تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815614865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه كتابهاي برگزيده كودكان


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: نمايشگاه كتابهاي برگزيده كودكان
جشنواره كتاب برتر كودك و نوجوان امسال نيز همچون سال‌هاي گذشته توسط انجمن فرهنگي ناشران كتاب كودك و نوجوان برگزار مي‌شود. قرار است در اين جشنواره كتاب‌هاي برگزيده پنج‌سال گذشته براي ميهمانان و شركت‌كنندگان در مراسم پاياني جشنواره به نمايش گذاشته شود.-

به گزارش روابط عمومي انجمن فرهنگي ناشران كودك و نوجوان، كتاب‌هاي برگزيده پنج دوره پيش جشنواره در اين نمايشگاه با تخفيف ۲۰ درصد ارايه مي‌شود. اين نمايشگاه همزمان با آيين پاياني ششمين دوره جشنواره كتاب برتر برگزار خواهد شد.

آيين پاياني اين جشنواره و تقدير از برگزيدگان آن قرار است اوايل اسفند ماه سال‌جاري با حضور مسوولان و دست‌اندركاران حوزه‌هاي فرهنگي و علاقه‌مندان برگزار شود.

تاكنون ۴۰۹ اثر به مرحله نيمه‌پاياني جشنواره راه يافته‌اند كه اين تعداد از ميان ۳۰۰۰ عنوان كتاب پس از سه مرحله داوري انتخاب شده‌اند.
بخش كتاب‌هاي آموزش شهروندي نيز به عنوان بخش ويژه، براي نخسنين‌بار به سفارش اداره كل آموزش‌هاي شهروندي شهرداري تهران و معاونت امور اجتماعي و فرهنگي منطقه ۱۱ برگزار مي‌شود.

كتاب‌هاي اين بخش نيز كه حدود ۱۰۰۰ عنوان از حدود ۵۰ ناشر در موضوعات مختلف است، جداگانه داوري و از پديدآورندگان آن تقدير مي‌شود، جوايز اين بخش نيز توسط اداره كل آموزش‌هاي شهروندي به منتخبان اهدا خواهد شد.

دوشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن