تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805437832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهور در پايان جلسه استاني هيات دولت و در گفتگو با خبرنگاران: نقش مردم كرمانشاه در تمدن اسلامي و صيانت از استقلال ايران بسيار ارزشمند است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس جمهور در پايان جلسه استاني هيات دولت و در گفتگو با خبرنگاران: نقش مردم كرمانشاه در تمدن اسلامي و صيانت از استقلال ايران بسيار ارزشمند است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: رييس جمهور پس از پايان جلسه استاني هيات دولت در كرمانشاه كه 185 مصوبه در زمينه هاي مختلف براي عمران و آباداني اين استان در بر داشت، به تشريح مصوبات اين جلسه پرداخت.

به گزارش ايسكانيوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني رييس جمهور، دكتر محمود احمدي نژاد عصر روز (پنجشنبه ) پس از پايان جلسه استاني هيات دولت در كرمانشاه و در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌هاي دو روزه سفر هيات دولت به استان كرمانشاه اظهار داشت: مصوبات بسيار خوبي براي سرعت در آباداني استان كرمانشاه به تصويب رسيد كه اميدواريم هرچه سريعتر با همكاري و تلاش مديران استاني عملياتي شود.
وي نرخ بيكاري استان كرمانشاه را 11 درصد عنوان كرد و افزود: با توجه به استعداد هاي بالاي جوانان كرمانشاهي، اين نرخ تورم تناسبي با مردم اين خطه ندارد و بدين منظور دولت تلاش كرده كه سرمايه‌گذاري در استان را افزايش دهد.
دكتراحمدي‌نژاد با بيان اين‌كه انجام 28 طرح بزرگ با هزينه‌اي بالغ بر 750 ميليارد تومان در استان كرمانشاه به تصويب رسيد، گفت: قرار است دو منطقه‌ ويژه‌ اقتصادي نيز در اين استان ايجاد شود.
وي با بيان اين‌كه در جلسه‌ دولت در بخش عمران و زيربنايي نيز تصميمات خوبي براي استان كرمانشاه گرفته شد، گفت: يكي از مهمترين تصميمات اين بود كه اعتبارات راه آهن غرب كشور افزايش پيدا كند و انشاءالله اگر مشكلي پيش نيايد راه آهن كرمانشاه تا پايان سال 90 مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد.
رييس جمهور هم‌چنين به تصميمات دولت در بخش آموزش عالي و پرورش در استان كرمانشاه اشاره كرد و گفت: در اين زمينه نيز مصوبات خوبي داشتيم و قرار است چهار دانشكده جديد راه‌اندازي شود و پروژه‌ دانشگاه پيام نور در استان تكميل شود.
دكتر احمدي‌نژاددر ادامه اين گفتگو با تشكر از حضور باشكوه مردم استان كرمانشاه در استقبال از خدمتگزاران خود گفت: خداوند را شاكريم كه توفيق داد بار ديگر در جمع مردم كرمانشاه حضور پيدا كنيم.
وي با بيان اين‌كه مردم كرمانشاه مردمي صبور و انقلابي هستند و در تاريخ كشور ما به‌خصوص در عرصه‌ انقلاب نقشي بسيار مهم و موثر داشته‌اند، گفت: نقش مردم كرمانشاه در تمدن اسلامي و ايراني و صيانت از استقلال ايران بسيار ارزشمند است و در طول انقلاب اسلامي، مردم اين استان همزمان در چند جبهه درگير بودند و با ايمان عميق ايستادند و دفاع كردند و بر كسي نيز منت نگذاشتند.
دكتر احمدي‌نژاد هم‌چنين با اشاره به اهميت نقش مديران استاني در اجراي مصوبات گفت: موتور حركت در استان، مديران استاني هستند و تصويب مصوبات 5 درصد كار است و بقيه‌ كارها بايد در استان و توسط مسوولان استاني و با كمك مردم صورت بگيرد.

**حضور حماسي مردم كرمانشاه، مسؤوليت ما را براي خدمتگزاري به مردم اين خطه ده‌ها برابر كرد
رييس جمهور با بيان اينكه حضور حماسي مردم ،مسووليت ما را براي خدمتگزاري به مردم اين خطه دهها برابر كرد ، اظهار داشت: در سي امين سال انقلاب اسلامي مردم بسيار با نشاط تر و مستحكم تر از روز اول انقلاب در وسط صحنه حضور داشتند.
دكتر محمود احمدي نژاد صبح روز پنج شنبه در آغاز جلسه استاني هيأت دولت در كرمانشاه با قدرداني از استقبال مردم كرمانشاه اظهار داشت: صحنه هاي ديروز مردم استان و بخصوص كرمانشاه درياي خروشان انساني را در خيابانها شكل داده بود و همه آ‌مده بودند تا با فريادهاي بلند نظرات ملت ايران در موضوعات گوناگون را به گوش جهانيان برسانند.
رييس جمهور استقبال پر شور مردم استان كرمانشاه را غير قابل وصف دانست و گفت: مردم با حضور انقلابي خود نشان دادند كه صدها كيلومتر جلوتر از برخي از ما در مسير آرمانهاي انقلاب اسلامي در حركت هستند و افق هاي بلند و الهي را دنبال مي كنند.
رييس جمهور با بيان اينكه در مراسم ديروز عزم و همت بالاي مردم كرمانشاه موج مي زد ،خاطرنشان كرد :حضور مردم نشان داد در آستانه پيروزي انقلاب اسلامي،انقلاب جديدي در دلها و انديشه ها ايجاد شده است و بخصوص با تحولاتي كه در جهان در حال وقوع است اين حضور مردم بدون ترديد پرمعنا و اثرگذار است.
وي افزود: مردم با حضور خود نشان دادند كه ظرفيت پيشتازي ارزش‌هاي الهي را براي بشريت امروز دارا هستند.
رييس جمهور كرمانشاه را ديار سلحشوري ،پهلواني و انقلابي بودن توصيف كرد و گفت : مردم اين ديار در اعصار و قرون بدون ادعا و مانند رودخانه‌اي زلال ولي و پرشتاب در خدمت ارزش‌هاي ديني و فرهنگي و تمدن سرزمين ايران بودند.
وي افزود: كرمانشاه صدها سال بعنوان دژ مستحكم در برابر انواع تهاجمات ايستاده است و در دوره انقلاب و بخصوص در دوران پر افتخار دفاع مقدس نقش كم نظير و كم بديل داشت.

**ملاقات چهره به چهره رييس جمهور با جمعي از مردم استان كرمانشاه
رييس‌جمهور در ملاقات چهره به چهره با شماري از مردم استان كرمانشاه مشكلات و مسائل آنان را مورد رسيدگي قرار داد.
دكتر محمود احمدي‌نژاد ظهر روز (پنجشنبه )در دومين روز از سفر استاني به كرمانشاه پس از جلسه استاني هيات دولت در ديدار حضوري با مردم كرمانشاه به طرح‌ها، پيشنهادات و مشكلات ملاقات‌شوندگان رسيدگي كرد.
همزمان با اين ملاقات، تعدادي از معاونين و مشاورين رييس‌جمهور نيز در ديدارهاي جداگانه به مشكلات وپيشنهادات اقشار ديگري از مردم استان كرمانشاه رسيدگي كردند.

جمعه|ا|11|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن