تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813114466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي نخستين بار در اصفهان صورت مي‌گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: براي نخستين بار در اصفهان صورت مي‌گيرد
خبرگزاري فارس: مدير خانه كاريكاتور حوزه هنري اصفهان گفت: در دومين نشست تخصصي نمايشگاه كاريكاتور ايران براي نخستين بار در كشور قطعه‌هايي از انيميشن "حيات وحش" به كارگرداني علي درخشي به نمايش در مي‌آيد.


پيام پورفلاح در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: نخستين نشست كاريكاتور هم‌زمان با افتتاحيه نمايشگاه كارتون خواب و با حضور جمال رحمتي و كيارش زندي برگزار شد و اين هفته در ادامه سلسله‌ نمايشگاه‌هاي كاريكاتور ايران، جلسه پرسش و پاسخي با حضور كاريكاتوريست‌هاي برجسته كشور، علي درخشي٬ علي جهانشاهي و فيروزه مظفري تشكيل مي‌شود.

وي افزود: علاقه‌مندان به كاريكاتور و انيميشن مي‌توانند با حضور در اين جلسه به مطرح كردن پرسش‌هاي خود در زمينه كاريكاتور و انيميشن بپردازند.

مدير خانه كاريكاتور حوزه هنري اصفهان تصريح كرد: همچنين در اين برنامه منتخبي از انيميشن "حيات وحش" ساخته علي درخشي با حضور كارگردان اين انيميشن به نمايش در مي‌آيد.

وي ادامه داد: در اين انيميشن دو بعدي كه فضايي كاريكاتورگونه دارد حيات‌وحش با زبان شيرين طنز به نمايش در آمده و با كنايه‌هايي به از بين رفتن حيات‌ وحش توسط بشريت اشاره شده است.

پورفلاح هدف از برگزاري سلسله نمايشگاه‌هاي كاريكاتور ايران را به نمايش گذاشتن كاريكاتورهاي هنرمندان را تمام نقاط كشور دانست و تاكيد كرد: در كنار اين سلسله نمايشگاه‌ها كه برگزاري آنها چندين سال به طول مي‌انجامد، برجسته‌ترين هنرمندان عرصه كاريكاتور كشور حضور مي‌يابند كه اين امر سبب تعامل آموزشي تجربي افراد آماتور با حرفه‌اي شده و در جو كاريكاتور اصفهان نيز شور و انگيزه بيشتري ايجاد مي‌كند.

وي اضافه كرد: بيشتر كاريكاتوريست‌هاي حرفه‌اي به فضاي انيميشن نيز وارد شده‌اند، بنابراين هدف از به نمايش گذاشتن انيميشن در اين سلسله جلسات اين است كه هنرمندان اين رشته تجربه‌هاي خود را با يكديگر به اشتراك بگذارند.

به گزارش فارس، دومين برنامه از سلسله نمايشگاه‌هاي كاريكاتور با نمايش انيميشن حيات وحش از ساعت 16 و 30 روز پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه در مجتمع فرهنگي هنري سوره آغاز و با جلسه پرسش و پاسخ ادامه مي‌يايد كه شركت در آن براي عموم آزاد است.

انتهاي پيام/و۲۰

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن