و ايثارگران: عزت و استقلال نظام اسلامي، مديون خون شهداست


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: نماينده ولي فقيه در خراسان در ديدار خانواده معظم شاهد و ايثارگران: عزت و استقلال نظام اسلامي، مديون خون شهداست
مشهد - خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: آيت‌الله واعظ طبسي گفت: بدون شك 22 بهمن، سالروز پيروزي قطعي و نهايي جمهوري اسلامي با حضور شكوهمند، چشمگير و دشمن شكن ملت متعهد ايران برگزار و برگ زرين ديگري بر تاريخ نظام اسلامي افزوده خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ما، آيت‌الله واعظ طبسي كه به مناسبت دهه مبارك فجر در ديدار خانواده‌هاي معظم شاهد و ايثارگر و عشاير سخن مي‌گفت، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس، افزود: انشاءالله اين ايام بر همه شما و جهان اسلام مبارك باشد و بتوانيم با همه وجود از اين انقلاب كه بزرگترين سرمايه براي جامعه بشري امروز است، با قدرت بيان و منطقي استوار دفاع كنيم و در صيانت از آن بكوشيم.
وي با ذكر اين حديث از حضرت امام صادق(ع) كه دل انسان، حرم و منزلگاه خداست؛ پس در حرم الهي زمينه را براي غير خدا فراهم نكنيد، تصريح كرد: شهدا و جوانان عزيز ما كه سرمايه‌هاي عظيم جامعه ايراني و نظام اسلامي بودند، دلهايشان از عشق به اسلام و خدا مالامال بود و هيچگاه به فكر قدرت، ثروت، زندگي اشرافي و مجلل، موقعيت اجتماعي، شهرت، محبوبيت و... نبودند.
نماينده ولي فقيه در خراسان با بيان اين كه جوانان اين مرز و بوم با عشق به خدا و به منظور استحكام بخشيدن به مباني و ارزشهاي اسلامي و انقلابي به پا خاستند، اظهار داشت: دل انساني كه چنين نگاه و انديشه‌اي دارد، از بصيرت برخوردار است.
وي گفت: بصيرت يعني آن زمينه و ظرفيتي كه انسان هرچند از علم و دانش فني فراوان برخوردار نيست، اما دلش چنان است كه گويا خداي متعال پيوسته به او الهام نموده، قادر است راه را تشخيص و دشمن را از دوست تميز دهد. چنين انساني در برابر دشمن مقاوم و در برابر دوست منعطف است و شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي چنين بودند.
عضو مجلس خبرگان رهبري اظهار داشت: كساني كه در شعارهايشان مي‌خواهند ياد شهدا را گرامي بدارند و خود را از نظرفكري و عاطفي با آنها مرتبط مي‌دانند، بايد توجه داشته باشند كه ادامه راه شهدا و تجليل و تكريم از آنان تنها به برگزاري اجلاس و گفتن چند جمله نيست و بايد فكر آنها، دل آنها، بصيرت، معرفت، وفاداري، پايداري و صميميت و جانفشاني آنان مسير آينده ما باشد.
وي خطاب به خانواده معظم شاهد گفت: شما خاندان توجه داريد كه امروز اگر كشور ما از نظر علمي، فكري و فرهنگي، سياسي در دنيا حرفهاي بسياري براي گفتن دارد و تعالي و پيشرفت علمي كه امروز دشمنان ما بدان معترفند و نيز عزت و استقلال نظام و احترامي كه دنياي امروز براي ملت و كشور ما قائل است و بدان توجه دارد، همگي مديون خون شهداي پاكدل، با بصيرت و جوانان هوشمند و هوشياري است كه در زمان مناسب برخاستند و در مقابل دشمن با جانفشاني از حريم اسلام و انقلاب اسلامي دفاع كردند.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام هشدار داد: امروز بزرگترين گناه را كساني مرتكب مي‌شوند كه با كردار، عمل و رفتار و روابط شان درست در خط متضاد شهدا گام برمي دارند.
آيت‌الله واعظ طبسي افزود: ملت ايران كار بزرگي در به ثمر رسيدن نظام اسلامي و هشت سال مقاومت در برابر ارتش يكپارچه دنيا و مدرن‌ترين تسليحات جهان انجام داد و با مقاومت، همدلي، اتحاد و صميميت جوانان و اقشار مختلف، در مسير اهداف خود پيش رفت و بايد به اين جانفشاني‌ها و فداكاريها ارج نهاد.
وي ابراز داشت: خانواده‌هاي شهدا، يادگاران آن عزيزاني هستند كه در تاريخ انقلاب اسلامي برگي زرين از خود به يادگار گذاشتند و ما و ملت ما را در برابر دوست و دشمن سرافراز كردند و پرچم بلند و افتخار آميز انقلاب اسلامي را به اهتزاز درآوردند و تا زنده‌ايم به ياد آنها و گراميداشت آنان زندگي مي‌كنيم و از خداوند مي‌خواهيم كه ما را در همان راه هدايت و نصرت فرمايد.
وي خطاب به همه مديران، سياست گزاران و برنامه ريزان تأكيد كرد: دلهاي ما خدا را فراموش نكند و از تذكر حضور الهي غفلت نكنيم. امروز اگر افتخار خدمتگزاري به ملت بزرگ ايران را داريم، در اين خدمتگزاري سالم باشيم. مصالح و مسائل ملي و نظام را ببيينيم و مسئوليت‌ها را به يكديگر احاله نكنيم.
آيت‌الله واعظ طبسي افزود: در برابر نظام، مردم و جمهوري اسلامي احساس مسئوليت كنيم. كار و تلاش ما براي خدا و براي ملت، به خاطر خدا باشد نه براي رياست و اينكه يك دوره ديگر بتوانيم وارد مجلس شويم. آنها كه اينگونه فكر مي‌كنند، دلشان حرم الهي نيست. اگر ما به اينجا رسيديم و اگر ما صداقت انقلابي را از دست داديم، سقوط كرده ايم.
وي به منزلت و جايگاه والاي زنان در نظام اسلامي اشاره كرد و گفت: عزيزان ما جايگاه و منزلت زن را در اسلام بدانند، جمهوري اسلامي ايران و اسلام به زنان جهان كرامت بخشيد. زن را از اينكه ابزاري در خدمت خواسته‌هاي شيطاني مردان قرار بگيرد، نجات داد و امروز زنان ما در فضاي سياسي، علمي و فكري بسيار نقش آفرين بوده و هستند.
نماينده ولي فقيه در خراسان اظهار داشت: بانوان و خواهران ما زندگي شان از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون سراسر خدمت به نظام و اسلام و تربيت فرزندان شايسته بوده است و فرزندان شهيد و جوانان امروز ما كه خود را موظف به كارهاي علمي، خلاقيت و نواوري مي‌دانند، با دست همين زنان تربيت شده اند، اينها را بايد قدر بدانيم.
عضو مجلس خبرگان رهبري در ادامه به فرمايشات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران اشاره كرد و گفت: توصيه مي‌كنم به اين فرمايشات بلند، قوي، جامع، همراه با دورنگري و بياني بسيار حكمت آميز كه امام جامعه اسلامي در خطبه‌هاي نماز جمعه بيان فرمودند، توجه و دقت كنيد. چند بار بخوانيد. تيترها و محورهاي بحث را ببينيد. آن وقت متوجه مي‌شويد كه نقش امام در عزت و استقلال بخشيدن به يك ملت يعني چه.
وي افزود: اظهار نظر دشمنان و تحليل‌هايي كه درباره اين نطق بلند، موثر و پرنقش رهبري داشته اند، نشان مي‌دهد كه آنان چگونه در موضع انفعال قرار گرفته‌اند. اينها نتيجه انقلابي است كه با جانفشاني، وفاداري و مقاومت و پايداري جوانان و هدايت امام عظيم القدر جامعه اسلامي و رهبري معظم انقلاب به ثمر رسيد و امروز ما بدان مفتخريم.
آيت‌الله واعظ طبسي:
* انشاءالله اين ايام بر همه شما و جهان اسلام مبارك باشد و بتوانيم با همه وجود از اين انقلاب كه بزرگترين سرمايه براي جامعه بشري امروز است، با قدرت بيان و منطقي استوار دفاع كنيم و در صيانت از آن بكوشيم
*ملت ايران كار بزرگي در به ثمر رسيدن نظام اسلامي و هشت سال مقاومت در برابر ارتش يكپارچه دنيا و مدرن‌ترين تسليحات جهان انجام داد و با مقاومت، همدلي، اتحاد و صميميت جوانان و اقشار مختلف، در مسير اهداف خود پيش رفت و بايد به اين جانفشاني‌ها و فداكاريها ارج نهاد

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن