تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813149652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون آموزش و پرورش آبادان خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون آموزش و پرورش آبادان خبر داد
خبرگزاري فارس: معاون پرورشي و تربيت‌بدني آموزش و پرورش آبادان از برگزاري اختتاميه المپياد ورزشي 5 ‌هزار دانش‌آموز آبادان و چوئبده خبر داد.


غلامرضا خليلي‌نيا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اعلام اين خبر اظهار كرد: چهارمين المپياد ورزشي دانش‌آموزان آبادان و چوئبده با عنوان يادواره شهداي فرهنگي و 400 شهيد دانش‌آموز از آبان‌ماه سال جاري با شركت 5 هزار دانش‌آموز ورزشكار آغاز شده و مراسم اختتاميه اين مسابقات در روز پنجشنبه بيستم بهمن‌ماه در استاديوم ورزشي تختي آبادان با اجراي برنامه‌هاي متنوع و معرفي افراد برتر برگزار خواهد شد.

وي درخصوص رشته‌هاي شركت‌كننده در اين المپياد گفت: المپياد ورزشي دانش‌آموزان در 20 رشته مختلف از جمله دو و ميداني، ژيمناستيك، شنا، هندبال، واليبال، بسكتبال، طناب‌كشي، طناب‌زني، تنيس روي ميز، شطرنج و برخي رشته‌هاي رزمي آغاز شده‌ و با برگزاري مراسم اختتاميه به پايان خواهد رسيد.

معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش آبادان افزود: اين المپياد توسط اداره آموزش و پرورش آبادان و با همكاري شركت پالايش نفت، اداره ورزش و جوانان، شهرداري، صدا و سيما، بسيج دانش‌آموزي و فرهنگيان آبادان و همچنين اعضاي شوراي آموزش و پرورش براي دانش‌آموزان سه مقطع ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان برگزار شده‌است.

خليلي‌نيا با بيان اينكه تاكنون 70 درصد برندگان رشته‌هاي مختلف ورزشي مشخص شده‌اند، تصريح كرد: در اين مراسم برنامه‌هاي مختلفي از جمله رژه 5 ‌هزار دانش‌آموز ورزشكار، اسب سواري، موتورسواري، اسكيت سواري و اجراي هنرهاي رزمي از سوي دانش‌آموزان به اجرا درخواهد آمد.

وي در ادامه از شركت دانش‌آموزان آباداني در راهپيمايي 22 بهمن خبر داد و خاطرنشان كرد: دانش‌آموزان آباداني در قالب بسيج دانش‌آموزي و فرزانگان و همچنين انجمن‌هاي دانش‌آموزي و هلال احمر و با همراهي مديران و معاونان مدارس سراسر شهرستان در اين راهپيمايي شركت خواهند كرد.

معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: در اين روز يك مسابقه ساخت آدمك نيز براي دانش‌آموزان برگزار خواهد شد كه در پايان به 22 آدمك برگزيده جوايزي نفيس اهدا خواهد شد.

خليلي‌نيا همچنين با اشاره به برگزاري جشن عبادت دختران آبادان و اروندكنار اظهار كرد: جشن بزرگ عبادت در تاريخ 13 بهمن‌ماه سال جاري و همزمان با نهم ربيع‌الاول سالروز آغاز امامت حضرت وليعصر(عج) با حضور 2 هزار و 500 دانش‌آموز سال سوم ابتدايي در سالن ورزشي 17 شهريور آبادان برگزار شد.

وي در پايان با بيان اينكه اين مراسم با همكاري منطقه آزاد اروند و شركت پالايش نفت آبادان برگزار شده گفت: در اين جشن هدايايي در قالب بسته‌هاي فرهنگي حاوي چادر نماز، سجاده و كيف به دانش‌آموزان اهدا شد.

انتهاي پيام/غ10

دوشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن