تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813101413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار پليس در 7 روز؛دستگيري صرافاني كه دلالي مي‌كردند/ افزايش سرقت از منازل


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار پليس در 7 روز؛دستگيري صرافاني كه دلالي مي‌كردند/ افزايش سرقت از منازل
دستگيري صرافاني كه دلالي مي‌كردند/ افزايش سرقت از منازل
برخورد با دلار فروشان و دلالان بازار ارز، افزايش سرقت منازل براي دستيابي به پول نقد، ترويج قاچاق توسط برخي از رسانه‌ها، تغيير نوع گواهينامه‌ها، كنترل محدوده زوج و فرد با دوربين و كشف 17 ميليون مواد محترقه در مرزها مهمترين اخبار حوزه پليس در اين هفته بود.

به گزارش خبرنگار مهر، بالاخره پس از انجام روزها اقدامات اطلاعاتي و كارشناسايي عصر دوشنبه ماموران پليس آگاهي تهران با انجام طرحي ضربتي دلار فروشان و دلالان بازار ارز را در خيابان فردوسي و منوچهري دستگير كردند. در اين طرح كه به صورت همزمان در چند نقطه تهران انجام شد بسياري از صرافان كه با بستن مغازه هاي خود اقدام به دلالي و فروش ارز از طريق دست فروشي مي كردند. از اين افراد كه با استفاده از كارتخوان هاي بي سيم اقدام به جابه جايي پول و فروش ميليوني دلار مي كردند، هزاران دلار نيز كشف شد.

افزايش سرقت از منازل/ گرايش مردم به خريد سكه و عتيقه

در اين هفته رئيس پليس كشور از افزايش سرقت از منازل براي رسيدن به پول نقد خبر داد. اگرچه احمدي مقدم معتقد است نوسانات اقتصادي عامل افزايش سرقت منازل و به ويژه پول نقد شده است اما مي گويد: مردم نيز اشتياق بسياري به خريد سكه، دلار و عتيقه پيدا كرده اند.
به گفته فرمانده نيروي انتظامي پليس اجازه نمي دهد بازار غير رسمي ارز فعال باشد و با افرادي كه اقدام به فروش دلار خارج از چرخه قانوني كنند برخورد مي شود.
البته رسانه هايي كه نرخ دلار را با عنوان رسمي و غير رسمي منتشر مي كنند ترويج دهنده قاچاق هستند. موضوع دلار رسمي و غير رسمي معنا ندارد.

تغيير گواهينامه ها

سردار اسكندر مومني در هفته جاري از تغيير در نوع گواهينامه هاي رانندگي خبر داد. به گفته رئيس پليس راهور كشور هم اكنون 6 نوع گواهينامه با 6 نوع آزمون مختلف برگزار مي شود كه به زودي تنها سه گواهينامه پايه 3، پايه دو و پايه يك براي خودروهاي سبك، نيمه سنگين و سنگين صادر مي شود. البته نحوه اخذ گواهينامه نيز تغيير كرده و علاوه بر تخصصي شدن آموزشها، پليس دقت بسياري نيز انجام مي دهد.

كشف 17 ميليون مواد محترقه در 70 روز

در اين هفته فرمانده مرزباني نيروي انتظامي گفت: ماموران مرزباني و مرزداري كشور تنها در 70 روز موفق شدند هفده ميليون و 100 هزار انواع مواد محترقه را كشف كنند. با توجه به نزديكي به روزهاي پاياني سال ميزان قاچاق افزايش مي يابد. پليس نيز با تشديد طرح كنترل مرزها نظارت را افزايش داده و از ورود اين مواد به كشور جلوگيري مي كند.

كنترل محدوده زوج و فرد با دوربين

در اين هفته سردار رحيمي با اعلام خبر تشكيل نخستين جلسه شوراي ترافيك شهر تهران به مهر گفت: در اين جلسه اعضا با تصويب طرح كنترل محدوده زوج و فرد از طريق دوربين، مركز نظارت و كنترل ترافيك شهرداري را ملزم به نصب دوربين در اين مناطق كردند. براين اساس با نصب دوربين كار كنترل مكانيزه شده و ديگرنيازي به حضور ماموران در ورودي نيست.

به گفته رئيس پليس راهور تهران اين طرح به زودي در تهران اجرايي مي شود.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن