تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815418327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پوتين بحران اقتصادي جهان را يك طوفان تمام عيار خواند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: پوتين بحران اقتصادي جهان را يك "طوفان تمام عيار" خواند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - منطقه‌يي

ولاديمير پوتين بحران اقتصادي جهان را يك "طوفان تمام عيار" خواند كه قدرت تخريب آن در سراسر دنيا چند برابر شده است. وي هم‌چنين از قدرت‌هاي اقتصادي جهان خواست تا با همكاري با يكديگر راه حلي براي اين مشكل پيدا كنند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) ولاديمير پوتين، نخست وزير روسيه در نشست اقتصادي داووس در سوييس در سخنراني خود اظهار داشت: اقتصاد ‌دانان و سياستمداران همواره بايد آمادگي رويارويي با چنين بحراني را داشته باشند.

به گفته‌ي وي اين بحران با ركود بزرگ دهه 1920 و 30 متفاوت است. زيرا اين بحران در اين دوره‌ي جهاني‌سازي بر همه تاثير گذاشته است و تمامي ملت‌ها، فارق از نوع سيستم اقتصادي يا سياسي‌شان شرايط يكساني را تجربه مي‌كنند.

وي كه از مقصر خواندن آمريكا به صورت مستقيم خودداري كرد، اظهار داشت كه سال گذشته در همين نشست نمايندگان‌ آمريكايي بر ثبات كامل اقتصاد كشورشان تاكيد مي‌كردند.

براساس گزارش خبرگزاري فرانسه، پوتين كه همواره به علت اعمال قدرت دولتي در صنعت‌هاي اساسي روسيه مورد انتقاد قرار گرفته، هم‌چنين گفت كه دخالت بيش از حد دولت مي‌تواند "خطرناك" باشد.

وي هم‌چنين نياز موجود به بهبود قوانين بازارهاي مالي را مورد تاكيد قرار داده و اعتراف كرد كه قانون‌گذاران روسيه نتوانسته‌اند كشورش را از اين بحران مصون نگه دارند .

پوتين خواستار ارزيابي علت‌هاي ريشه‌اي اين بحران و تلاش هماهنگ و كارشناسانه‌ي دولت‌ها و صنعت‌هاي سراسر جهان شد.

انتهاي پيام

پنجشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن