تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815422247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هشدار گروه ديده‌بان حقوق بشر به اسرائيل در مورد رعايت حقوق فلسطينيان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: هشدار گروه ديده‌بان حقوق بشر به اسرائيل در مورد رعايت حقوق فلسطينيان
خبرگزاري فارس: در حالي كه يك گروه حقوق بشري اسرائيل را متهم به نقض حقوق فلسطينيان در نوار غزه و كرانه باختري كرده است، اسرائيل اين نهاد را متهم به گرايشات ضد اسرائيلي كرده است.


به گزارش فارس به نقل از آسوشيتدپرس، يك گروه از ناظران حقوق بشري خواستار لغو محدوديت اعمال شده بر عليه فلسطينيان ساكن غزه و كرانه باختري از سوي اسرائيل شده و خواستار بازگشت اين فلسطينيان به سرزمين‌هاي اشغالي شده است.

گروه ناظران حقوق بشر مستقر در نيويورك در گزارش 90 صفحه‌اي كه روز يكشنبه منتشر شد عنوان كرده است محدوديت‌هاي اعمال شده بر فلسطينيان از سوي اسرائيل، نقض حقوق فلسطينياني است كه مي‌توانند در كرانه باختري و نوار غزه زندگي كنند.

در همين حال در واكنش به اين گزارش منتشر شده سخنگوي كابينه رژيم صهيونيستي اظهار داشت: اسرائيل در سال‌هاي گذشته به ده‌ها هزار فلسطيني اجازه سكونت در نوار غزه وكرانه باختري اعطا كرده است.

اين مقام اسرائيلي ناظران حقوق بشر را به گرايشات ضد اسرائيلي متهم كرد.

نهاد حقوق بشري مستقر در نيورك كه اقدام به انتشار گزارش سالانه كرده است، اسرائيل را متهم به نقض حقوق فلسطينيان در سال 2011 از جمله محاصره نوار غزه ،گسترش شهرك‌سازي و اسكان يهوديان و تخريب منازل فلسطينيان در بيت‌المقدس شرقي كرد.

اين گزارش در ادامه مي‌افزايد: اسرائيل تا ماه نوامبر سال گذشته اقدام به تخريب 467 منزل مسكوني فلسطينيان و آواره كردن 869 فلسطيني كرده كه بالاترين آمار از ۵ سال گذشته تا كنون است.

اين گزارش همچنين اسرائيل را متهم به بازداشت 164 كودك فلسطيني كرده و ياد آور شده است كه مقامات اسرائيل واكنشي در برابر وحشيگري وخشونت نيروهاي اسرائيلي در ساخت شهرك‌هاي يهودي انجام نداده‌اند.

در همين حال به گزارش سازمان ملل اسرائيلي‌ها در گسترش شهرك‌سازي در سال گذشته اقدام به 377 حمله به املاك فلسطينيان وتخريب 10 هزار اصله درخت زيتون كرده‌اند.

اين گزارش در پايان خاطرنشان مي‌كند كه پارلمان اسرائيل لايحه‌اي را به تصويب رسانده است كه هرگونه درخواست براي توقف شهرك‌سازي‌ها را جرم تلقي خواهد شد.

انتهاي پيام/س.ص

يکشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن