تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815325262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخنان سيد حسن نصرالله به مناسبت هفته وحدت-۸ و پاياني


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سخنان سيد حسن نصرالله به مناسبت هفته وحدت-۸ و پاياني
خبرگزاري فارس: دبيركل حزب الله لبنان با اشاره به اينكه كساني كه روي آمريكا حساب باز كرده اند، سخت در اشتباهند، تاكيد كرد كه تلاش هاي غرب براي ايجاد جنگ داخلي در سوريه نتيجه نخواهد داد.


به گزارش فارس، سيد حسن نصرالله در بخش پاياني اظهارات خود به مسايل مربوط به سوريه اشاره و تاكيد كرد كه آنچه در سوريه هدف قرار گرفته است، مقاومت در لبنان و فلسطين و از بين بردن آرمان فلسطين و ملت فلاسطين است.

وي با اشاره به آمادگي دولت سوريه براي گفت‌وگوها افزود : اين در حالي است كه غرب مي گويد كه زمان گفت‌وگو به سر آمده است، چطور زمان گفت‌وگو به سر آمده در حاليكه جنگ در سوريه وجود دارد و گروه هايي هستند كه سوريه را به سوي جنگ داخلي پيش مي برند؟ الان گروه هاي مسلح مردم سوريه و سني هاي آنان را بيشتر از گروه هاي ديگر مي كشند، البته اين درست نيست كه در سوريه جنگ داخلي پيش مي آيد، حتي اگر كشورهاي ديگر به دنبال ايجاد اين جنگ در داخل سوريه باشند، اين اتفاق نخواهد افتاد.

وي حساب كردن روي آمريكا را حسابي اشتباه و شكست خورده دانست و تاكيد كرد: اين موضع ماست، ما منافع سوريه و ملت آن و لبنان و ملت آن و فلسطين و ملت آن را به دور از كينه هاي شخصي يا گروهي مي بينيم.

دولت لبنان به فعاليت خود ادامه خواهد داد

دبيركل حزب الله لبنان در مورد دولت لبنان و انتشار برخي شايعات در مورد احتمال ساقط شدن اين دولت نيز تاكيد كرد كه اين دولت ادامه خواهد داشت و به حاكميت خود ادامه خواهد داد، وي البته تاكيد كرد كه اين دولت، دولت حزب الله نيست.

نصرالله ابراز داشت كه دولت تاكنون نشان داده است كه محور ثبات در كشور است و الان زمان مناسبي براي براندازي حكومت ها و ايجاد چالش سياسي در لبنان نيست و ما بايد با همكاري و اخلاص خود از اين مرحله سخت عبور كنيم.

انتهاي پيام/++

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن