تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813235577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاهش مصرف برق در بوستان هاي شمال تهران


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: كاهش مصرف برق در بوستان هاي شمال تهران


خبرگزاري آريا- با نصب پايه چراغ هاي كم مصرف در فضاهاي سبز شمال تهران بيش از 75 درصد مصرف برق در بوستان ها كاهش يافته است.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يك تهران،مجيد نوربخش معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه يك با اعلام اين خبر اظهار داشت : به منظور كاهش هزينه ها و رعايت مسائل زيست محيطي ، لامپ هاي بكار رفته در سيستم روشنايي بوستان ها ، ميادين ، لچكي ها ، رمپ ها و فضاهاي سبز شمال تهران كم مصرف شدند.
وي افزود : هر پايه چراغ معمولي مصرف برقي معادل 100 وات دارد كه با تبديل به لامپ هاي كم مصرف 25 وات اين مقدار برابر 75 وات (75 درصد) كاهش در مصرف برق داشته است.
نوربخش تصريح كرد: از ابتداي اجرا ي اين طرح تا كنون 4 هزار و 350 پايه چراغ كم مصرف مجهز به لامپ هاي كم مصرف و سولار و 504 چراغ LED در فضاهاي سبز نصب شده و پايه هاي فرسوده و قديمي تعويض و شبكه روشنايي ايمن سازي شده است.
معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه يك با اشاره به ديگر طرح هاي اجرا شده با هدف كاهش مصرف برق در حوزه فضاي سبز خاطر نشان ساخت : در بوستان هاي بزرگ گلابدره و آبك پايه چراغ هاي سولار نصب مي شوند كه با استفاده از انرژي خورشيدي ، توليد روشنايي مي كنند.

دوشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن