تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815523726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران: آقاي اردوغان شرف و عزت تاريخي ملت تركيه را بازيابي كرد خاتمي مي‏خواهد بدون پاسخگويي به ابهامات وارد انتخابات شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران: آقاي اردوغان شرف و عزت تاريخي ملت تركيه را بازيابي كرد خاتمي مي‏خواهد بدون پاسخگويي به ابهامات وارد انتخابات شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: تمام كانديداهاي جبهه دوم‌ خرداد از جمله آقاي ميرحسين موسوي ابزاري براي جلب افكار عمومي به سمت نامزد اصلي اين جبهه، يعني آقاي خاتمي هستند.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، احمد علي‌ مقيمي افزود: جبهه دوم خرداد تلاش دارد با طرح افرادي چون ميرحسين موسوي مانع از نقد عملكرد هشت ساله آقاي خاتمي شود تا ايشان بتواند با يك حاشيه امن و بدون پاسخگويي به ابهامات وارد عرصه رقابت‌هاي انتخاباتي شود.

وي ابراز عقيده كرد: آقاي ميرحسين كه با يك وجاهتي از مسووليت‌هاي اجرايي كنار رفت، اكنون آبروي چندساله‌اش را در اختيار احزاب افراطي مجاهدين و مشاركت قرار داده و بستر و زمينه براي بازگشت اين گروه‌ها را به قدرت را فراهم آورده است.

نماينده مردم بهشهر در مجلس شوراي اسلامي افزود: نتيجه عملكرد هشت سال حاكميت جبهه دوم ‌خرداد وقايعي چون حادثه 18 تير سال 78 و طرح مسائلي چون حاكميت دوگانه، نيازنداشتن به نظارت شوراي نگهبان، هضم در هنجارهاي بين‌المللي و نيازنداشتن به اسلام براي اداره كشور بود.

وي اضافه كرد: افراطيون تحصن در مجلس ششم را كليد زدند و كشور و نظام را به استعفاي دسته‌جمعي و كناره‌گيري از حكومت براي به چالش كشاندن نظام تهديد كردند و به قول خودشان هر 9 روز يك‌ بحران در كشور به وجود آوردند. قتل‌هاي زنجيره‌اي و تغيير قانون اساسي را در كشور مطرح ساختند تا اين انقلاب الهي و مظلوم را متزلزل كنند.

دبير مجمع نمايندگان استان مازندران افزود: آنها بحران و حادثه را در كشور به وجود آوردند و متاسفانه در اين راه تعدادي از دوستان كه خود را در اردوگاه انقلاب مي‌دانستند يا با آن‌ها همكاري و يا با سكوت خود زمينه تقويت آن‌ها را فراهم كردند.

مقيمي ادامه داد: آقاي خاتمي و آقاي موسوي بايد شفاف نسبت به كساني كه حاضر شدند در مذاكرات بين‌المللي عزت جمهوري اسلامي را به بازي بگيرند، موضع‌گيري كنند. بايد خيلي واضح جريان‌هاي فكري را كه خواستار به موزه سپردن انديشه‌هاي امام(ره) بودند، محكوم كنند. بايد شفاف نسبت به كساني كه به اعتقادات شيعيان توهين مي‌كنند، مقابله كنند، نه اين‌كه بگذارند اين جريان‌ها باز هم بر امور كشور مسلط شوند.

وي افزود: اين قابل جمع نيست كه ادعاي عشق به امام(ره) داشته باشيم اما در عمل جريان‌هاي سياسي و انحرافي را تقويت كنيم.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي هم‌چنين با اشاره به اقدام شجاعانه و مدبرانه رجب ‌طيب اردوغان نخست‌وزير تركيه گفت: اكنون در كنار دولت مقاوم و پرصلابت جمهوري اسلامي ايران بسياري از دولت‌ها و ملت‌هاي آزادي‌خواه از جمله دولت و ملت مسلمان تركيه قرار دارند كه از آرمان‌هاي قدس شريف و مردم مظلوم غزه حمايت مي‌كنند.

مقيمي هم‌چنين با اشاره به ايام‌لله دهه فجر گفت: مردم رشيد ايران به رهبري روحانيت و در راس آن حضرت امام (ره) با آگاهي كامل نسبت به واقعيت‌هاي تاريخي راه‌ حل مشكلات را تشكيل حكومت اسلامي و بر مبناي آن، تحقق شعار استقلال و آزادي و شعار"نه شرقي نه غربي" دانستند و حركتي تاريخ‌ساز را در سرنوشت بشر رقم زدند.

انتهاي پيام

دوشنبه|ا|14|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن