تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814608756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دعوت از اساتيد دانشگاه‌ها براي برگزاري كنگره اقتدار علمي و ملي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دعوت از اساتيد دانشگاه‌ها براي برگزاري كنگره اقتدار علمي و ملي
22 هزار نفر از اعضا هيات‌هاي علمي و استادان دانشگاه‌هاي سراسر كشور براي برگزاري كنگره "اقتدار علمي - اقتدار ملي" دعوت به همكاري شدند.


به گزارش روز يكشنبه ايرنا به نقل از ستاد خبري و اطلاع‌رساني دبيرخانه كنگره "اقتدار علمي - اقتدار ملي" اولين فراخوان كنگره با پست الكترونيكي براي استادان و اعضا هيات علمي دانشگاه‌ها ارسال شد. در مرحله‌اي ديگر نيز با نصب فراخوان‌هاي كنگره در دانشگاه‌ها و مراكز پژوهشي فراخوان كنگره به صورت عام، صورت گرفت.
با استقبالي كه از سوي استادان دانشگاه‌ها از اين رويداد علمي انجام شد، دبيرخانه كنگره تصميم گرفت به‌منظور جلوگيري از تمركز تمام رويدادهاي مربوط به كنگره در يك روز، بخش علمي كنگره را در فرايندي شش ماهه طراحي و اجرا كند. بر همين اساس براي هر دانشگاه با توجه به تخصص استادان آن مركز چندين جلسه هم‌انديشي، گفت‌وگو و ميزگرد علمي در نظر گرفته شد.
در طول چند ماه گذشته 26 دانشگاه و مركز پژوهشي كه در برپايي كنگره "اقتدار علمي - اقتدار ملي" سهيم هستند، ميزگردهايي علمي همچون "جايگاه اقتدار در بازآفريني تمدن بزرگ اسلامي" و "ايجاد زيرساخت‌هاي نوين در صنعت دفاعي" را برگزار كردند. گفت‌وگوهاي انجام شده و نتايج حاصل از اين ميزگردها در روز برگزاري كنگره در قالب كتابي وزين منتشر خواهد شد.
اين گزارش حاكي است كتاب‌هاي ديگري كه در اين روز در اختيار پژوهشگران قرار مي‌گيرند شامل متن 25 گفت‌وگوي تخصصي و مصاحبه با كارشناسان و كتاب نقد و بررسي ادبيات موجود در زمينه اقتدار علمي و ملي در جهان هستند.
در روز برگزاري كنگره نيز شش ميزگرد تخصصي همراه با ارايه مقالات و برنامه‌هاي اصلي كنگره در مركز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار مي‌شود. اين نشست‌ها عبارتند از "مرزشكني علم و فناوري و اقتدار علمي"، "فناوري و اقتدار علمي"، "نوآوري و اقتدار علمي"، "صنعت و اقتدار علمي"، "توسعه علمي و اقتدار ملي" و "نظريه‌پردازي و اقتدار علمي"، كنگره سراسري اقتدار علمي - اقتدار ملي روز 16 بهمن ماه همزمان با دهه مبارك فجر در مركز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما با حضور مسئولان عالي‌رتبه كشوري و لشكري انديشمندان و پژوهشگران برجسته كشور برگزار مي‌شود.
سيام/ 1965

يکشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن