تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815436855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي: جايزه جهاني امام خميني(ره) سال آينده اهدا مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي: جايزه جهاني امام خميني(ره) سال آينده اهدا مي‌شود
خرمشاد اظهار اميدواري كرد در صورت تشكيل جلسه كارگروه، اين جايزه جهاني در سالگرد رحلت حضرت امام(ره) و يا دهه فجر سال آينده به افراد منتخب در سراسر جهان اهدا شود.


به گزارش خبرنگار برنا، محمد باقر خرمشاد، رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در حاشيه رونمايي از پايگاه تغذيه محتوايي رايزنان فرهنگي ايران در خارج از كشور و سامانه نشريت همراه و مجله بيداري اسلامي در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در جمع خبرنگاران درباره تصويب جايزه جهاني امام خميني(ره) در شوراي عالي انقلاب فرهنگي اظهار اميدواري كرد اين جايزه در سالگرد رحلت حضرت امام خميني (ره) و يا دهه فجر سال آينده اهدا شود.

وي افزود:سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي يك سال قبل طرحي را براي برگزاري چنين جايزه جهاني تقديم شوراي عالي انقلاب فرهنگي كرد. در شب 12 بهمن امسال شوراي عالي انقلاب فرهنگي اصل جايزه و برگزاري آن توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات را تصويب كرد و قرار شد كارگروهي با رياست شوراي انقلاب فرهنگي تشكيل شود تا اساسنامه را دقيق‌تر شده و محورهاي آرمان ها و تفكرات حضرت امام (ره) از 7 محور به 10 محور افزايش يابد.

رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي اظهار اميدواري كرد در صورت تشكيل جلسه كارگروه در اولين فرصت اين جايزه جهاني در سالگرد رحلت حضرت امام(ره) و يا دهه فجر سال آينده به افراد منتخب در سراسر جهان اهدا شود.

گفتني است اين جايزه براي گسترش انديشه امام خميني(ره) و موج بيداري اسلامي كه توسط انقلاب و امام خميني(ره) در جهان شكل گرفته است در شوراي علالي انقلاب فرهنگي در نظر گرفته شده است.

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن