تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815324706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از 27 اسفند ماه/ويژه برنامه هاي استقبال از بهار هر روز در بوستان ملت مشهد برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: از 27 اسفند ماه/ويژه برنامه هاي استقبال از بهار هر روز در بوستان ملت مشهد برگزار مي شود
ويژه برنامه هاي استقبال از بهار هر روز در بوستان ملت مشهد برگزار مي شود
مشهد - خبرگزاري مهر: برگزاري ويژه برنامه هاي استقبال از بهار هر روز در بوستان ملت، بهره برداري از پياده روي عبرت در آرامستان بهشت رضا(ع) و تقويت خطوط ويژه اتوبوسراني طي ايام نوروز اخبار شهرداري مشهد هستند.

به گزارش خبگزاري مهر، شهردار منطقه يازده مشهد گفت: از 27 اسفندماه تا 13 فروردين ماه هر روز ويژه برنامه هاي استقبال از بهار در ضلع غربي بوستان ملت برگزار خواهد شد.

حسين طاهري پور در خصوص برنامه‌هاي اين منطقه براي استقبال از بهار اظهار كرد: از 27 اسفند تا 13 فروردين ماه هر روز در ضلع غربي بوستان ملت ايستگاه سلامت، ايستگاه شاهنامه خواني و ايستگاه ورزش را براي علاقه‌مندان خواهيم داشت كه پيش‌بيني مي‌شود استقبال زيادي از اين برنامه‌ها از سوي زائران و شهروندان صورت گيرد.

وي ادامه داد: فضاسازي سطح منطقه با پارچه هاي الوان از 27 اسفندماه آغاز خواهد شد، علاوه بر اين از روز عيد نوروز تا 11فروردين ماه در دو بوستان ملت و گل‌ها همايش‌هاي تفريحي و ورزشي برگزار خواهد شد.

طاهري پور افزود: در روز 12 فروردين ‌ماه مراسم پرواز بادبادك‌ها و در روز 13 فروردين ‌ماه روز طبيعت در ضلع غربي بوستان ملت همايش تفريحي برگزار خواهد شد.

پياده رو عبرت آرامستان بهشت رضا(ع) به بهره برداري مي رسد

مديرعامل سازمان فردوس هاي شهرداري مشهد از بهره برداري پياده رو عبرت آرامستان بهشت رضا(ع) در دهه ي فجر خبر داد.

كمال الدين شاهچراغي در خصوص پروژه پياده روي عبرت گفت: اين پياده رو به طول 400متر مربع است كه در آن هفت المان حجمي تعبيه خواهد شد.

وي در خصوص موضوع اين پياده رو بيان كرد: المان هاي ساخته شده در اين مسير به صورت يك نمايشگاه دائمي با موضع توجه به مرگ طراحي و اجرا شده است كه نگاهي به عروج و مرگ انسان دارد.

شاهچراغي اظهار داشت: اين پياده رو با اعتباري بالغ بر 300ميليون ريال در آرامستان بهشت رضا(ع) ساخته شده است كه در دهه فجر افتتاح مي شود.

وي افزود: پروژه احداث غسالخانه "ساختمان معراج" در آرامستان امام هادي(ع) يكي ديگر از پروژه هايي است كه در دهه فجر افتتاح مي شود، براي ساخت اين سالن بيش از يك ميليارد ريال هزينه شده است.

شاهچراغي ادامه داد: همچنين طرح باز پيرايي بلوك هاي بهشت رضا(ع) و طراحي و احداث تصفيه خانه فاضلاب سالن معراج آرامستان بهشت رضا(ع) و اجراي سكوي جنب گلزار شهداي آرامستان بهشت رضا از ديگر پروژه هايي است كه در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

تقويت خطوط ويژه اتوبوسراني ايام نوروز در مشهد

مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري مشهد گفت: همزمان با ايام تعطيلات نوروزي، تقويت خطوط و سرويس دهي ويژه در دستور كار سازمان اتوبوسراني مشهد قرار دارد.

مهدي خجسته در آستانه استقبال از بهار 91 اظهار داشت: همزمان با ايام تعطيلات نوروزي تمامي نيروهاي نظارتي و كاركنان براي استقبال از زائران و مجاوران بارگاه ملكوتي حضرت رضا (ع) آماده باش خواهند بود.

وي با بيان اينكه كميته مديريت بحران به منظور مقابله با حوادث احتمالي آخرين شب چهارشنبه سال تشكيل خواهد شد، بيان داشت: به منظور جلوگيري از حوادث احتمالي در چهارشنبه شب آخر سال اين كميته تشكيل مي شود.

خجسته با اشاره به برنامه هاي اين سازمان در ايام نوروز گفت: سرويس‌دهي ويژه تحويل سال نو، سرويس‌دهي ويژه همايش عظيم ديدار با مقام معظم رهبري، تقويت خطوط و ارائه سرويس‌هاي فوق‌العاده آخرشب بخصوص خطوط منتهي به حرم مطهر و مراكز عمده خريد از اسفندماه، سرويس‌دهي ويژه سيزدهم فروردين ماه از برنامه هاي در دستور كار سازمان است.

130پروژه مشاركتي در اطراف حرم رضوي در حال اجراست

مديرعامل سازمان مجري طرح نوسازي بافت پيرامون حرم مطهر رضوي گفت: با مشاركت مردم از 360پروژه تعريف شده در اطراف حرم رضوي 130پروژه در حال اجراست.

محسن برزوئي افزود: در حال حاضر 360 پروژه مشاركتي پيرامون حرم رضوي تعريف شده است كه توسط مردم و سرمايه گذاران اجرا خواهد شد.

برزوئي همچنين خبر داد: پروژه ي طبرسي با 11هكتار و 32 ريز پروژه يكي از پروژه هايي است كه با مشاركت ساكنان و مالكان همان بخش و سرمايه گذاران اجرا خواهد شد.

وي بيان داشت: همچنين پروژه هاي ديگري مانند سهام دار پروژه و طرح مسكن ثامن از ديگر پروژه هاي مشاركتي است كه در امر مشاركت مردم و سرمايه گذاران موفق عمل كرده است

وي با اشاره به ساخت زائرسراهاي ارزان قيمت در اطراف حرم رضوي گفت: با توجه به اينكه اكثر زائراني كه به حرم مطهر رضوي سفر مي كنند از قشر متوسط جامعه هستند ساخت زائر سراي ارزان قيمت در دستور كار قرار گرفته است.

مديرعامل سازمان مجري طرح نوسازي بافت پيرامون حرم مطهر رضوي ادامه داد: در حال حاضر 14 پروژه زايرسراي ارزان قيمت در اطراف حرم م رضوي تعريف شده است كه ساخت دو پروژه ي آن آغاز شده است.

وي تصريح كرد: حضور خيران مي تواند روند ساخت زائرسرا هاي ارزان قيمت را افزايش دهد.

اجراي مراسم نورافشاني در جبل‌النور كوهسنگي مشهد

معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري مشهد گفت: هم‌زمان با خجسته ميلاد حضرت نبي اكرم(ص)، امام جعفر صادق(ع) و دهه فجر مراسم نورافشاني در جبل‌النور كوهسنگي مشهد برگزار مي‌شود.

حسين شادكام در ادامه بيان كرد: اين مراسم به مناسبت ميلاد حضرت نبي اكرم(ص)، امام جعفر صادق(ع) و آغاز سي و سومين بهار پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، با حضور اقشار مختلف مردم و فرماندهان يگان‌هاي ارتش و اجراي سرودهاي حماسي توسط رزم‌نوازان لشكر 77 و با همكاري سازمان فرهنگي تفريحي شهرداري و مديريت پارك كوهسنگي مشهد مقدس در ساعت 21 جمعه شب 21 بهمن‌ماه سال‌ جاري برگزار مي‌شود.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|18|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن