تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813315431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
دستگيري اعضاي سه سايت غيراخلاقي
معاون اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري از شناسايي و دستگيري اعضاي سه سايت اينترنتي غير اخلاقي در شهركرد خبر داد.به گزارش فارس، محمدرضا رمضاني اظهار داشت: پليس اطلاعات و امنيت چهارمحال و بختياري طي بررسي هاي مفصل خود توانست اعضاي اين سه پايگاه را شناسايي كرده و پنج عضو اصلي آنها را دستگير كند.وي ابراز داشت: اين سه سايت غيراخلاقي كه نام هاي تيپ، اي اف تي و آميپ را براي خود برگزيده بودند، به بهانه رفع مشكلات فرهنگي جوانان اقدام به عضو گيري و ثبت نام از آنان كرده بودند.رمضاني با بيان اينكه جوانان دانشجو بيشترين اعضاي ثبت نام شده در اين سه پايگاه را به خود اختصاص داده اند، گفت: گردانندگان اين سه پايگاه قصد داشتند پس از عضو گيري اقدامات ديگري را پيگيري كنند كه پليس اطلاعات و امنيت اجازه چنين كاري را به آنها نداد.معاون اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري اضافه كرد: تا زمان دستگري اعضا، بيش از هزار و 500 جوان در سه پايگاه اينترنتي ياد شده ثبت نام كرده اند.به گفته رمضاني سه پايگاه فوق، ليستي از افراد ثبت نامي را در سطح شهر منتشر كرده بودند و پليس نيز بر اساس همين اقدام تحقيقات خود را آغاز و موفق به شناسايي گردانندگان شد.

دستگيري باند 13 نفره سرقت از منازل
با تلاش مستمر كارآگاهان پليس آگاهي استان كهگيلويه و بويراحمد، اعضاي گروه 13 نفره سرقت از منازل كه با شگردي خاص اقدام به سرقت از منازل در شهرستان ياسوج مي كردند دستگير و روانه زندان شدند. سرهنگ عبدي پور رئيس پليس آگاهي استان كهگيلويه و بويراحمد با بيان اين خبر، افزود: سردسته باند كه ده ها فقره سرقت را در كارنامه داشت با اجير كردن سارقان حرفه اي و با طرح نقشه هاي دقيق اقدام به انجام سرقت ها مي كرد.متهمان با حضور در مناطقي كه داراي خانه هاي فاقد تجهيزات ايمني بود رفته و اطلاعاتي را درباره وضع مالي، شغل و رفت و آمدهاي آن ها به دست مي آورد. وي افزود: اين متهمان پس از به دست آوردن اطلاعات لازم در فرصت مناسبي كه صاحبان خانه هاي شناسايي شده در منزل حضور نداشتند، اقدام به سرقت لوازم منزل مي كردند و آن ها را براي فروش در اختيار مالخران قرار مي دادند. رئيس پليس آگاهي استان كهگيلويه و بويراحمد عنوان كرد: با ارسال چند گزارش درباره وقوع اين سرقت ها به پليس آگاهي، تيم زبده اي از كارآگاهان پليس وارد عمل شدند و با توجه به اين كه سرقت ها در نقاط خاصي صورت گرفته بود، كارآگاهان پليس با اقدامات ويژه از جمله راه اندازي گشت هاي نامحسوس در مناطقي كه بيشترين تعداد سرقت در آن رخ داده بود، تلاش خود را براي شناسايي عاملان سرقت آغاز كردند. وي عنوان كرد: در ادامه عمليات كارآگاهان پليس با در نظر گرفتن چرخه سرقت و براي غافلگير كردن متهمان، به كنترل نامحسوس مناطق آلوده و سرقت شده پرداختند و با تلاش شبانه روزي متوجه شدند افرادي به طور مشكوك در آن حوالي پرسه مي زنند، با احتمال مظنون بودن اين افراد و دست داشتن با سارقان، محل هاي رفت و آمد آنان به صورت دقيق تحت كنترل قرار گرفت تا اين كه سرانجام همان طور كه پيش بيني شده بود يكي از سارقان حرفه اي در ارتباط با اين افراد شناسايي و پس از چند روز تعقيب و مراقبت در يك عمليات ضربتي از سوي كارآگاهان پليس به دام افتاد. رئيس پليس آگاهي استان كهگيلويه و بويراحمد گفت: متهم كه پس از دستگيري تلاش داشت، خود را بي گناه جلوه دهد سرانجام با توجه به شواهد دقيق كارآگاهان پليس در مطابقت دادن زمان هاي انجام سرقت و ملاقات هاي او با خريدار اموال مسروقه، تسليم شد و به انجام ده ها فقر سرقت با همدستي 12 نفر ديگر اعتراف كرد. به گزارش اداره اجتماعي پليس آگاهي ناجا، سرهنگ عبدي پور گفت: در ادامه عمليات كارآگاهان با تلاش شبانه روزي موفق شدند پنج نفر از سارقان را دستگير كنند كه متهمان به جرم خود اعتراف كردند. در بازرسي از مخفيگاه سارقان مقادير زيادي از وسايل سرقت شده نظير سلاح، وجه نقد، طلاجات، دوربين فيلمبرداري، چرخ خياطي و... كشف شد. تحقيقات كارآگاهان براي دستگيري ساير اعضا ادامه دارد.

نجات زن جوان از ميان شعله هاي آتش
آتش نشانان تهران زن 24ساله و سگ او را كه ميان شعله هاي آتش گرفتار شده بودند از مرگ نجات دادند.به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشانان تهران در آخرين ساعات شامگاه چهار شنبه طي تماسي با مركز 125 از آتشسوزي گسترده در طبقه سوم آپارتماني در خيابان جيحون و گرفتار شدن زني جوان در ميان شعله ها خبر داده شد و امدادگران بيدرنگ به محل حادثه رفتند.اين حادثه به علت بي احتياطي زن جوان و استفاده از اجاق گاز كنار پرده آشپزخانه روي داده و منجر به سرايت آتش به ساير نقاط خانه شده بود. امدادگران كه جان زن 24ساله را در خطر مي ديدند داخل خانه رفتند و او را كه دچار جراحات جسمي و سوختگي سطحي شده بود به همراه سگش از ميان شعله هاي سركش بيرون كشيدند و سپس با اطفاي حريق محل را ايمن كردند.

بچه محلم را كشتم چون متلك گفت
پسري كه روز 13 به در، دست به جنايت زد در داسراي ناحيه 27 تهران مجرم شناخته شد.سكوت دلنواز خيابان «نواب» تهران در 13 به در باراني 1387 با دعواي خياباني شكست و افسران كلانتري 108 را به آنجا كشاند.سپس بازپرس حسين روشن -كشيك جنايي -و پليس دايره 10 اداره آگاهي مركز نيز به محل درگيري رفتند و با ديدن جنازه كارد آجين «محسن26 » ساله، رسيدگي به ماجرا را در دستور كار خود قرار دادند.همان موقع، پنج متهم بازداشت شدند و همگي ادعا كردند عامل اصلي جنايت «محمد22 » ساله است كه پيش از رسيدن ماموران از قربانگاه گريخت.با سپرده شدن جنازه به پزشكي قانوني، تجسس براي رديابي «محمد» آغاز شد و سرانجام تلاش آنان پس از 10 ماه به نتيجه رسيد.«محمد» در شعبه سوم دادسراي جنايي تهران به بازپرس «روشن» گفت: «محسن» بچه محلمان بود و به خواهرم متلك انداخت.من هم غيرتي شدم و به خاطر دفاع از شرفم، چاقو كشيدم.پس از مرگ «محسن» به شمال كشور فرار كردم و زندگي پنهاني در پيش گرفتم اما با ديدن عكسم در صفحه حوادث روزنامه ها مي دانستم كه دير يا زود دستگير مي شوم و به همين دليل خواب و خوراك نداشتم.به گزارش ايسكانيوز،پسر جنايتكار با بازسازي صحنه درگيري، روانه بازداشتگاه شد و امروز بازپرس «روشن» قرار مجرميت او را صادر كرد.

خميردندان آلوده، 84 كودك را كشت
مقامات دادگاه عالي نيجريه اعلام كردند كه مصرف خمير دندان آلوده و مسموم تا كنون جان 84 كودك را در نقاط مختلف اين كشور گرفته است و امكان افزايش تلفات نيز وجود دارد.به گزارش ايسنا، به نقل از خبرگزاري فرانسه، يكي از مقامات ارشد دادگاه عالي «لاگوس» پايتخت نيجريه در اين باره خاطر نشان كرد: تا كنون 84 نفر كه اكثرا كودكان بودند، به دليل استفاده از اين خمير دندان مسموم و آلوده جان باخته و پليس تنها توانسته سه نفر را در اين رابطه با اين مساله بازداشت و روانه زندان كند.«اوكچوكوا اوككه» قاضي رسيدگي به اين پرونده همچنين شركت تهيه و توزيع لوازم بهداشتي و پاك كننده به نام «باروا» را مقصر اصلي وقوع اين حادثه دانسته و روساي اين شركت را متهم كرده است.اين قاضي همچنين تصريح كرد: هر كدام از مظنونان اين پرونده در صورت اثبات گناهكار بودنشان، به 15 سال حبس و پرداخت جريمه نقدي به مبلغ دو هزار و 600 يورو يا سه هزار و 500 دلار محكوم خواهند شد.اين در حاليست كه در آزمايشات كه بر روي اين خميردندان صورت گرفت، مشخص شد كه اين محصول حاوي مقادير زيادي «دي اتلين گليكل» بوده كه پس از حل شدن در آب باعث مسموميت كودكان و از كار افتادن كليه هاي آنان شده است.

مسموميت غذايي در يك مهماني جان 14 نفر را گرفت
مقامات اورژانس منطقه «گوانگ ژو» در چين اعلام كردند كه 14 نفر در يك مهماني شام به دليل مسموميت غذايي جان خود را از دست دادند. به گزارش ايسنا، به نقل از خبرگزاري يونايتدپرس، مسئولان اورژانس و مقامات وزارت بهداشت چين خاطر نشان كردند كه 14 نفر از افرادي كه در يك مهماني شام در منطقه «گوانگ ژو» شركت كرده بودند، به دليل مصرف جگر خوك مسموم شده و جان خود را از دست دادند. اين در حاليست كه مسئولان بيمارستان مركزي اين منطقه در مصاحبه اي با رسانه هاي محلي تصريح كردند: چندين نفر ديگر از شركت كنندگان در اين مهماني شام نيز به دليل حالت تهوع بسيار شديد و دل درد در بيمارستان و بخش مراقبت هاي ويژه بستري هستند.علاوه بر اين، در آزمايشات صورت گرفته بر روي محتوايات معده جان باختگان مشخص شد كه يك نوع ماده سمي در جگر خوك وجود داشته كه پس از هضم شدن توسط انسان به شكل سمي قوي درآمده و جان انسان را مي گيرد.

حمام خون در زندان
آتش افروزي و نبرد تن به تن محكومان در يكي از زندان هاي مكزيك، دست كم 20 كشته بر جا گذاشت. يك زندان در «سيوداد خوارز» مكزيك صبح ديروز شاهد ماجراي دلخراشي بود.شماري از زندانيان كه با گروههاي رقيب در زندان فدرال درگير شده بودند آنجا را به آتش كشيدند و حمام خون به راه انداختند.در نتيجه اين عصيانگري تا كنون 20 نفر از جمله دو پليس، جان باخته و پنج زخمي در بيمارستان بستري شده اند.در حال حاضر پليس ايالتي كه از سوي ارتش حمايت مي شود زندان مورد نظر را تحت كنترل دارد. به گزارش ايسكانيوز، در روزهاي اخير دولت مكزيك با اعزام هزاران نيروي نظامي به شهر سيوداد خوارز تلاش دارد تا درگيري هاي قاچاقچيان مسلح مواد مخدر در اين شهر را سركوب كند. چندي پيش نيز بر اثر شورش در يكي از زندانهاي شمال شرق مكزيك افزون بر 30 نفر كشته و زخمي شدند.

جمعه|ا|16|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن