تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815013764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانشجو:100 ميليارد تومان طرح شركت آب منطقه اي قزوين در حال اجراست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دانشجو:100 ميليارد تومان طرح شركت آب منطقه اي قزوين در حال اجراست
100 ميليارد تومان طرح شركت آب منطقه اي قزوين در حال اجراست
قزوين- خبرگزاري مهر: مديرعامل شركت آب منطقه اي قزوين گفت: با اجراي سد بالاخانلو، طرح كنترل سيلاب رودخانه توآباد و شبكه آبياري و زهكشي دشتابي بيش از 100 ميليارد تومان پروژه در استان در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار مهر، كيومرث دانشجو عصر سه شنبه در مراسم كلنگ زني آغاز عمليات اجرايي طرح ساماندهي رودخانه روستاي توآباد بخش آبگرم بوئين زهرا كه با حضور احمد عجم استاندار قزوين، روح الله عباسپور نماينده مردم بوئين زهرا در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مديران دستگاههاي اجرايي برگزار شد اظهارداشت: در نظام اسلامي خدمتگزاري به مردم يك وظيفه است و همه توان خود را براي خدمت صادقانه به مردمي كه حامي نظامند بكار گرفته ايم.

وي افزود: مجموعه مديران و كاركنان شركت آب منطقه اي قزوين تلاش مي كنند تا نيازهاي بحق مردم را در حد توان پاسخگو باشند و با اجراي طرح هاي مهم زيربنايي خدمتي ماندگار در استان انجام دهند.

دانشجو تصريح كرد: در دور دوم و سوم سفر رئيس جمهور محترم و هيئت دولت به استان مصوبات خوبي داشتيم كه اجراي سد بالاخانلو و شبكه آبياري و زهكشي دشتابي از جمله آنهاست.

تامين آب شرب 35 شهر و روستا/ 4200 هكتار اراضي كشاورزي

مديرعامل شركت آب منطقه اي قزوين يادآورشد: سد بالاخانلو با 74 ميليارد تومان اعتبار با هدف تنظيم 15 ميليون مترمكعب آب كه 9 ميليون مترمكعب آن براي تامين آب شرب پنج شهر و 30 روستا اختصاص خواهد يافت مصوب شده كه با احداث آن ضمن تامين آب شرب مردم، زمينه آبياري بيش از چهار هزار و 200 هكتار از اراضي كشاورزي منطقه هم فراهم مي شود.

دانشجو بيان كرد: سد بالاخانلو دومين سد مخزني بزرگ استان قزوين است كه تكميل آن در رونق اقتصادي مردم نقش مهمي ايفا خواهد كرد.

وي تصريح كرد: شبكه آبياري و زهكشي دشتابي هم از ديگر طرح هاي مهمي است كه توسط شركت آب منطقه اي قزوين اجرا مي شود كه از محل پساب دو هزار و 300 هكتار از اراضي كشاورزي آبياري خواهند شد و توسعه كشاورزي محدوده طرح محقق مي شود.

مديرعامل شركت آب منطقه اي قزوين افزود: براي اجراي اين طرح مهم نيز بيش از 10 ميليارد تومان اعتبار هزينه خواهد شد.

دانشجو با اشاره به مشكلات روستاي توآباد و نگراني ساكنان اين روستا از سيلابهاي رودخانه همجوار گفت: عبور رودخانه توآباد از مسير روستا در برخي موارد و در زمان بارندگي موجب وقوع سيلاب و بروز خسارتهايي به كشاورزان و روستائيان مي شد كه با پيگيري استاندار محترم و نماينده مردم بوئين زهرا در مجلس شوراي اسلامي توانستيم اعتبار لازم براي ساماندهي رودخانه مصوب كنيم و با اجراي اين طرح نگراني مردم را برطرف خواهيم كرد.

اين مسئول بيان كرد: براي اجراي طرح كنترل سيلاب رودخانه توآباد بيش از شش ميليارد ريال از محل اعتبارات حوادث غيرمترقبه استان در سال 90 تامين شده كه يك كانال 610 متري براي انتقال آب سيلاب ساخته خواهد شد.

وي افزود: اين طرح هديه دولت توسط شركت آب منطقه اي قزوين به مردم منطقه است كه اميدواريم موجب رضايت مردم شود.

دانشجو يادآورشد: بيش از 100 ميليارد تومان در قالب اين سه طرح توسط شركت آب منطقه اي قزوين براي ارائه خدمات زيربنايي به مردم منطقه هزينه مي شود كه اجراي اين طرحها زمينه اشتغال بيش از 10 هزار نفر را در بخش كشاورزي و خدمات فراهم خواهد كرد و موجب رونق و شكوفايي اقتصادي منطقه و استان نيز خواهد شد.

روح الله عباسپور نماينده مردم بوئين زهرا در مجلس شوراي اسلامي هم با تقدير از خدمات مديرعامل شركت آب منطقه اي قزوين گفت: اجراي اين طرح براي مردم متعهد روستاي توآباد در ده فجر هديه دولت است كه اميدواريم نگراني مردم را برطرف كند.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|18|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن