تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815693866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بوروسيا دورتموند گوي سبقت را از حريفان ربود


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: بوروسيا دورتموند گوي سبقت را از حريفان ربود
ورزش > فوتبال - همشهري آنلاين:
هفته بيستم ليگ برتر فوتبال باشگاهي آلمان تنها با آتش دورتموند و هانوفر گرم شد. در حالي كه ديدارهاي اين هفته عموما با مساوي به پايان رسيدند، بوروسيا دورتموند با برتري بر ميزبان خود از ديگر رقبا پيشي گرفت.

نورنبرگ صفر - بوروسيا دورتموند دو

مدافع عنوان قهرماني بار ديگر صدر جدول را از بايرن مونيخ پس گرفت. بوروسيا دورتموند در ديدار افتتاحيه بيستمين هفته بوندس‌ليگا (جمعه، 14 بهمن) ميزبان خود نورنبرگ را با ۲ گل از پيش رو برداشت و در جايگاه نخست جدول نشست. نورنبرگ تنها موفق شد يك نيمه در مقابل هنرنمايي شاگردان يورگن كلوپ مقاومت كند. كاپيتان سباستيان كِل و لوكاس باريوس براي دورتموند گلزني كردند. باريوس ۱۰ دقيقه پيش از گلزني به بازي آمده بود.

هامبورگ يك - بايرن مونيخ يك

هامبورگ در هفته بيستم بزرگ‌ترين خدمت را به دورتموند كرد. اين تيم بايرن مونيخ را متوقف كرد. دو تيم شامگاه شنبه به ديدار هم رفتند. گل نخست را هم ياكوبو سالا، هافبك ايتاليايي هامبورگ در دقيقه ۲۳ به ثمر رساند. بايرن مونيخ در نيمه دوم موفق شد توسط ايويتسا اوليچ كروات از شكست بگريزد، اما نتوانست نتيجه را به سود خود برگرداند. اوليچ هم مانند باريوس (دورتموند) در نيمه دوم و پيش از گلزني به ميدان آمد.

شالكه يك - ماينتس يك

يكي ديگر از نتايج تا حدودي دور از انتظار هفته بيستم در خانه شالكه رقم خورد. ميزبان اين ديدار نتوانست روند پيروزي‌هاي هفته‌هاي پيشين را ادامه دهد و در برابر شاگردان قرمزپوش توماس توخل با تساوي متوقف شد. اين نتيجه شالكه را هم "فعلا" از تعقيب دورتموند بازداشت و گره جدول در صدر را تا حدودي گشود. حال دست‌كم تيم نخست به دليل امتياز بيشتر در صدر است و تفاضل گل تكليف تيم دوم و سوم را مشخص مي‌كند.

وولفسبورگ صفر - بوروسيا مونشن‌گلادباخ صفر

در هفته بيستم "گرگ‌ها" هم بوروسيا مونشن‌گلادباخ را متوقف كردند. گلادباخ شگفتي‌آفرين فرصت داشت تا با شكست ميزبان اين هفته خود، بايرن مونيخ و شالكه را پشت سر بگذارد و به مكان دوم برسد؛ اتفاقي كه رخ نداد. شاگردان فليكس ماگات (وولفسبورگ) در اين ديدار اجازه گلزني به حريف خطرناك خود ندادند؛ هر چند كه خود هم در گشودن دروازه حريف موفق نبودند. وولفسبورگ در هفته‌هاي اخير از موقعيت باثبات‌تري برخوردار شده است.

هرتا برلين صفر - هانوفر يك

تنها تيم پيروز دومين روز از بازي‌هاي هفته‌ بيستم (شنبه، ۱۵ بهمن) هانوفر بود. شاگردان ميركو اسلومكا با يك گل از سد ميزبان پايتخت‌نشين خود گذشتند. تك‌گل اين ديدار را محمد عبدلائه نروژي به ثمر رساند. هرتا برلين با وجود ميشائل اسكيبه، سرمربي جديد هم تا كنون نتوانسته از روند نزولي خود فاصله بگيرد.

باير لوركوزن دو - اشتوتگارت دو

باير لوركوزن، نايب‌قهرمان فصل پيش، در هفته بيستم در خانه خود از پس اشتوتگارت بر نيامد. شاگردان روبين دوت دو بار از مهمان خود پيش افتادند اما هر دو بار قدر پيروزي را ندانستند. گل دوم لوركوزن در نخستين دقايق نيمه دوم و از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيد. در اين ديدار پر برخورد يك بازيكن از هر تيم با كارت زرد دوم داور از زمين اخراج شد. گل تساوي اشتوتگارت يك دقيقه مانده به پايان وقت قانوني به ثمر رسيد.

بوندس ليگا

هوفن‌هايم دو - آگسبورگ دو

هوفن‌هايم، از تيم‌هاي موفق بوندس‌ليگا در فصل گذشته هم مانند لوركوزن راه موفقيت را پيدا نمي‌كند. اين تيم شنبه در خانه خود در برابر آگسبورگ، تيمي كه در فصل جاري به دسته برتر آمده، نتيجه‌اي بهتر از تساوي كسب نكرد. جالب اين‌كه گل نخست را هم مهمان زد. هوفن‌هايم در ادامه دو گل زد كه يكي از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيد. بازي اما با گل دقيقه ۷۲ سباستيان لانگ‌كامپ، مدافع آگسبورگ، مساوي به پايان رسيد.

فرايبورگ دو - وردربرمن دو

نخستين ديدار عصر يكشنبه (۱۶ بهمن) هم با تساوي به پايان رسيد؛ تساوي‌اي كه البته براي ميزبان حكم پيروزي را داشت. فرايبورگ كه مدتي است با سرمربي جديد تمرين مي‌كند، فوتبالي ديدني و نزديك به روزهاي درخشان فصل پيش را به نمايش گذاشت. شاگردان كريستيان اشترايش كه بدون ترس از مهمان قدرتمند خود بازي مي‌كردند، دو بار با گل‌هاي كلوديو پيزارو از وردربرمن عقب افتادند؛ در ادامه اما نتيجه را به تساوي كشيدند.

كايزرزلاترن صفر - كلن يك

سومين پيروزي هفته بيستم در ديدار پاياني هفته رقم خورد. كلن در اين مسابقه موفق شد كايزرزلاترن را در خانه حريف شكست دهد. ميزبان كه از دقيقه چهلم به بعد ۱۰ نفره بازي مي‌كرد، نتوانست در هواي سرد ورزشگاه "بتسن‌برگ" گل خورده را جبران كند. كلن با اين سه امتياز شيرين به رتبه نهم جدول صعود كرد. شاگردان ماركو كورتس (كايزرزلاترن) در مقابل همچنان در جمع سه تيم سقوط‌كننده به دسته پايين‌تر باقي ماندند.

اخراجي‌هاي هفته:

به گزارش دويچه‌وله، در هفته‌ بيستم بوندس‌ليگا در مجموع ۴ بازيكن با كارت قرمز داور از زمين اخراج شدند: ميشائل كادلچ، مدافع چك‌تبار لوركوزن؛كريستيان مولينارو، مدافع ايتاليايي اشتوتگارت؛ سباستيان نويمان، مدافع هرتا برلين، و آريِل بوريشوك، هافبك لهستاني كايزرزلاترن. بوريشوك از سال ميلادي جاري (۲۰۱۲) به كايزرزلاترن پيوسته و اين نخستين حضور او در بوندس‌ليگا بود كه ۴۰ دقيقه بيشتر به طول نيانجاميد.

جدول رده‌بندي

1 بوروسيا دورتموند، 43 امتياز

2 بايرن مونيخ، 41 امتياز، تفاضل گل 33

3 شالكه، 41 امتياز، تفاضل گل 21

4 بوروسيا مونشن‌گلادباخ، 40 امتياز

5 وردر برمن، 32 امتياز

6 باير لوركوزن، 31 امتياز

7 هانوفر، 30 امتياز

دوشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن