تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815029846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش حقوق سربازان، بودجه ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: افزايش حقوق سربازان، بودجه ندارد
پليس > نظام وظيفه - گروه اجتماعي- محمدعلي بدري:
فرمانده نيروي انتظامي خبر داد كه در بودجه91 ردي از افزايش حقوق سربازان وجود ندارد.

سردار اسماعيل احمدي‌مقدم كه در مراسم اختتاميه دومين جشنواره سرباز نمونه سخن مي‌گفت و مهر و ايسنا خبر آن را منتشر كردند، ادامه داد: اميدواريم مجلس و ستاد كل نيروهاي مسلح گام نخست را براي افزايش حقوق سربازان بردارند و تا پايان برنامه پنجم بتوانيم قانون را اجرايي كنيم.

احمدي‌مقدم در حالي از نبود بودجه افزايش حقوق سربازان در لايحه دولت براي بودجه سال91 خبر داد كه پيش از اين معاون انساني ستاد كل نيروهاي مسلح گفته بود: موادي از قانون سربازي كه بار مالي داشته‌اند اجرايي نخواهد شد.سيدموسي كمالي در آخرين روزهاي آبان‌ماه سال‌جاري تأكيد كرد: براساس مصوبه جديد مجلس چيزي به نام افزايش حقوق سربازان، سربازان متاهل، پرداخت حقوق مناطق محروم، حق ماموريت و هزينه آموزش براي اوقات فراغت سربازان و... نخواهيم داشت؛ مگر در سال‌هاي آينده و با تأمين اعتبارات.

از چند برابر تا 50‌درصد!

4 روز پيش هم سردار محمدجواد زاده‌كمند، معاون نيروي انساني نيروي انتظامي خبرداد كه حقوق سربازان در سال آينده افزايش خواهد يافت.زاده‌كمند درباره ميزان اين افزايش حقوق سربازان گفت: ميزان دقيق افزايش حقوق سربازان هنوز مشخص نيست و بستگي به منابع اعتباري سال آينده دارد كه شايد تا چند برابر باشد. ديروز اما فرمانده نيروي انتظامي پيشنهادي را طرح كرد تا در نتيجه آن حقوق سربازان بتواند 50‌درصد افزايش پيدا كند.

احمدي‌مقدم گفت: اگر حقوق سربازان 50‌درصد افزايش داشته باشد نيازمند اعتباري نزديك به 200‌ميليارد تومان است كه اگرچه اين مبلغ زياد است اما اگر سازمان‌ها بخشي از هزينه‌هايشان را به اين موضوع اختصاص دهند اين مشكل مرتفع خواهد شد.

يكساله نمي‌شود

فرمانده ناجا سپس آب پاكي را روي دست سربازان ريخت و گفت: متأسفانه در بودجه91 ردي از حقوق سربازان ديده نمي‌شود كه اميدوارم با تلاش‌هاي نيروهاي مسلح اين مورد برطرف شود كه البته قطعا نمي‌توان انتظار داشت در عرض يك‌سال به اين مهم دست يابيم.احمدي‌مقدم درباره حقوق سربازان ادامه داد: حقوق سربازان در حال حاضر به جز سربازان ساكن شمال تهران بقيه را اداره مي‌كند در حالي كه در گذشته اينگونه نبود.

فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در حالي چنين گفت كه حقوق كنوني نيروهاي وظيفه 41 تا 77‌هزار تومان است كه براساس درجه آنان ميزان دريافتي متغير است.بنابر گفته‌هاي احمدي‌مقدم بر اساس قانون جديد اوضاع بهتر خواهد شد. به گفته او در قوانين جديد خانواده سرباز نبايد براي سربازي رفتن او دست به جيب شوند؛ قانوني كه «قطعا نمي‌توان انتظار داشت در عرض يك‌سال» هزينه‌هاي آن تأمين شود.

فرمانده ناجا در بخش ديگري از سخنانش با تأكيد بر اينكه نبايد نگاه به سربازي به‌عنوان جبران كمبود نيرو يا تفنگدار باشد، گفت: به سرباز نبايد به‌عنوان يك نيروي مفت و مجاني نگاه كنيم. در اين مراسم به 33 سرباز برگزيده مبلغ 2‌ميليون تومان اهدا شد و فرمانده نيروي انتظامي به هر يك از سربازان حاضر در اين مراسم به مناسبت دهه فجر و ولادت پيامبر‌اكرم(ص) 50‌هزار تومان هديه داد.

سه|ا|شنبه|ا|18|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن