تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815369408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل باشگاه داتيس: در لرستان باشگاه‌داري معناي ندارد؛ مسولان فقط شعار مي‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: مديرعامل باشگاه داتيس: در لرستان باشگاه‌داري معناي ندارد؛ مسولان فقط شعار مي‌دهند
مديرعامل باشگاه داتيس لرستان از عدم حمايت مسوولان از اين باشگاه انتقاد كرد. وي با اشاره به بي‌خيالي مسولان نسبت به تيم‌داري در لرستان از انصراف از ليگ دسته دوم ايران در صورت عدم حمايت خبر داد.


خرم آباد- ايلنا: مسعود عبدي، شرايط داتيس را خوب دانست و افزود: با صدر جدول 5 امتياز فاصله داريم، مي‏توانيم اين فاصله را كاهش دهيم و به صعود اميدواريم.

مدير عامل باشگاه داتيس در گفت‎وگو با خبرنگار ايلنا در خرم آباد، با اشاره به تساوي تيمش برابر گسترش سهند تبريز در خرم‏آباد، تصريح كرد: در اين ديدار شرايط‎مان سخت بود؛ چون سه بازيكن مصدوم داشتيم و سه تا هم در حين بازي مصدوم شدن و يك بازيكن محروم داشتيم، متاسفانه با اين شرايط نتوانستيم از امتياز ميزباني استفاده كنيم و در يكي از حساس‎ترين بازي‎ها به‏راحتي 2 امتياز از دست داديم.

عبدي درخصوص ديدار بعدي با سايپا مهر كرج گفت: اين تيم در رده چهارم جدول و ما ششم هستيم، براي كسب امتياز به كرج مي‏رويم تا بتوانيم همچنان جز مدعيان باشيم.

مديرعامل باشگاه داتيس در ادامه با انتقاد از وضع موجود در تيمداري بخش خصوصي در استان، تاكيد كرد: مسئولان بايد مشكلات بخش خصوصي كه در ورزش هزينه مي‏كنند، را رفع كنند كه متاسفانه در اين زمينه اقدام خاصي صورت نگرفته است. هرچند اداره ورزش و جوانان و هيات فوتبال لرستان براي كمك به تيم كارهايي انجام داده‏اند اما اين‏ها كافي نيست و آنها نمي‏توانند با دست خالي به ما كمك كنند و حمايت ساير مسوولان استاني را نياز داريم.

عبدي با بيان اينكه من عاشق ورزشم اما متاسفانه باوجود اين شرايط تيمداري در استان، خسته كننده و غيرقابل تحمل است، از اداره ورزش و جوانان و هيات فوتبال لرستان براي كمك مالي به اين باشگاه تقدير كرد و گفت: آن پول را براي ورودي مسابقات به فدراسيون داديم و اينگونه كمك، مُسكن زودگذر است. ما انتظار زيادي از هيات فوتبال و اداره ورزش و جوانان استان نداريم آنها دست تنها هستند و كسي از مسوولان در اين مورد با آنها همكاري نمي‏كند.

عبدي با بيان اينكه در اين فصل 3 ميليارد ريال براي تيم هزينه كرده‏ام، اظهارداشت: تا پايان فصل اين مبلغ به 5 ميليارد ريال مي‏رسد اما با اينكه داتيس تيم اول خرم‌آباد است اما كسي از مسوولان براي اين باشگاه اهميت قائل نمي‏شود.

مديرعامل باشگاه داتيس با بيان اينكه بايد باور كنيم فوتبال ورزش اول جهان، ايران و لرستان است از استانداري لرستان خواستار كمك به اين باشگاه شد.

عبدي در پايان با ابراز تشكر از هوادارن و تماشاگران داتيس اضافه كرد: به عشق هواداران تيمداري مي‏كنم و از اينكه تحت هر شرايطي ما را تنها نمي‏گذارند شرمنده ايشان هستيم.
مصاحبه كريم داودي نژاد
پايان پيام

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن