تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814608218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هواشناسي مازندران: بيش از 170 سانتي متر برف در كياسر باريده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هواشناسي مازندران: بيش از 170 سانتي متر برف در كياسر باريده است
ساري – رييس اداره پيش بيني ه‍و‌اش‍ن‍‍اس‍‍ي‌ مازن‍در‌ان با اشاره به افزايش ناپايداري وضعيت جوي استان، گفت: از چهارشنبه هفته گذشته تا صبح امروز 175 سانتي متر برف در كياسر باريده است.


" كيان خديور " روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در ساري افزود : در اين مدت در شهرهاي آلاشت 60سانتي متر، پل سفيد 42 سانتي متر، سياه بيشه 42 سانتي متر و كجور و بلده 20 سانتي متر برف باريده است.

وي با اشاره به بارش باران در مناطق مختلف استان، اظهار داشت : در اين مدت در شهرهاي كياسر 157 ميلي متر، ساري 70ميلي متر، نوشهر 65 ميلي متر و دشت ناز ساري 57 ميلي متر باران باريده است.

خديور بيان داشت: در بندر اميرآباد 55، پل سفيد 49 ، آلاشت 40 ، قائم شهر 35، گلوگاه 33، بابلسر 32، سياه بيشه 30، آمل 5/27 ، رامسر 27 ، بلده 16 و كجور 11 ميلي متر باران ثبت شده است.

وي به سرعت باد در شهرهاي مختلف اشاره كرد و گفت : سرعت باد در گلوگاه 90 كيلومتر بر ساعت ، آمل به 72 كيلومتر بر ساعت ، بلده به 68 كيلومتر بر ساعت و رامسر به 61 كيلومتر بر ساعت رسيده است.

وي افزود: تجزيه و تحليل نقشه هاي هواشناسي بيانگر استقرار سامانه بارش زا و ريزش هواي سرد و مرطوب بر روي سواحل در خزر در اين مدت است كه شاهد ابرناكي آسمان، بارش باران، مواج و طوفاني شدن دريا، وزش باد شديد برخي مناطق و بارش برف در ارتفاعات و مناطق كوهستاني استان بوديم.

وي، وضعيت جوي امروز استان را نيمه ابري تا ابري اعلام كردو بيان داشت : از فردا شاهد كاهش ناپايداري وضعيت جوي خواهيم بود و مازندراني ها شاهد هواي صاف تا نيمه ابري خواهند بود.

وي اظهار داشت: وضعيت امروز (شنبه) درياي مازندران مواج و طوفاني، سرعت باد 4 تا 8 و در برخي مناطق تا 12 متر بر ثانيه و سمت باد شمال شرقي تا غرب خواهد بود.

رييس اداره پيش بيني ه‍و‌اش‍ن‍‍اس‍‍ي‌ م‍‍ازن‍در‌ان گفت: بيشينه دمــــاي هـواي امروز ساري با دو درجه افزايش نسبت به روز گذشته به شش درجه سانتيگراد و كمينه دماي هواي امشب ساري نيز با 2 درجه كاهش نسبت به شب گذشته به يك درجه سانتيگراد بالاي صفر مي رسد. ك/3

519/503/508

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30798123

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 990]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن