تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815450632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حماس شروط تحميلي رژيم صهيونيستي براي آتش بس را رد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: حماس شروط تحميلي رژيم صهيونيستي براي آتش بس را رد كرد
سياسي. حماس. رژيم صهيونيستي. رد شروط
تهران - صلاح برداويل از اعضاي هيات اعزامي حماس به قاهره، شروط تحميلي رژيم صهيونيستي را كه مبتني بر برقراري آتش بس و بازگشايي گذرگاههاي غزه به شرط آزادسازي گلعاد شليت سرباز اسرائيلي است، رد كرد.

به گزارش گروه اخبار صوتي و تصويري ايرنا، صلاح برداويل چهارشنبه شب در مصاحبه با شبكه خبري الجزيره در قاهره اعلام كرد: غير ممكن است موضوع آتش بس را به آزادسازي گلعاد شليت مرتبط سازيم .

وي تاكيد كرد : اگر اسرائيل خواستار آزادي شليت است بايد بهاي آن را هم بپردازد و ‪ ۱۱‬هزار اسير فلسطيني را كه در زندانهاي اسرائيلي نگهداري مي شوند و سالهاست در انتظار آزاد شدن به سر مي‌برند آزاد كند.

برداويل خاطر نشان ساخت: ما به روشني اعلام كرده‌ايم كه ديدگاههاي خودمان را داريم و فهرست پيشنهادها و ديدگاههايمان را به مقامات مصري ارائه كرده ايم. هم اكنون توپ در ميدان اسرائيل است .

حماس در پايان نسل كشي رژيم صهيونيستي در غزه، بر موضع خود ايستادگي و اعلام كرده است كه موضوع برقراري آتش بس و بازگشايي گذرگاههاي مرزي غزه هيچ ارتباطي با موضوع آزاد شدن سرباز اسراييلي ندارد.

حماس اين موضع را بارها به مقامات مصري اطلاع داده است .

ايهود اولمرت نخست وزير رژيم صهيونيستي روز چهارشنبه در ديدار با جورج ميچل فرستاده ويژه آمريكا به خاورميانه اعلام كرد كه مرزهاي غزه فقط براي ارسال كمكهاي بشردوستانه گشوده شده است و بازگشائي دائمي گذرگاههاي مرزي فقط به شرطي انجام خواهد شد كه نتايج مذاكرات براي آزاد شدن سرباز اسرائيلي مثبت باشد.

گفته مي‌شود كه اولمرت پيشنهاد داده است در ازاي آزاد شدن شليت ، گذرگاههاي غزه به مرور و به تدريج بازگشايي شود .

دفتر نخست وزيري رژيم صهيونيستي اين خبر را تائيد نكرده است .

پنجشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن