تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804751187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زمان پيش‌فروش اينترنتي بليت‌هاي نوروزي


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: زمان پيش‌فروش اينترنتي بليت‌هاي نوروزي
معاون وزير راه و شهرسازي گفت: با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده از 23 بهمن‌‌ماه‌ سال جاري فروش اينترنتي بليت اتوبوس‌هاي برون‌شهري آغاز مي‌شود.

به گزارش فارس شهريار افندي‌زاده به مناسبت رونمايي از آيين‌نامه طراحي، ساخت و نگهداري راهدارخانه‌ها كه براي نخستين ‌بار در دنيا و كشور از سوي اداره كل راه و ترابري استان اصفهان تدوين شده است، اظهار داشت: از اوايل اسفندماه سال جاري فروش بليت اتوبوس‌هاي برون‌شهري به صورت ارائه خدمات اينترنتي، پيش‌ فروش و حضوري انجام مي‌شود.

وي بيان داشت: پايانه‌هاي مرزي امروز به دنبال استفاده از فناوري IT است.

معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به احداث ايستگاه‌هاي هواشناسي جاده‌اي در سخت‌ترين گردنه‌هاي راه‌بندان جاده‌اي، افزود: سازمان راهداري و هواشناسي با عقد يك تفاهم‌نامه فعال‌سازي 16 ايستگاه‌ را تا پايان سال جاري مد نظر قرار داده‌اند كه اميدوارم اين اتفاق بيفتد.

وي ادامه داد: با نصب اين ايستگاه‌ها شاهد گزارش لحظه ‌به لحظه تمامي اطلاعات مربوط به رطوبت، ميزان يخ‌زدگي و ميزان باد در سخت‌ترين مناطق هستيم.

افندي‌زاده ايجاد مركز مديريت راه‌هاي كشور را در سطح 12 استان از جمله اصفهان مهم ارزيابي كرد و بيان داشت: اين مراكز مي‌تواند اطلاعات به روز سطح جاده‌‌ها را از طريق دوربين‌هاي تصويري، تردد شمارها و ساير امكانات فراهم كند.

وي اهميت راه‌اندازي اين مراكز را در دو مقوله مهم برشمرد و اظهار داشت: پردازش اطلاعات و استفاده مسئولان براي تصميم‌گيري‌هاي لازم و اطلاع‌رساني هر لحظه مردم از جمله مزاياي مراكز ذكر شده است.

معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينكه امروز پايگاه اطلاعاتي جرايد، روزنامه‌ها، صدا و سيما و سايت‌هاي اينترنتي عمده‌ترين منبع براي اطلاع‌رساني بروز شناخته شده است، تصريح كرد: تأثيرگذاري تلفن گوياي 141 و ساير سامانه‌هاي راه‌اندازي شده نيز بر احدي پوشيده نيست.

وي استفاده از سرمايه‌گذاري بخش خصوصي را در زمينه مسكن مناسب دانست و گفت: اين سرمايه‌گذاري در حوزه راه و راه‌آهن آغاز شده اما در حال حاضر هنوز نهادينه نشده است.

افندي‌زاده تاكيد كرد: علاقه‌مندي به سرمايه‌گذاري‌هاي بلندمدت در كشور بسيار اندك و بيشتر فردي است.

وي از تبديل بزرگراه‌ها به آزادراه‌هاي كشور در وزارت راه و شهرسازي خبر داد و اظهار داشت: به دنبال افزايش ظرفيت جاده‌ها هستيم.

معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينكه تاكنون حدود 200 كيلومتر از اين مسيرها شناسايي شدند، افزود: با توجه به نوع خط پروژه‌اي كه وجود دارد از چهار خط بزرگراهي دو خط رفت و برگشت را براي رفت و برگشت جاده‌‌اي و خط‌هاي سوم و چهارم با تعامل سازمان راهداري و جاده‌اي و اداره كل راه و ‌ترابري بهسازي در آنها اجرايي شود.

وي ادامه داد: با مشاركت بخشي خصوصي براي احداث دو خط جديد، چهار خط موجود تكميل و به صورت آزادراه و دو خط ديگر به صورت معمولي احداث مي‌شود.

افندي‌زاده بيان داشت: نخستين مشاركت‌ها با بخش خصوصي تعيين و قرارداد‌ها امضا شده است.

وي افزود: در اين راستا پيش‌بيني حدود پنج هزار كيلومتر راه صورت گرفته و اميدواريم ساخت اين راه‌ها در كنار آزادراه‌هاي ساخته شده و در حال راه‌اندازي اجرايي شود.

معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينكه 20 درصد آزادراه‌هاي كل كشور در استان اصفهان وجود دارد و اين امر از اهميت بسياري برخوردار است، بيان داشت: دستورالعمل آزادراه‌‌ها به استان‌ها ابلاغ شده و اميدواريم كه نظارت و نگهداري آزادراه‌ها را در دو هزار كيلومتر از راه‌هاي اين استان فراهم شود.

وي از نصب 250 دوربين‌هاي تصويري جاده‌اي در سراسر كشور خبر داد و تصريح كرد: تلاش مي‌شود تا پايان سال جاري تمام استان‌هاي كشور به اين فناوري مناسب تجهيز شوند.

افندي‌زاده با بيان اينكه پايانه‌هاي مرزي امروز به دنبال استفاده از فناوري IT است، گفت: امسال از 23 بهمن‌ ماه جاري فروش اينترنتي بليت اتوبوس‌هاي برون‌شهري آغاز مي‌شود و از اوايل اسفندماه به صورت ارائه خدمات به صورت اينترنتي، پيش‌فروش و حضوري اجرايي مي‌شود.

وي از آغاز فعاليت بيش از يك‌هزار مركز پيش‌فروش بليت اتوبوس‌هاي برون‌شهري از سوي شركت‌هاي مسافربري خبر داد و بيان داشت: براي رفاه حال هم‌وطنان سامانه‌اي به آدرس WWW.MOSAFERYAR.IR براي شركت‌هاي مسافربري كه قدرت ارائه خدمات اينترنتي دارند، راه‌اندازي شده است.

معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينكه از فروردين سال آينده تمام شركت‌ها در ارائه خدمات مناسب به مسافران رتبه‌بندي مي‌شوند، افزود: حداقل اين رتبه‌ها پنج در نظر گرفته شده و همچنين فرم‌هاي نظرسنجي كه در طول مسير در اختيار مسافران قرار مي‌گيرد، مي‌تواند در اين رتبه‌بندي تأثيرگذار باشد.

وي اظهار داشت: امسال تلاش كرديم براي رفاه حال مسافران اتوبوس‌هاي vip، ميني‌بوس‌‌هاي ويژه و همچنين سرويس‌هاي دربست سواري از درب منزل تا مقصد در نظر گرفته شود.

افندي‌زاده به افتتاح پروژه ETC در آزادراه تهران - قم هم‌زمان با دهه فجر امسال اشاره كرد و گفت: از پنج خط در هر طرف دو خط به اين سامانه الكترونيكي تجهيز مي‌شود كه وسايل نقليه بدون توقف در محل عوارض مي‌توانند به مسير خود ادامه دهد.

وي بيان داشت: اين آزادراه از پرترددترين آزاد‌راه‌هاي كشور در ايام نوروز است و شهروندان مي‌توانند با خريد اين كارت اعتباري و نصب آن در شيشه جلو خودروهاي خود به راحتي از اين عوارض عبور كنند.

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن